Izgleda je to ena od tistih, ki so se prodale takrat, ko je bila kriza z dobavo teh mehanizmov za električno odpiranje zadnjih vrat… Pomoje je nadgradnja res verjetno stroškovno prevelik zalogaj, da bi se to splačalo…
Danes je v Slovenijo prišla moja Mazda CX-60, ki jo je pripeljal kolega iz Nemčije (mislim pa da je celo iz Danske). Avto je letnik 2023, prevoženih 13.000 km in načeloma vse O.K. Oprema kot v Sloveniji Homura, torej gretje in hlajenje sprednjih sedežev, gretje zadnjih sedežev, mrtvi koti, aktivni tempomat, kamera.... , poleg še električno strešno okno, vlečna kljuka, skratka skoraj VSE. Potem pa ŠOK, avto nima električnega zapiranja prtljažnika, ampak ročno???? Ne morem verjeti, avto ima od opreme praktično vse kar je mogoče, nima pa električnega zapiranja in odpiranja prtljažnika??? Ali kdo od vas slučajno ve, ali se da do vgraditi naknadno? Sem klical na Selmar Celje in so mi rekli da to ni mogoče, ker bi bila potrebna tudi menjava ključa. Ali je možno kakšna "after mark" vgradnja? Razumem da potem to ne bom imel na ključu, ampak da bi bilo električno odpiranje vsaj na gumb pri samem prtljažniku. Če ima kdo kakšno idejo, ali pa če kdo to celo zna narediti bi RES PROSIL za pomoč.
ker je nekdo omenil da bi ga bilo ceneje uvoziti iz Nemčije, ali ima kdo kakšen podatek koliko bi me prišlo še dodatno če ga uvozim (torej cena skupaj z vsem vključenim, torej prevoz do Slovenije, davki v Sloveniji, itd.).
Prijatelj je po mojem prepričevanju kupil novo CX-30 (194 konjski bencinar). Z avtom je trenutno zelo zadovoljen, jezi ga samo problem s prikazovanjem telefonskega imenika ko ga nekdo pokliče notri. Torej, ko je povezan z avtomobilom (bluetooth) in kliče iz avtomobila (po meniju avtomobila pride do imenika in naredi klic) mu napiše koga kliče (napiše ime). Ko pa ga ta ista oseba kliče notri, se mu izpiše samo številka brez imena? Ali kdo pozna ta problem, oziroma kakšna bi bila rešitev. Na servisu mu niso znali pomagati, oziroma se jim po mojem ni dalo (ali pa ni naletel na pravo osebo).
To dela samo tam, kjer so črte na obeha straneh voznega pasu, torej desno črta in levo črta, drugače ne dela. Jaz ga imam drugače izklopljenega, vklopim si ga samo na avtocesti pa še to pretežno v tujini.
Samo 165 km je za takšen avto malo "švoh", še posebej ker je bencinar. Jaz bi razmišljal o 194 km. Pa še nekaj, da za 35 jurjev nimaš ogrevanega volana in da nimaš elektronskega prtljažnika pa tud kurc.... da ne govorimo o tem da ni avtomatik
Pismo jst bi jo pa mel. @Deeyan se vedno cakam na report testnega dne al sem kiksnu kje v kaki drugi temi?
Jaz bi jo tudi mel, samo če mi jo plača kdo drug. Priključni hibrid z malo več opreme je takoj 65 jurjev (za CX-5 sem še dal tistih 38 jurjev, 65 mi je pa res preveč - vrednost pol bajte?)
Jaz sem jo že vozil. Moram reči da je vožnja RES VRHUNSKA, občutek v kabini je super, avto potegne ko najbolj izkušena kur..., skratka avto je noro dober. Imam pa manjšo dilemo, števec km je pri elektriki šel ekstremno hitro navzdol, nisem pa čisto prepričan kako velik je bencin tank. Zakaj, zato ker sem natankal za 25€ in mi je pri bencinu kazalo, da je tank na pol poln (preden sem ga šel natankat je pisalo da imam doseg še 90km). Nikjer sicer nisem zasledil kakšen je skupni domet (bencin + elektrika), ampak sumim da le ta ni ravno velik. Aja, pa še ena dilema se pojavi, CENA... Me malo zanima koliko cenejši bosta bencin in dizel varianta glede na hibrid (špekulacije so da med cca 6-8 jurjev), ampak to bomo izvedeli šele naslednje leto (2023).
?ivijo. Zdaj ko sem doma (in imam ?as) malo gledam katere letne gume bi bile najbolj primerne za kupit za mojo CX-5 (letnik 2018). Dimenzije zimskih so 225/55 R19, domnevam pa da so letne enakih dimenzij. Zakaj ne vem letnih dimenzij.... zato ker sem gume pustil pri vulkanizerju na hranjenju, le ta pa je sedaj zaprt (Corona). Vem da imam letne ?e dokaj boge in razmi?ljam o novih. Katere priporo?ate, katero znamko in kateri model.
Baje je kao vzrok v pusah (silen bloki) na spodnji roki, kljub temu da ni lufta!
Kje si dobil to informacijo, mogo?e na kak?nem uradnem servisu. Ker jaz sem to ?e 2-krat (sicer na rednih servisih) opozoril pa vedno re?ejo da so vse preverili in da ni ni? narobe, meni pa ?e vedno veselo "poka". Imam CX-5 letnik 2018
Stvar okusa. Meni osebno pa je zelo v?e?, ampak ?e je avto v kak?ni drugi barvi (bela mu nekako ne pa?e, ampak spet stvar okusa). Saj ve?, enemu so v?e? blond, enemu ?rne, enemu rde?e..... eni imajo radi bolj okrogle, eni bolj suhe....
Skratka meni je sprednji del lep, zato sem si jo tudi kupil. Evo slikice moje "Mazdurine"
kolega ima malo starej?o M6 (cca 170.000 km) in bo moral po?asi zamenjtai ketno. Vem da sem enkrat na forumu bral, da je nekdo pohvalil nekega mojstra v okolici CE, ki dela doma in je kr dosti ceneje kot pa kak poobla??en servis (npr. Selmar). Ali to dr?i, da je ceneje, ali je to bolj tak lari-fari. Pa kolko pribli?no pride menjava ketne (+ seveda olje in tak?ne stvari ki so normalne pri servisu)?
Jaz se strinjam s trditvijo da je nova CX5 res odli?na. Imam ?e "zabezecano", zdaj se pogajam samo ?e za ceno (revolution) in barvo (ali bela ali svetlo modra). Je pa ?e en majhen (beri VELIK) problem. Pred tem moram prodati mojo staro, ki ji sicer ni? ne manjka, ampak ?elja po novi je pa? prevelika. Link do moje stare: http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12281678
?e kdo pozna koga ki kupuje kaj tak?nega, avto je odli?en, prodaja pa se zaradi nakupa novega. Sem imel ?e nekaj klicev, ki so hoteli glihati za ve? kot jurja in sem jim gladko povedal da se mi s prodajo ne mudi, ker avtu ni? ne manjka (bo pa? novi pri?el ?ez kak mesec in ne ?e jutri)
jaz imam star model (M6 letnik 2014). Ta "mojstr" ki prodaja kartice na bolhi, mi je dejal, da si moram prvo kupiti NB1 sistem, torej se tam namesto malega predal?ka (levo od volana pod stikali) vgradi re?a za kartico. Ali ima kdo to doma, mogo?e kdo ve kje se to najceneje lahko kupi da ne kupujem na Mazdi (problem cena). Hvala za odgovore
Pri nas doma bo kmalu ?e 5 nova Mazda (jaz dve, o?e dve, sedaj pa bo ?el o?e na tri). Prodal bo svojo M6 letnik 2012 in ?el v nakup nove CX-3 Revolution (testni model). No sedaj pa sledi vpra?anje glede navigacije. Ker nam ni za pla?evati 500EUR, kak?no varianto predlagate, oz. kaj naj naredimo da pridemo ceneje skozi. Ali je tu kak "doma?" mojstr, ki nam lahko proda skrekano kartico katera bo delovala? Pri moji M6 to ne deluje ker je letnik 2014 in ima neko staro verzijo (Tom Tom ali kako ?e). Hvala za va?e odgovore
P.S. ga pa moti da avto nima sredinskega naslona za roke, ali se to da dodatno naro?iti, kupiti kje ceneje kot direktno na Mazdi?
Pri nas doma bo kmalu ?e 5 nova Mazda (jaz dve, o?e dve, sedaj pa bo ?el o?e na tri). Prodal bo svojo M6 letnik 2012 in ?el v nakup nove CX-3 Revolution. No sedaj pa sledi vpra?anje glede navigacije. Ker nam ni za pla?evati 500EUR, kak?no varianto predlagate, oz. kaj naj naredimo da pridemo ceneje skozi. Ali je tu kak "doma?" mojstr, ki nam lahko proda skrekano kartico katera bo delovala? Pri moji M6 to ne deluje ker je letnik 2014 in ima neko staro verzijo (Tom Tom ali kako ?e). Hvala za va?e odgovore
P.S. ga pa moti da avto nima sredinskega naslona za roke, ali se to da dodatno naro?iti, oz. kje kupiti ceneje kot direktno na Mazdi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
PHEV
Povezava za deljenje
Deli na druge strani