Se popolnoma strinjam z vsemi komentarji, tudi sam imam enake izku?nje kot madmax, ?e je mraz, je enostavno treba z roko prijeti zgoraj po steklu, da zgoraj zagrabi pod gumo, ni neka te?ava v bistvu. Sicer pa super avto, imam ga 2 leti in par mesecev, pa sem menjal edino levi prvi le?aj, generalni servis je bil narejen nekaj 1000 km preden sem ga kupil, tako da samo tankam in vozim (plus pa? redne zadeve, olje, ostale teko?ine...). Me je ?e parkrat imelo, da bi ga prodal, pa ?e kar vztrajam, to tudi najbr? nekaj pove...
Tale rde?a, ki se prodaja, je od na?ega foruma?a, ?tajerca, ne vem zakaj ni ni? omenil... on jo je sedaj spet na originalno ''predelal'', zgleda, da se tako la?je proda, pomoje jo premalo ceni (700k?!?)
grega, kako fko si potem nabavil, za kolko? kake slike poka?i... jaz bom mojo prodajal ?ele drugo leto
Tale rde?a, ki je iz nm, je lu?na v ?ivo, samo sem videl, da je na voznikovi strani malo butnjena, ne veliko, je pa...
Se strinjam z Dandotom in ostalimi... res, da se na prvi pogled zdi draga oz predraga glede na letnik in opremo... samo bolj, ko se spozna? z ostalimi primerljivimi avtimi na trgu, bolj vidi?, da je vredna svojega denarja in izbire, avto je vsekakor nekaj posebnega (4 vratni coupe, kar nekaj zanimivih, tej mazdi lastnih detajlov v notranjosti, za ta letnik ?e kar sve?a oblika, sploh spu??ena in z litimi plati??i) , pa ?e ne vidi? ga za vsakim vogalom (?eprav tako malo jih spet ni)... zdi se mi tudi, da nov avto takrat ni bil poceni (z nekaj opreme slabih 4 mio)... sam sem se ?e poigraval z mislijo, da bi ga prodal, samo mislim, da nima smisla, dokler ne bo denarja za res orenk avto (se pravi, da mi ne bo te?ko dat cca 5-6mio in da bom mel druge stvari v lifu ?e po?lihtane) bo ta prav fino slu?ila svojemu namenu...
ne zajebavam se resno mislim.?e prej bom v zra?ni filter mazde dal pol kg trave, pol bom ?el pa zadaj na auspuh kadit.bi rabu 323f , dsa bi mi po potrebi dodajal gas.bosti danes ne bom dajal ve? podobnih izjav kot je tale.
Sem lastnik to?no takega modela, kot povpra?uje?. Vsi odgovori do sedaj so to?ni, dodal bi le, da se meni zdi teh 90 konj zelo ?ibkih, saj je res, da se nad 3000 solidno zavrti, samo imam feeling, da so do sedaj vsi avti, ki sem jih vozil in ki so imeli podobno mo? (ali pa celo manj) vsekakor bolj potegnili.
Glede klime, nisem strokovnjak, ampak do sedaj sem prejemal informacije, da vgradnja klime ni najbolj priporo?ljiva (pa ne zaradi stro?ka), ne vem pa razlogov za in proti, no za 120k bi jo jaz vgradil (imam pa res gumb za AC, tudi lu?ka zasveti ), ker navkljub ?ibedahu zna kar zahajcati v tem vremenu...
Hvala vsem za odgovore. ?e tako sem podrl pol avta, tako da mi odstranjevanje blatnika ni pri?lo v po?tev. K sre?i je bil napajalni kabel dovolj dolg in sem ga v notranjost potegnil pri sovozniku (tam ko ste rekli, 5x2cm guma + po?arna izolacija, res elegantna re?itev), pa potem pod volan in po levi strani. To sem delal prvi? in verjetno nikoli ve?. Delal skupaj najmanj 10 ur, res pa je da sem picajzelj in sem vse 3x preveril, da bo ja ok. Rezultat brez la?ne skromnosti navdu?ujo?, ground looping se ni pojavil. Sicer sem jezen, da nisem res dal dodaten par ?in?ev notri, vendar po to?i zvoniti... Prag sem zalimal (po?il je cca 13cm) in niti ni videt, da je bil po?en, upam samo da bo zdr?al. Zdaj pa ?akam ?e na lepo vreme, potem pa ni?anje, feltne, beli ?migavci, takrat dodam tudi slike...
Danes sem se 5 ur igral s polaganjem kablov. Nisem ?e fertik. Prage sem dal vse 4 stran (niso nikjer pri?fraufani, so nanetani pa zahaklani, en prag mi je ?al malo po?il, ampak ga bom verjetno s cianokolom zalimal, upam da bo ok in da se ne bo videlo). Po desni sem polo?il ?in? kabel, po levi pa moram ?e ?trom kabel, tega nisem, ker ne najdem luknje od voznika (npr. varovalke) pa do ma?ine. Kje to?no naj probam, jaz sem vse gledal pa nikakor ne najdem. Sicer sem zadevo vseeno sprobal (?trom kabel ?ez ?ipo pa na akomulator:) in zadeva seka (Pioneer DEH3600, spredaj visokotonci, kretnica, 13ke, zadaj 13ke, prtlja?nik pa globotonec Magnat in oja?evalec Blaupunkt GTA 4100, torej vse skupaj nekak?en srednji razred, ampak zaenkrat ve? kot zadovoljivo). Je pa delo prav mukotrpno. Upam, da jutri dokon?am...
tnx, saj vem da delam iz muhe slona in da verjetno ni velika umetnost to lepo narest, ampak ?e samo to kar si mi do sedaj pomagal, mi bo prihranilo kar nekaj ?asa in ?ivcev, tako da res hvala
hvala ti, sedaj si ?e la?je predstavljam, montiral bom verjetno ?ez vikend, pa sporo?im kako je ?lo, ?e pa kdo ve za kak trik oz kje naj bom pozoren, pa z besedo na dan...
Mene pa zanima kako najbolj elegantno povle?i kabel iz akumulatorja pa do prtlja?nika (rabim za oje?avelec in sub), torej kako do notranjosti ste povedali (je mogo?e tudi kak?na luknja pri voznikovi steni, kabel namre? ni zelo dolg, je bil pa kar drag), kako pa potem pod tapete dat kabel, kaj vse moram razdret?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se popolnoma strinjam z vsemi komentarji, tudi sam imam enake izku?nje kot madmax, ?e je mraz, je enostavno treba z roko prijeti zgoraj po steklu, da zgoraj zagrabi pod gumo, ni neka te?ava v bistvu. Sicer pa super avto, imam ga 2 leti in par mesecev, pa sem menjal edino levi prvi le?aj, generalni servis je bil narejen nekaj 1000 km preden sem ga kupil, tako da samo tankam in vozim (plus pa? redne zadeve, olje, ostale teko?ine...). Me je ?e parkrat imelo, da bi ga prodal, pa ?e kar vztrajam, to tudi najbr? nekaj pove...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani