No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.
Sem opazil, da se zaklene samo če greš na levo oz. desno stran s sprednje strani. Očitno je senzor bolj na zadnjem delu avtomobila.
Potem so zate prava izbira definitivno Good Year F1 assimtric 6.👍 Sam imam sicer assimetric 5 a, po treh sezonah se še vedno držijo asfalta kot zalepljene.
Te nove assimetric 6 so še boljše od 5 v vseh segmentih in predvsem - tišje.
Vsaj tako pravijo uporabniki, ki so imeli oboje. In pa kakšna hankook tudi pride v poštev. Če pa hočeš kaj poceni pa kupi "sponzorsko" nexen. 😊 Bodo tej, ki jo propagirajo dobili kak evro za to. 😄
Tnx. Preverim kakšna je številka pri vulkanizerju.
Neke normalne gume, za normalen denar. Nekih športnih ekstremov ne rabim, prav tako ne bi imel goodride kitajskih. Ni mi pa problem 10€ več, če je guma boljša.
Gre za edino stvar, ki avto drži na cesti Ponavadi sem pogledal top 3 review-e in kupil eno izmed teh.
Edit: Tudi ne delam toliko kilometrov letno, da bi se ukvarjal s pretirano obrabo gume... Bo prej guma trda predno jo bom zvozil.
Ja, ga je v planu poklicat. Gledam Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005 oz. Michelin Primacy 4+. Kot gledam je itq vse cca. 200€, pomoje karkoli vzamem ne bom falil. Bom pa še malo preveril kakšne cene imajo vulkanizerji. Mogoče je kje kakšna akcija...
Je mogoče kdo gledal kakšne teste za letne R19? Sem v postopku nakupa 225/45/R19 za M6 in ne najdem nikjer testov za R19. Nazadnje ko sem se pogovarjal z vulkanizerjem je rekel, da če so R16 OK, ni nujno da so tudi R19 itd.
Nekaj časa nazaj me je gladko izsilil nek star Audi RS6. Čisto počasi se je vključil na cesto, nato je vozil malo čez črto in bulil v svoj telefon. Takrat sem si zaželel, da bi imel enga starega Cliota, da ga napičim od zadaj. Bumbarjem pomaga samo razbit pleh. Prav videlo se je, da je tip voznika ala jaz imam Audija... vseeno če ima 600k prevoženih
Sodelavec ima CX30 X137 in ga sedaj razumem zakaj vedno ugasne iStop
Jap, v M6 je še star volan. Nov ima drugačne gumbe, tudi občutek na gumbih je drugačen. Se mi zdi, da so tukaj bolj kompaktni :D Drugačen občutek, ko pritisneš. Fajn. Ne vem kako naj razložim
V ekranu pa takoj vidiš napredek. Resolucija je boljša.
Je pa res, da imam M6 šele slab mesec, CX30 pa en dan
Vozil CX30 G150 AWD AT (ne vem katera oprema). Spredaj ima LED, navadne pozicijske in usnjen volan. Prvi vtisi in primerjava z mojo M6 2018 CD175 AWD AT.
-CX30 ima boljšo kamero (boljša resolucija). Odstranili so črto, ki se premika tako kot vrtiš volan. Pojma nimam zakaj. Mogoče oprema?
-Všeč mi je širši navigacijski gumb. Ko klikneš ima manj hoda.
-Se mi zdi, da M6 manj cuka in lepše prestavlja. Mogoče zaradi dizla in več konjev. Mislim, da je pri CX30 celo 7 stopenjski.
-iStop na CX30 je porazen. Ugaša se za vsak k. Počasi bremzam proti semaforju in mi med premikanjem ugasne motor, nato pa spustim bremzo in ga prižge. Cmon. Pri M6 se iStop prižge samo v primeru, da bremzo porineš do konca. Odkar imam avto se mi ni nikoli "pomotoma" prižgal.
-Fade out žmigavci, zanimivo.
-Sedi se višje kar mi med vožnjo ni ravno všeč. Za vstop v avto je kul.
-Dejansko pogrešam usnje
-Spremenili so gumbe (navigacija, settings itd.). Sedaj "nižji", imajo boljši "klik"
-Pri projeciranju na vetrobransko steklo se opazi kvadrat od projekcije. Mogoče mi je HUD celo bolj všeč.
-Števci bi lahko bili malo drugače razdeljeni. Tista kovinska obroba na sredinskem delu LCD-ja, kaj pa vem.
-Ročka za brisalce ima pri opciji "auto" ledico, ki sveti ko imaš v tej poziciji. Uporabna stvar, ne pa da vedno prestavljaš gor na off in potem na auto
-Prtljažnik miniaturen 😕 Mogoče sem navajen na M3 in sedaj na M6.
-Uporaben elektro dvig prtljažnika.
-Zakaj to velik ključ ?
-Vožnja super
Všečen avto ampak svojega ne zamenjam. Kot drugi avto bi bil pa kul
Toss away all those cheaply made seat covers and invest in this modern, well-designed seat cover collection. Combining reinforced stitching, comfortable padding and hassle free maintenance, our car se
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni malo zgonjen volan za 3let in 50k? slika 6.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani