v bistvu zate vem, da ti je vseeno za oh in sploh dodatke,kotvtudi meni, tako, da je ta avto res primeren zate. Tej motorji so preizku?eni in dobri, pa tudi oblika samega tipa je kar posre?ena,?e ?e ne kar med lep?imi v svojem razredu. Takega podobnega je kupila ?ena sodelavca in moram priznati, da je res posre?en.
Dobro, plastika bi res lahko bila bolj?a na otip ampak za to ceno. .
Ja, usnjen volan je must.
In v beli barvi res zapali.
Po mojem-gre? v nakup, ko bo ?as.
Ojoj, Alex??? Si v redu?
Da ne bo samo OT:
Moje mnenje je, da ?e je 1500? preve? za BT, temne ?ipe in hlajen predal, potem je tudi 12.400? preve? za avto brez opreme.
Za tak namen bi bilo bolj ekonomi?no poiskat nek rabljen avto. S pomo?jo enega zaupanja vrednega mehanika pa bi ga vzdr?eval, tako da bi bil dovolj zanesljiv.
Mi je popolnoma jasno, kaj bi pokazala primerjava obeh brez turbine. Moj namen nikakor ni bil hvalit dizla. Izbiramo pa lahko samo med tem, kar Mazda ponuja. Zato pogre?am ?e mo?nej?i bencinski motor v vrhu ponudbe.
Ta tema me zanima, ker i??em zamenjavo za avto letnik '95 z 2.2L NA bencinskim motorjem in 1150kg. Ampak glede na to, kaj proizvajalci ponujajo, mi ne preostane drugega, kot nabavit varilni aparat in se lotit dela...
Z rumenimi pikami sem narisal krivuljo mo?i G194 motorja, da lahko oba motorja gledamo v istem grafu. Grafi ka?ejo, da ima G194 motor skoraj povsod manj mo?i od D184. Dve turbini o?itno naredita svoje.
Tako je, samo tvoji komentarji v tej temi ka?ejo, da se na to tematiko ne spozna?. Zato se glede tega lahko tudi ti kaj nau?i? od drugih, namesto da jih (verjetno nenamerno) zavaja?.
Nisem vedel, da mora na tem forumu vsak zagovarjat svoje mnenje, tudi pri temah o katerih nima pojma. Normalno, da vsak ne ve vsega. ?e pa bi vsak pisal na podro?ju, na katerega se spozna, bi vedeli skupaj vsi vse.
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.
Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.
Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.
Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).
Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.
175 konjski dizel se bo ob nepazljivosti pregrel prej, kot 150 konjski, ker imata oba enak hladilnik.
Za vleko prikolice v hrib se potrebuje motor z dovolj veliko mo?jo in ne navorom. Za navor poskrbi menjalnik. ?ofer pa prestavi v tako prestavo, da vozi z obrati, pri katerih je mo? najve?ja. ?e seveda ?eli peljati najbolj hitro.
Vsekakor pa bo vsaka mazda s prikolico normalno prispela na cilj, ?e upo?tevamo mase zapisane v homologaciji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani