A mi lahko kdo od lastnikov RX-8 pove kolik?na je realna poraba teh avtomobilov (razli?ica z 232KM motorjem), ker sem sli?u da naj bi pri?la tudi do 20 litrov, je v tem kaj resnice??
Hvala za odgovore.
LP B
Na to vpra?anje ti delno lahko jaz odgovorim. Npr. tudi Mazda 323 GT-R zna prit do 20l porabe , da bi RX8 ob normalni vo?nji pila 20l pa ne verjeti.
Ja ti ima? B6 kateri je 1,6 motor, jaz pa BP z turbino, torej BPT. Kar se ti?e menjalnikov, jaz bi lahko uporabil menjalnik od 323 GTi kateri ima BP motor 1,8 16V brez turbine, menjalnik od 1,6 16V B6 motor pa ne pa?e. Torej BP motor ne pa?e na B6 menjalnik. ?e ti po?ljem pa sliko, bo? pa prepri?an da bi moralo pasat, ker sta motorja skoraj enaka. Je pa ?e ena mo?nost, dobit motor od 323GT-X BF mazd z 1,6 turbo motorjem z oznako B6T, to je tudi zelo ?ivahna zadeva in sem skoraj prepri?an da bi pasalo na tvoj menjalnik. Sicer je pa tak?en motor vgradil en ?lan tega foruma v Mazdo MX3, bi znal on dosti ve? povedat o tem motorju.
Zdaj z Castrolom ga spije pribli?no 1L na 10k km prej z valvolinom pa pribli?no 2L na 10k km. Ali druga?e povedano sedaj Castrola dolijem nekje 1/2 litra in ob menjavi olja je na min, pri Valvolinu, pa sem dolil vsaj 1L in ob menjavi je min.
Vse je res, ampak najbolj zanimivo je pa to, da tisto kar sem prej napisal je veljalo za Mazdo 1,4BG ´90, sedaj pri mazdi GT-R je pa zgodba spet druga?na. Sicer ne vem kako bi bilo z STP oljem, ampak npr. Valvoline je bil ?isti poraz, ventili ?klepali in poraba olja mi ni bila ravno v?e? . Nato sem malo poiskal po GB forumu, kak?na olja uporabljajo in najbolj so hvalili ravno nesre?ni Castrol sicer Magnatec 10-40 in si re?em, ja ni? pa probaj ?e bo kaj bolje in na moje presene?enje so ventili utihnili (tu in tam se ?e sicer oglasijo) in poraba olja je precej padla. Tako da ni vsako olje za vsak motor, no je ampak se druga?e obnese.
Kar se tega poceni olja ti?e, pa sem hotel povedati, da ni nujno da je slabo, ampak tudi jaz ne bi dajal tega olja v kak?no moderno/novo/zahtevno ma?ino.
Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.
No no, pa ne takoj odpisat poceni olja. Ni nujno da je ?rot. Sam sem imel ?e dobre izku?nje z "poceni" oljem in bi ga ?e danes uporabljal ampak ga ?el ve? ni za dobit. Ko sem kupil avto je bilo not hmmm pojma nimam kaj , nato cem hotel naredit nekaj super in kupil Castrol GTX3, grande misteka, nato elf precej bolje, potem sem pa ?e probal z STP oljem in se je najbolje obneslo od vseh.
Kolikor vem 1,8T MX5 ne obstaja. 1,8T so bili samo v 323 bg 4x4, ?e so bili ti motorji ?e kje drugje me naj drugi popravi. Tako da sem ti jaz hotel povedat, da ti komplet motor z menjalnikom 1,8T od teh 323 ne pomaga ni?.
Ne vem pa kako je z menjalniki od MX5, ali je menjalnik od 1,6 in 1,8 enak? ?e je enak, potem je dovolj da najde? 1,8T motor in nekako zmuti? kolektorje pa ostalo kramo in gasa . BDW to je tudi moja skrita ?elja MX5 z GT-R na?pananim motorjem
Glede oja za sklopko, govorim na pamet, ampak mislim da ima? olje DOT3, vsaj moja mazda ´92 letnik ima to olje. Motor 1,8T z menjalnikom ti ne koristi ni? za mazdo MX5.
To da je podhranjena - no ja GT-R glih ni ne . Sem imel 323BG1,4iLX HB ´90 letnik. V bistvu motor 1,3i 8V. Po avtocesti se je najbolje po?util pri 140km/h in pri tem poraba 5,5 - 6l po mestu nikoli ve? kot 7l, kolesa pa 195/50R15. Hiravli?nega volana ni bilo ampak kljub temu ni bil problem. Ko sem avto prodal je bilo na ?tevcu 260+ k km. Preko tehni?nega nikoli problem, kuplunga ?e prva, kat. ?e prvi, poraba olja na 10k km od max na min. Kar je v vseh teh km crknilo: man?ete polosi pri 200k km (pri vseh treh BG kar jih osebno poznam enako ), hladilnik in prednji levi kolesni le?aj, pa zadnji lonec je zaradi kat. crkoval na 2-3 leti, drugega pa ni?. Za moje pojme je avto tank, le zaleteti se ne sme?, ker je pleh kot papir . Osebno pa mislim da bo? la?je na?el kolikor toliko o?uvano Mazdo kot Hondo, pa ?e ceneje pride? skozi. ?e bi mi bilo nujno kupovati za?asni avto, bi to bil sigurno ponovno 1,4 oz 1,3 323 BG-HB.
Mal sem se razpri?al, pa upam, da ni preve? nametano
?e je z lamelo mehansko vse vredu, razen tega da je obrabljena, ti priporo?am obnovo pri Sinterju. ?e ve?krat preverjeno na delovnih strojih, kjer je lamela ekstremno obremenjena, je obnovljena pri Sinterju vzdr?ala vsaj 2x dobo original lamele. Ko razdere? preglej ?e v kak?nem stanju je potisna plo??a, potisni le?aj, vodilni le?aj (?e ga ima) in vztrajnik. Laj?anje vztrajnika pa odsvetujem.
Sirius z tvojo definicijo o obrabljenosti sinhronov se nikakor ne morem strinjati. Se pa strinjam z ugotovitvijo YY-a. Res je, da pri obrabljenih sinhronih gre te?je prestavljati, ampak posledi?no se ob prestavljanju ?uje "?krtanje". ?e pozna? funkcijo sinhrona, potem ve? da druga?ne ugotovitve ne more biti. To pa da vsaj mazde v 2. prestavo gredo tr?e, je pa splo?no znano.
Po moje je problem pri Project mx5 izbira neustreznega olja. Ni dovolj da izbere? olje po velikih ?tevilkah na embala?i, ampak mora? znati prebrati tudi droben tisk (API GL??). Pa tudi bi lahko bil problem, preve? napolnjenjega menjalnika, ampak to bi se s?asoma uredilo.
Evo slikice za la?jo predstavo. Glede velikosti ne vem za kateri avto rabi?, ampak na GT-X mazdah so z temi injektorji pri?li do nekje 220 - 250 PS. Kar se pa ti?e GT-R injektorjev, pa jih raje sploh ne i??i, ker so zelo redki, potem raje od RX7. Mora? pa vedet katere injektorje rabi? z visoko ali nizko upornostjo - sicer se da nekaj zmutit z dodajanjem uporja, ampak to so mu?ke . Za koliko bi prodal injektorje? daj ponudbo na PM pa se dogovoriva
V glavnem na Mazdi GT-X so uporabljeni injektorji z visoko upornostjo 13,6 ohm in 360cc pri 3. barih (Denso 195500-2130).
Za GT-R pa ?al ni podatkov na tej http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4 strani in kode tudi ne vem to?no, ker jih ?e nisem imel zunaj. Naj bi bili 460cc z nizko upornostjo (Denso 195500-2610 - nisem siguren).
Oznaka motorja pa je pri obeh GT-X/R BPT.
BDW, ?e potrebuje? GT-X injektorje, jih imam doma kpl. z letvico in regulatorjem.
Poky, vidim da si dobro premislil okrog nakupa avta. Ima? zelo dobre argumente za nakup. Tak?ne zverine se kupi in se ne sekira ?e ti avto popije kaj ve? in ?e je kdaj pa kdaj servis malo dra?ji, to je avto katerega kupi? iz ljubiteljstva do avtomobilov. Podobni argumenti so bili, ko sem kupoval moj avto in se ?e sedaj ne sekiram ker mi povpre?no pije po mestu 13l in ker sem moral kaj po?raufat, vse ti vrne ko dela . Jaz bi tudi kupil takoj RX-8 ampak no dinero zaenkrat in sem ti kar fau?, pa turbino bom moral nazaj na 1bar po?raufat . ?elim ti pa ?im ve? veselih km.
114,3 na 112 z plavajo?imi maticami bi moralo it. Me pa ?udi, da bi bili vijaki prekratki :ne vem: edino ?e ima? vmes podalj?ke, ali da je centrirna luknja na plati??u premala in se ne vsede na pesto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na to vpra?anje ti delno lahko jaz odgovorim. Npr. tudi Mazda 323 GT-R zna prit do 20l porabe
, da bi RX8 ob normalni vo?nji pila 20l pa ne verjeti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani