Glede menjalnika sem jaz imel iste te?ave z 3 prestavo....ampak so mi nek kos menjali na menjalniku...en zobnik pa se nekaj....je pa bil baje dan ven vpoklic iz strani mazde...po po?ti nisem ni? dobil so mi pa tam povedali
Ni se jih kupovalo ni potrebe po ve? konjev....kar sem jaz brskal se da predelati ...motor je isti samo ra?unalni?ko blokiran...raliska zeko majhna je se v menjalniku in auspuhu
Pa se nekaj da dopolnem 1.0..1.2 motorji obstajajo ?e dolgo ?asa...sicer res da 20 let nazaj so bili brez turbine...ampak takrat tisti avti ki so imeli tak?en motor so bili te?ki od 600 do 800kg pol manj kot dana?nji avti z 1.0 motorjem in turbino...razlika je pa bila v tem da tisti se niso kvarili
Mazda zelo razvija motorje pove?ujejo kompresijo in naslednje leto bodo na voljo motorji z se vecjo kompresijo in z ve? navora...to pomeni da bo bencinski motor delal kot dizel...
Hvala bogu da delajo atmosverski motor...saj za ostale proizvajalce je najla?je nabit turbino na motor in je stvar re?ena in ?e je ena premalo dodajo ?e eno in ima? super nabit motor z katerim ima? ti kot lasnik stro?ke saj prej ali slej nekaj se bo pokvarilo....omenil si 1.0 trivalnik...bulshit tak?en avto je namenjen mestni vo?nji in ni? drugega...tezava nastaja da izdelujejo manj?e motorje ki so zelo naviti...tak sem motor se hitro pregreva je konstantno obremenjen in posledi?no na dolgi rok se kvari...malo se pozanimaj zakaj mehaniki tisti kateri znajo svoje delo delat dodajajo na bencinske motorje 1.0 ...1.2 z turbino dodatne zra?ne cevi za hlajenje motorja...saj stvar na dolgi rok ne more delat 1.2 16v 100 km avto pa te?ek 1300 kg-1500kg
Jaz sem imel isto te?avo ampak sem kolibal med 120 in 165 .....in vzel 120 kar je za moje pojme idealno za to te?o avta...motor ne trpi ?e ga ho?e? stisnit bo ?el...100 konjsko verzijo bo? moram mal bolj na obratih drzat pri prehitevanju in v klanec kar pomeni tudi vi?ja poraba
Meni se re?ujejo glede pokanja v podvozju...ampak glede vpoklica me ne obve??ajo.
Glede sede?a pa ledveni del ko ga namestim mi ne ostane tako ampak po enem dnevu popusti in morem spet nastimat...ker imam ledveni del do konca vzunaj opazim spremembo
Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.
Meni so neke kose lani menjavali na menjalniku in je zdaj OK. bolj me moti da menjalna ro?ica spu??a zvoke bi lahko bila ti?ja.
Ali kdo ve od kdaj velja 8 letna garancija na vozilo?
Ko sem kupil avto je bilo re?eno da ima 5 let....sedaj pa za isti avto je 8 let pa ne vem ?e to velja tudi za mojega.
Plo??ice sem menjal pri 35 tiso? ampak dosti klancev in kar divja voznja tako da so vredu kilometri te ko si naredil....diske ne rabi? menjati tista zareza ne igra vloge glavno je debeline diska. Pribli?no se diske menja pri 3 menjavi plo??ic.
Ima mogo?e se kdo probleme na mazdi 3 pokanje v podvozju, pri hitrih startih in ?ez le?e?e policaje je sli?at ?udne in glasne zvoke ki prihajajo iz celega podvozja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?
Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani