Verjetno visoka temperatura, sploh kadar se čisti DPF ta kar konkretno naraste. Kdaj menjati je kar loterija, nekateri servisi priporočajo celo na 60kkm. Bomo videli kako se bodo obnesle te alu verzije podložk. Sem za hec vprašal na servisu, če imajo novejši modeli že alu podložke in je odgovoril da ne ve ;).
Čas dopusta je tudi čas avto remonta ;), tokrat sem se odločil, da ponovno zamenjam podložke injektorjev. Prvič so bile zamenjane pri 140.000km, kar je bilo občutno prepozno, sedaj pa pri 205.000km. Bakrene podložke so dobile nove barvo - ALU, sam sem se že iz časa 1. gen Mazde 6 spraševal, zakaj ne uporabijo kakšnega drugega materiala
Sama zamenjava ni preveč komplicirana, če le gredo injektorji lepo ven.
1. Korak - odvijemo vse potrebno
2. Korak - odstranimo injektorje in očistimo ležišča
3. Korak - očistimo in pripravimo injektorje - sam sem jih namazal tudi s keramično mastjo
4. Korak - sestavimo nazaj - pri privajanju injektorjev sem upošteval servisna navodila (levo matico najprej privijemo z momentom 2Nm, nato jo odvijemo za 90 stopinj, desno matico privijemo 2Nm in nato še 230 stopinj), v pomoč pri privijanju so nam oznake na maticah (uporabil sem nove matice, kot se priporoča).
Na zadnji sliki so tudi stare in nove podložke. Skrajno desno so podložke, ki so bile nameščene 140.000km, na sredini so te, ki so bile nameščene sedaj in levo ALU izvedba. So pa bile trenutne že deformirane in bi jih v kretkem verjetno tudi prežgalo.
Zdravo, daj mi povej kje si nabavil orehe in kje pištolo?
Zdravo,
orehe kar doma, mletje in "filtriranje" s sitom. Pištolo imam pa takšno. Grobo mleti niso šli skozi, zato sem jih spustil skozi sito, nisem še testiral dalje.
pohvale 👍, sem tudi sam zadevo čistil pred časom, ravno čiščenje samo je najbolj zamudno. Naslednje čiščenje po zagotovo s peskanjem, orehove lupine so že pripravljene
Naslednji projekt bo verjetno menjava verige, je kdo to že sam menjal oz. mi lahko da kakšen uporaben nasvet, navodila sicer so 😛
Servis na 200k, tudi števec regeneracij se je obrnil na 800. Drugač motor delo kot urca, po začetnih težavah z zamašenim sitom in prežganimi podložkami na šobah, se je stanje umirilo ;). Olje menjam redno na 10k (tokrat nekoliko več, sem čakal do 200k :)), občasno pogledam sito in to je to. Regeneracije se delajo na cca 280km. Zbiram pogum za menjavo ketne, čeprav je vrednost cc_difp_woa, ki jo redno spremljam še daleč od kritične, ne vem pa ali gre temu verjeti.
Avto vozim po hribih, vla?im po?itni?ko prikolico, vla?im tovorno prikolico, uporabljam vseh sedem sede?ev,... In kljub taki rabi nimam te?av z avtom:
- zavorni diski so ?e original
- podlo?ke pod injektorji sem sicer menjal pri servisu na 280.000, ker je cel forum poln teh podlo?k, pa mi je mehanik rekel, da to sploh ?e ni bilo potrebno - da pa, ?e ?e pla?am, bo zamenjal, bolj?e prej kot prepozno. So ?li pa injektorji prav lepo ven in noben ni bil zape?en - kljub vsemu priganjanju motorja, ko vle?em sedem potnikov in po?itni?ko prikolico kamorkoli si zmislimo in nazaj...
- sita ?e nikoli nismo ?istili
- ko pripel... torej, prigonim avto na vrh hriba, ga zapeljem v gara?o in ugasnem. ?eprav je to baje najslab?e za turbino in je potrebno avto pustiti, da dela na mestu nekaj minut, da se malo ohladi in umiri. Pa je ?e vedno originalna
O?itno ne znam vozit Mazd...
Zdravo,
to se tudi jaz v?asih spra?ujem
Na prej?nji Mazdi 6 ni bilo nobenih te?av, avto je delal bp do 360kkm. Preventivno so bile sicer menjane podlo?ke na 120kkm, ampak so bile ?e ok, prav tako sito.
Na tej je bilo sito o?itno ?e ob nakupu zabito, verjetno posledica pre?gane podlo?ke.
Sestra ima Mazdo 5, seveda ?e ni menjala ni?esar od tega, razen enormnih koli?in olja pome?anega z dizlom, ki verjetno pomaga ?istiti sito .
Tudi nekih groznih relacij ne dela, nikoli ne skrbi da se ta izvede do konca, kar je seveda razlog, da je toliko nafte v olju. Na drugi strani pa zaradi nedokon?anih regeneracij tudi temperature niso tako visoke in je mo?nost pre?ganih podlo?k nekoliko manj?a.
Seveda si lahko vsak to razlaga druga?e, tako si pa? jaz;
Sam avta ne ?param, uvozil sem ga iz Nem?ije, kjer je bil sklepam ve?ino vo?en po AC in se zagotovo ni ?paral. ?tevilo narejenih regenaracij je sedaj blizu 800, ki se izvajajo povpre?no na 250km kar je skupaj okoli 200kkm, kolikor jih bo imel sedaj.
Kaj tudi pri teh novih skayactiv motorjih je potrebno menjati bakrene podlo?ke ?
Zdravo,
jaz sem na svojem imel izku?njo, da jih je potrebno, kako je pri novej?ih pa ne vem. Na levi strani gledano proti ma?ini je verjetno nekoliko hladneje (kanal za dovod vode) kot na desni, posledi?no je bil skrajno desni injektor najbolj zape?en, podlo?ka najbolj pre?gana in ga je bilo tudi najte?je izvle?i .
glede na to, da se bo po?asi obrnilo 200kkm, sem se odlo?il, da zamenjam vse filtre, olje in preventivno ponovno o?istim sito na oljni pumpi ter karter. Tokrat sem se odlo?il za olje proizvajalca Fuchs, tako za motor kot tudi za menjalnik. Prej sem vseskozi uporabljal olje Motul (tudi na prej?nji mazdi), pa je bilo tudi ok. Sito je bilo na nekaj mestih polno, ni pa ?e bilo take sile kot prvi? .
Nato sem se odlo?il, da o?istim ?e sesalni kolektor, uporabil sem tudi PTFE tesnila. ?e primerjam kolektorje na nem?kem forumu in prevo?ene km, ta sploh ?e ni bil preve? zabasan, prilagam tudi nekaj slik in povezavo do nem?kega foruma.
Moram pa priznati, da je ?i??enje kolektorja kar smotano (za par ur sem se spremenil v dimnikarja ). Poleg vse kemije se je ?e najbolje obneslo ?i??enje z ?i?nato krta?o. Verjetno pa bilo ?e bolj u?inkovito peskanje (priporo?ajo z orehovimi lupinami).
V kratkem sledi ?e preventivna menjava podlo?k na injektorjih, potem pa bi moglo biti do 300kkm mir .
Zdi se, da motor sedaj lep?e in mirneje te?e, pri pospe?evanju in zaviranju z motorjem je to najbolj opazno. Menjalnik je ?e prej deloval dobro, zdaj pa se mogo?e ?e za odtenek lep?e prestavlja.
Samo to ne mote bit od normalne uporabe. Lahko, da je avto stal v kak?ni mlaki kako leto. Ker to mi izgleda kot iz kakega odpada, ko avto stoji tam enih 30 let.
O?itno se malo heca?. Avto je bil kupljen leta 2006 od prvega lastnika v Sloveniji in je imel takrat okoli 60.000km. Redno je bil servisiran na uradnem servisu do zadnjega dneva mojega lastni?tva v lanskem letu, ko sem ga prodal.
Bil je vzdr?evan in gara?iran (ni bil v kak?ni topli gara?i).
V okviru garancije so 2x menjali zadnje obrobe. Vedno znova se je rja na obrobah znova pojavila.
Podvozje sem ?e dokaj hitro na za?etku premazal z w?rth rost converterjem in ga nato za??itil z za??itno barvo za podvozje.
Nato poleg rednega pranja podvozja in pregledovanja tehni?ne brezhibnosti, temu res nisem namenjal ve? pozornosti.
Tudi na zadnjem tehni?nem pregledu, niso opazili morebitne pregnite zadnje roke (pregniti sta bili obe).
Roki je bilo mogo?e zamenjati le z rezanjem vijakov, da ne govorim o hecih, ko sem hotel dobiti kje rabljeno roko. Vsi so jo imeli, ampak nobeden je ni mogel odstraniti.
ps. mladec se je na zadnjem servisu zani?jivo ?udil, da tak kup rje sploh ?e pripeljem na servis. Seveda se rja videla tudi spredaj, ko so sneli plastni?ni za??itni pokrov.
Tako pa izgleda, ko lisica poje roko , tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje . ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika
ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja
To z tem programom za spremljanje regeneracije se mi zdi ful fajn.Kje oz.kako to vidi? in ali res natan?no poka?e za?etek regeneracije?
Forscan poka?e to?na kdaj se regeneracija za?ne izvajati (DPF on), takrat naraste temperatura izpu?nih plinov (kot je dejal jures). Zdi se mi, da se temperatura meri na 3 mestih in sicer:
B1S1 = CATT11_DSD = EXHTEMP1 = pred katalizatorjem
B2S1 = CATT21_DSD = EXHTEMP2 = za katalizatorjem in pred DPF
B1S2 = CATT12_DSD = EXHTEMP3 = za DPF
Spremljati je mogo?e tudi ?tevilne druge parametre, npr. ?tevilo izvedenih regeneracij, preve?eni kilometri od zadnje regeneracije, nakopi?enost delcev v dpf,...
Podobno je mogo?e spremljati tudi s programom Torque, ki potrebuje ?e dodatek za skyactiv motorje (PID for Mazda Skyactiv)
Pozdravljeni. Zanima me va?e mnenje o primernosti, plusih in minusih,... Skratka, izbiramo med Mazdo CX-5, KIA Sportage, Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX... Ima kdo Mazda CX-5? Kako se obnese, kaj je prevladalo za odlo?itev nakup ravno Mazde CX-5?
Sedaj imamo Mazda5, l. 2008, ki nam sicer ?e vedno slu?i slu?i brez okvar... tok,tok da tako tudi ostane
Pozdrav,
tudi pri nas smo bli pred podobno dilemo, predvsem smo kolebali med Kio in Mazdo ter se nazadnje odlo?ili za CX-5. Pri Mazdi mi je bil predvsem bolj v?e? polo?aj za volanom, prestave, notranjost,... mogo?e pa tudi to, da so Mazde v na?i dru?ini prisotne ?e ve? let.
?e kupuje? rabljeno in dizel je priporo?ljivo, da vzame? od letnika 2014 dalje.
Verjetno najve?ja te?ave je regeneracija oz ?i??enje DPF filtra. V primeru predvsem kratkih relacij se zna zgoditi, da se regeneracija ne izvede do konca posledi?no lahko pride do me?anja nafte z oljem.
Jaz v ta namen uporabljam odb vmesnik s programom forscan, kjer lahko neposredno spremljam parametre kot so: izvajanje regeneracije, pritisk olja, temperatura olja, temperatura vode,... V primeru regeneracije sku?am poskrbeti, da se ta izvede do konca. Obi?ajno se izvaja na cca. 230 km in traja okoli 10-15min.
Verjetno bodo drugi izku?eni lastniki znali povedati kaj ve?, mi jo imamo namre? ?ele od aprila.
Z dpf lahko, z nox pa ne, torej si na boljsem. In zakaj potem kupujes 170 konjski 4x4 dizel za 30km na dan?
4x4 zato, ker stanujem in se vozim tam, kjer bi mi pozimi prav pri?el. Dobro dizel trenutno res ni potreben, vendar ?e bi ?pilal brez problemov kot sedanja Mazda 6, potem je itak vseeno ali dizel ali bencinar.
Nekak bi rad mel 4x4. Sem gledal tudi A4 karavan, pa ima nekam mali prtlja?nik.
kakega jurja res predrag, ampak je pa 170KM in 4x4....ni jih veliko. Vozim enako ma?ino, veliki servis je ?ele na 210.000.
Preveri tudi kaj pomeni 1. lastnik, ker ?e je leasing hi?a, pomeni da je bilo lahko ve? uporabnikov. Glede na to da je avto star 6 let je ta avto nekdo vrnil po izteku leasinga, in so mogo?e kmji tudi malo sumljivi.
Aja ta motor je 99% na VW listi nox, lahko pa ga enostavno izklju?i? brez odstranjevanja - nima dpf, ima nox + adblue
Glede 1 lastnika se strinjam in je pomoje kar te?ko preveriti koliko jih je res uporabljalo ta avto. Videl sem da je na tej listi, v ?em pa je sploh finta dpf vs nox. Se znajo pojavljati te?ave pri nerelacijah, recimo 20-30km v eno smer dnevno?
nii? bat,.. raz?raufala bi ?e, samo ne vem, kaj bi z rezervnimi deli, ki bi mi kasneje ostali
hvala za sliko, grem jutri v akcijo pecat sosedove fante, pa da vidim ?e bo kdo za akcijo
evo napotke je pripel jures, se pravi sam akcija pa je . Druga?e pa je kot ka?e imv od letnika 02-05 enak (tip ma?ine rf5c). Ne ?kodi, ?e se pred nakupom malo pozanima? . Glede na sliko iz oglasa pa se mi dozdeva, da je ta za letnike od 05-07, nisem pa ziher.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Okol 230k, nekaj so pripomogle naše ceste, nekaj prikolica, ki je bila včasih kar overload,...gradnja pa to
Povezava za deljenje
Deli na druge strani