Tole pa kar malo dvomim... DARSovci z rešpetlini ne bodo videli digitalne vinjete. Da bi pa gledali registrske tablice in da bi nekdo potem to kucal v računalnik in preverjal, če je cestnina plačana pa kar malo dvomim. Če že, bodo rešpetline nadomestili s kakšnimi skenerji, da bo zadeva malo bolj avtomatizirana ...
Tu se pa ne morem strinjati z vami ... žal v Sloveniji ZJN (zakon o javnih naročilih) omogoča neizbranim ponudnikom da se pritožijo, s tem pa se postopki, še posebej če o tem odloča DKOM nerazumno razvlečejo in Naročnik, v tem primeru DARS nima na to nobenega vpliva. Pa nisem Darsovec, niti vpleten v to zadevo.
Sem gradbinec v tesni navezi z Darsom (izvajamo, vzdrzujemo, tudi 2 cestninski smo rusili - delno). Zal gre tu za gnilo politiko…..na eni strani Telekom, SNT, Siemens na drugi madzarski prijatelji. Gre samo za politiko, interese….Vinjeta sama in razpis nima popolnoma nobene veze. Ceprav je ta vlada zame nesposobna panje madzarski sistem na tablice najboljsi sistem v EU za cesto. Ampak nas sistem bo brez nadzornih kamer, ki berejo rablice. Bodo se vedno staromodni darsovci z rešpetlini
Ok, to da se avto ustavi mi je jasno ampak glede žmigavcev pa nisem trolal... To je tisto kar sem par postov nazaj napisal... Bolj smotrno bi bilo, da bi se zmigavci prižgali ob močnem zaviranju in bi potem ostali prižgani dokler jih voznik nebi sam ugasnil.
Nobena stvar v avtu konec koncev ne bi smela biti brez nadzora voznika.....
se mi dogaja na AC, ko je cesta speljana v ovinek, tovornjak je na voznem pasu, js pa na prehitevalnem, pa mi učasih zaznava kot da sem za njim in mi bremza
Da mogoce ne driftas mimo pa gleda nos proti kamionu
Zanimiva opazanja, a je ta AC odsek za trojanskim tunelom proti LJ?
On 3/19/2021 at 9:51 AM, Alex said:
Zato pa ga ne uporabljaš in je mir. Jaz sem se čisto ovadil voziti z tempomatom tudi na avtocestah.Mi je bolj zabavno pa tudi avto imam bolj pod kontrolo.
Za Koper Lj se gre. Pojdi v Beograd po Hrvaskem delu sam z nogo na gasu 4 ure....ali podobne poti veckrat na teden.
radarski rempomat je drugace noro dobra zadeva. Ampak zdaj vidim da ima tehnologija moznos napake zaznavanja, ni samo švedska gajba s temi problemi.
Tehnika v avtih je odvisna od senzorjev. Zato pa tudi v snegu ali zakritih crtah tehnika odpove, takrat pridejo spet v ospredje cloveski mozgani in ‘human 360’. Umetna intelegenca je lahko se ne vem kako intelegentna ampak plbrez inputov ima takoj IQ 10
A je se kdo (s tem sistemom) zaznal kje na cesti kdaj, da mu kdaj za teenutek zapiska opozorilo za ‘crash’, ker zazna nek objekt pred seboj?
V Sloveniji je nekaj punktov, ki zmedejo avte (kovinska ograja, itd).
Na treh nasih avtih razlicnih znamk toyota, Fiat in mojem svedu smo opazili na dveh tockah tako situacijo, povsod gre za kovinski objekt pred levim ovinkom, in povsod na primer ni crt na tleh.
prvic je ocitno zvita ograja, drugic pa verjetno drog prometnega znaka.
avti ne bremzajo ampak dajo samo za sekundo panic mode in opozorilo.
se komu na mazdi kdaj zgodilo kaj takega (med voznjo).
Pa u bistvu ni čist tak. Sem mel primer, ko sem se vraču iz Prage mi je v Avstriji odpovedu altenator. Lahk sm si sam zbral kam mi odpeljejo avto, tak da so mi ga dostavli lepo na dom. 🙂
No govora je bilo o gumi. Nekaj kar je lahko v tvojih rokah, ne da bi orekinil pot ali dopist. Asistenca je pa asistenca.
34 minutes ago, Alex said:
Tudi sam sem imel podoben primer pred veliko leti še s peugeotom v Italiji.
Odpovedala mi je centralina (elektronika) v Livornu (550km od Kopra). In so mi pripeljali avto domov. Resda sem čakal par ur na prihod vlečne a vendarle. Najprej so hoteli odpeljati avto na najbližji servis a ker obvladam italijansko, sem se uprl in po kratkem telefoniranju smo se dogovorili. Je pa zanimivo, da je italijanska asistenca (ljudje, ki se odzovejo na telefon in pomagajo) nastanjena v Kopru( v objektu pošte). In tako sem slučajno na telefon dobil kolega iz Izole, tudi glasbenik, ki dela na tem centru. Zdaj ne vem točno. ali je to prevagalo. 🤔
Enako zame, vendar sem se v polomljeni italjanscini (blizina svice, dialekt) dogovoril da so me peljali na nek kvazi servis / odpad kjer sem dobil dokaj primeren mikrojermen (nedelja).
drugace pa obrni pa idi kuci....dobis tudi nadomesten avto ali nastanitev ampak takoj je 24ur mimo.
ja v slovenscini je bilo z italjani (triglav asistenca) potem pa so poslali ACI z nekom ki je imel tak dialekt da joj
9 hours ago, Bini said:
Kaj ne vidiš,da si v drugi temi ne vcepljenju.....
Pa se to od asistence si odvisen, lahko kar nekaj ur, mogoce dan ali dva, ker ti ne bodo prisli menjat gume ampak te bodo odslepali na servis - v nedeljo ali pa v tujini....?
Vprasanje ni ksaj si ga mel, ampak kdaj ga bos pa kje.....oz, ko ga bos mel. Set za flikanje je neuporaben. Bolj se splaca imeti v avtu set za popravila gum, crvi, ki jih motoristi uporabljajo. Dodatna guma je pa le guma.9
Tudi v prvem primeru ne gre tako kot je pravilni odgovor v praksi. Razen rdecega , ki je nekako logicen, je logicno da gre potem rumeni, sele nato modri. Oz rdeci pa rumeni hkrati.
cpp je pa cpp
Ozirom v praksi gre prvi tisti, ki gleda v telefon, motorist pa kr pelje
Tale zadnja slika in opis je pa kr neki... če maš motorista v sredini križišča, modri ne bo mogel nikamor pelajt, ker ga bo zbil. To kar je napisano velja lahko le za dovolj široka križišča, da se da odpeljat z vsemi tremi vozili istočasno v križišču. V kolikor pa prostora ni in gre za majhno križišče potem je tukaj edina rešitev, da nekdo od udeležencev da ostalim prednost. Se pravi bolj gentelmanska poteza, ker drugače grejo vsi trije v križišče in tam obstanejo. Namreč pravilo srečanja in desno pravilo sta enako vredni pravili in ne Marko, desno pravilo ni pravilo srečanje.
Primer kako zgleda, če je križišče dovolj veliko
No ne morem trditi da je desno pravilo del srecanj ampak ponteh dveh se panorientiramo v primeru enakovrednih
40 minutes ago, Nejc1986 said:
Če se dva srečata nasproti ne velja pravilo desnega, saj ni nihče od nikogar desni.
Ah ne stekas kaj hocem povedat, cel cas trdim da se orentiramo po teh dveh pravilih. Ali ali oziroma kombinacija obeh - ne samo po desnem.
Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo.
Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj.
Am seveda gre. Tudi desno pravilo je pravilo srecanja.
hoces recti da ce se dva avtomobila srecata nasproti na enakovrednih cestah en gre naravnost en levo, velja desno pravilo?
Pravila gredo takole ponprioritetah:
policist
semafor
prometni znak (ali talna oznacba)
pravila srecanja (desno ali pravilo srecanja)
odstop prednosti
v vsakem primeru ko en voznik drugemu kriza pot pa pravila ne odrejajo znaki, gre za pravilo srecanja, kjer ima predost tisti ki grendesno ali naravnost.
Eh to je ameriska anketa, dobro za mazdo, ampak tam ma res slabo konkurenco, se posebej z buicki, dodgei pa lincolni.
dejstvo je da imajo tam tudi drugacne motorje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tega ni v dobavi - bi pa moralo biti
bo veliko aneksov sedaj. Cena ne odraza se vsega
Povezava za deljenje
Deli na druge strani