Res kar huda napaka. Se tudi sam odlo?am za nakup drugega avta in je Mazda 6 na listi. Prvi trenutek ko sem bral kaj se ti je zgodilo, sem jo ?e hotel it s?rtat z liste ampak sem potem preveril kak?en sistem imajo drugi konkurenti. Na ?alost so ve? al manj vsi novi avti podprti z elektro motor-hidravlika. Mo?nost take in podobne okvare pri novej?ih avtih je pa? o?itno dokaj velika.
Hvala lepa vsem za objektivne informacije. Verjetno bom Mazdo zaenkrat pustu samo kot backup mo?nost. ?e sploh. Sej ?e bi bilo samo to kar tukaj pravite narobe bi ?e mogo?e pomislu. Zmotli so me res pretirano dragi servisi, nobene pomo?i od tovarne po preteku garancije itd. Pa? bi raje ?el potem na VW. Vsaj 100% kulanco recimo na injektorje priznajo do 7. leta. Pa nasploh po preteku garancije vsaj ?e 5 let priznavajo ve? al manj 100% kulance. Svoje vsemu skupaj pridoda pa tudi lokalni trgovec pri katerem sem dobil ob?utek, da je tam samo da slu?i in bi ra?unal ?e zrak ki ga diha? tam pri njemu ?e bi lahko. Pa? tak ob?utek, mogo?e se motim.
No, bomo vidli. Odvisno seveda tudi od ponudb rabljenih vozil.
?koda nasploh ima po mojem mnenju dve klju?ni napaki. Super cheap plastika v notranjosti ki mi nikakor niti pogojno ne ustreza pa ?e vedno smo v VAG group in mogo?e ?e en ne-tako-pomemben detajl za povrh, zelena osvetljitev ?tevcev...
Volvota mi pa avto.net sploh ne ponudi za dane kriterije torej karavan, dizel do 150.000km in slo. poreklo. Vse uvo?eno ?e gledam in ogromno kilometrov...
Ja, Accord mi je ?e bil priporo?en skupaj s Civicom. Civica sicer ni v karavanski izvedbi, Accord v karavanski izvedbi pa je...hm...grd. (2007 letnik imam v mislih). Tisti 2009 so sicer zadovoljivo lepi ampak so (pre)dragi.
A4 je VAG group katere se izogibam in kateri i??em alternativo. ?e pa ?e VAG group potem raje VW. Dobi? isto za manj denarja in kan?ek slab?e materiale v notranjosti kar pa mi ni bitno.
Hvala vseeno za priporo?ila. ?e ima? ?e kaj v mislih ali ?e ima ?e kdo, sem odprt za predloge.
No, ker rad u?ivam v vo?nji imam zato zelo rad ?imve? povratnih informacij od avta, lego na cesti, stabilnost... Po drugi strani pa sem mnenja da mora avto biti tudi zanesljiv, varen in var?en. Sej vem, i??em verjetno ideal. Opli pa? zelo hitro odpadejo skupaj z raznimi Fiati in s komplet francozi. Ostanejo prakti?no samo nemci in japonci. V nem?iji nima? kaj veliko izbire, poleg opla odpadejo ?e BMW in Mercedes zaradi cene. Ostane pa? VW ki pa zadnje ?ase ni ve? na vrhu seznama zanesljivosti.
Med japonci pa je ve? al manj tudi bol malo izbire. So Mazde, zato sem tukaj in potem so ?e Suzukiji ki nimajo ni? primernega, Tojote ki mi niso v?e?, ostalega pa pravzamprav ne poznam.
Seveda so tu ?e amreikanci, Ford. Ta je tudi konkurent ampak spet, moral bi ga it vozit. Pa dizlov pri fordu baje da se ne priporo?a.
Seznam se je torej skraj?al na Mazdo 6, VW Passata in Ford Mondeo (Focus ima premalo placa zadaj).
Moram it vozit vse 3 pa da potem vidimo kje smo.
P.s. Hvala Dejan za izpostavitev dobrih in slabih strani Mazde. Po pravici povedano bi me motlo samo rjavenje in nastavitve sede?a. Ostalo mi ni bitno.
Ja, tudi Opel je bil za zelo kratek ?as na seznamu kandidatov ampak je letel dokaj hitro dol. Slaba izdelava, poceni materiali, slab ob?utek pri vo?nji (zelo posreden volanski mehanizem)...spet lahko sedaj samo sklepam kako je Mazdo vozit. Bi jo moral sploh testirat. Oplu pa druga?e pravijo Nem?ki Fiat...verjetno z razlogom.
Druga?e pa a je sploh ?e kter avto narejen v nem?iji dejansko Nem?ki? Podret in videt nalepke na panelih in konzolah z napisom "Made in Tunisia" je pa neprecenljivo. Aja govorim za VW.
Sem bil druga?e danes mal?ek s kolesom okoli in sem se ustavil na lokalnem poobla??encu v Novi Gorici. Servisi naj bi bili okoli 200? za podan model tako kot sem nekako pri?akoval. Baje pa da so zelo dragi veliki servisi jermenov in napenjalcev. Naj bo, je le izreden in redek stro?ek. Imel sem tudi mo?nost sesti v enega ki so ga slu?ajno imeli na parkiri??u. Sicer je prehitro govort ampak se mi zdi voznikov prostor sicer dolg ampak ozek. Prtlja?nik pa je tudi precej manj?i kot sem pri?akoval od karavana...
Jap sem tudi sam tak "kaliber". Kilometrov se z avtom dnevno ne bo nabijalo. Sem pa od vedno vajen vozit dizla. Pa? mi je v?e? dizel motor in kako se vozi. Stvar preference ?e sem iskren, ne pa ugodnosti.
Kot vidim pa se Mazd prodaja izredno malo. Avtov ki bi ustrezali kriterijem pa prakti?no ni.. Noben vsaj ni lih ugoden (ne poceni pa? pa ugoden!). Za 4 leta star avto dajat 4k ? manj kot je nov pa ni lih logike. Kilometrina se pa kar ?opa na teh avtih vidim.
No sej avta res nisem nikoli ?ez no? kupu, za vsakega (rabljen ali nov) se je ?akalo na primerno ponudbo od 4-6 mescev in nikoli mi ni blo ?al.
Bom sledil ?e naprej prodaji teh vozil, zaenkrat ostaja v o?jem krogu izbranih modelov tudi Mazda 6 ?eprav drugega konkurenta kot VW sploh ne vidim.
?vaba bi kupu ja, konec koncev imamo pri bajti vsi VW-je ampak glede na to da bi karavan pri?el prav ostaja pri VW-ju prakti?no samo Passat na voljo...ki pa, po pravici povedano, je ravno toliko zanesljiv kot eno jajce. Se lomi takoj ko ga grdo pogleda?...
Vsaj deli za VW-je so dokaj poceni in poobla??en sevis je na mestu. Kulance tudi lepo talajo po izteku garancije in ob kakih nemogo?ih napakah celo 100% le-te.
Avto bi tako al tako kupu od prvega lastnika, slovenskega in s potrjeno servisno. Rad bi potem nadaljeval servisiranje pri poobla??encu ?e ga ?e vozim na servis. Durga?e filter in olje lahko tudi sam zamenjam ampak ni to to.
Zelo zanimivo tole s ketno pri 2.2, zelo uporabna info ampak kolikor sem gledal so 2.2 imele Mazde od 2010 naprej?
Koliko pa je tovarni?ka garancija bila na teh vozilih? Kako je urejeno ?e ti kaj odpove izven garancijskega roka? So kak?ne kulance ?e je avto vedno servisiran na poobla??enem servisu?
No, tastu priporo?aj menjavo servisa ker cena je odlo?no previsoka za podan model avta. Druga?e pa je zadnji servis za VW Golfa 6 dizel pr?u natanko 151?. Zakaj ?elim Golfa prodat in i??em alternativo pa je popolnoma druga zgodba. Bom ?e vseeno povpra?al pri lokalnem serviserju Mazd koliko bi ra?unal za reden servis.
Hvala vsem zaenkrat za mnenje, vidim da je skupnost na forumu zelo na mestu (za razliko od kak?nega drugega foruma za drugo znamko).
Sej sem se takoj po oddaji posta spomnu da bi lahko pogledu na poraba.com. Vidim pa da je 2.2 znatno var?nej?i motor. Moram priznat da sem vseeno pri?akoval ma?k ni?jo porabo. Mogo?e mam slabo predstavo ker prihajam iz VW vod.
Kak?en cikel pa ima? ti s svojim avtom? Veliko mestne vo?nje? Me?ano?
Po avto.net-u vidim da je precej 2.0 140 ki se prodaja tako da bo verjetno tudi tole na koncu izbrano. ?e nima nekih tovarni?kih hib, slabih to?k, potem je to to.
Kje pa se sestavljajo Mazde? Imajo kako tovarno tuki v EU?
Sem nov na forumu in ?isto nov v svetu Mazd. Prihajam pa iz VW vod po kar nekaj razo?aranjih Golfa. Gledam da bi kupil Mazdo 6 karavan, obvezno dizel, letnik 2008 ali novej?e. Oblika torej tale:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res kar huda napaka. Se tudi sam odlo?am za nakup drugega avta in je Mazda 6 na listi. Prvi trenutek ko sem bral kaj se ti je zgodilo, sem jo ?e hotel it s?rtat z liste ampak sem potem preveril kak?en sistem imajo drugi konkurenti. Na ?alost so ve? al manj vsi novi avti podprti z elektro motor-hidravlika. Mo?nost take in podobne okvare pri novej?ih avtih je pa? o?itno dokaj velika.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani