Bot vesel da ni ker te razne dokupljene garancije so vse skp en nateg. Kolega pred kratkim kupil golfa 2014 letnik in doplacal za eno leto garancijo. V pol leta je imel tooook stroskov in NIC niso hoteli kriti pod garancijo kao potrosen material. No zadnjic se mu je pa se gospod vztrajnik zacel oglasat (dvomasni). Je dobesedno komi izsilil, da mu to oni krijejo s tem da more on placati za sklopko. Garancija je bila GVS. Aja avto ima komi malo vec kot 100k km. V tujini vrjetno ni takih nategov z garancijo in logicno, da potem rajs placajo in imajo mir oz. neko varnost.
No to je praksa v SI, pac kar je obrabni del tudi gor ne krijejo..sicer pa to ni dokupljena garancija, ampak ti to kot potrosniku pripada in je to v AT dokaj dobro urejeno, mislim da bo 323BA tudi sam potrdil.
Cena je malo pretirana, morda pa tudi ne, ?e je avto brez napak. Svojo sem pred kratkim prodal za malenkost ve? (34k km). Bencinarji res neverjetno dobro dr?ijo ceno, saj taka nova 6 let nazaj ni stala ve? kot 25k.
A tisto cipirano sestico si prodal?
Gotovina lahko dela cudeze. Mogoce je ne bos dobil, ampak on tudi ne bo prodal
ja v sloveniji mogoce, tu pri severnih sosedih pa verjetno ne, ker dajo rajsi 500? al pa jurja vec, pa dobijo leto dni garancije, kar v SI ni primer. Skoda mislim.
Najvi?ja dovoljena hitrost pri nas je 130kmh, po nekaterih dr?avah dejansko le 120kmh, torej se to smatra za normalno vo?njo, ve? od tega si pa ?e v prekr?ku.
Kaj je mo?ka vo?nja pa bo? moral pojasnit, ampak kot domnevam krepko preko omejitve?
Dvomim da se ti vozis po omejitvah. Konec koncev pa vsak placuje svoje grehe, tak da ja...js sm svoje ze veckrat placal, pa tud verjetne se veckrat bom.
Ne ?para? je ravno. Pri normalni bi pil dize 2 lit.manj,benci.pa 1liter,verjetno?
Ne, ne sparam jih glih nekaj.
M6 in CX7 sta dokaj razlicna razreda (teza, upor)
Ampak tu bo kmalu spet da debata ze vidim. Vsam dizli zrejo veliko......skoraj kot bencinar
Ja res teh dveh ni za primerjat, ampak za primerjavo glede porabe pa si lahko kdo predstavlja. Res da je razlike slab liter, ampak je skoraj 400kg razlike med tema dvema, vsaj mislim da toliko. Priblizno:D
Realna poraba. Vozi? mo?ko in nisi ovira na avtocesti za kamione.Nekateri pod normalno vo?njo smatrajo 120/uro po avtocesti.
Js se ne morem vozit po avtocesti 130, enostavno ne gre, ker se mi zdi da se bo vsakcajt ustavu. Nsme pristas dirkanja ter siljenja, ce se le da pa rahlo hitreje, ter kjer je treba seveda po omejitvah, sploh tu v avstrji, v naseljih pri 50, ter na 70 omejitvah je treba velik pazit.
Prejsna M6, 2010 letnik 147PS bencinar, povprecna po racunalniku pod 8,7 ni sla, nad 9 pa tudi ne. Malo mestne voznje,izvenmestne vecinoma 40km v eno smer, ter vec relacijskih-dopust pa to.
Po avtocesti, od 150-170km/h povprecje.
Ista voznja z CX7, dizlom, popvrecna po compu 8,3.
Rezim voznje ostaja isti, samo voznja z dizlom je veliko boljsa, ker seveda prej nisem nikoli vozil turbacev, dizlov pa sploh ne.
Skornske je reku da ni problem z masino, ampak da nafta uhaja skozi podlozke injektorjev in se nabira v situ kjer se poveze z oljem..vsaj meni je tako razlozil in da je to edina tezava tega sita.
Jaz sem avto kupil pred 5 meseci, moram rect da sem navdusen. Avto gre lepo! Bilo bi lepo ce bi imeli najnovejse karte za navigacijo za Slovenijo. Prostoren je tudi, razen prtkljaznika, ki je manjsi celo od M6.
Ja sito dol, preverit,po moznosti zamenjat podlozke injektorjev, menda jim je to bila bolezen, drugace pa nisem sam zasledil nekih tezav..tu pa tam kak da je imel zrahljano ketno, ki je bila menjana.
A tako. To pomeni da ce dam odstranit DPF, lahko AdBlue pustim normalno notri. Predvidevam da se z odstranitvijo le tega ( AdBlue) poveca izpust dusikovih oksidov.
Mislim da 32%. Obstaja pa ena fora, da ce je avto prvic registriran pred Junijem 2007/2008 ( ne vem tocno) ne placujes Nove, ampak samo davek al neki takega. To se moras pozanimat pri zavarovalnici.
Ne to te opalijo v Avstriji, ce uvezes avto gor. Tako da se uvoz avtomobila v Avstrijo z vec PSi ne splaca. Sem razmisljal da uvezem CX7 disi iz Nemcije, ter sem si hitro premislil.
Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja.
Res je, cisto vsak konjicek steje Da ne govorim o uvozu avtomobila z malo vec PS, kjer do magicne meje 250g/km CO2 izpusta placas 32% davka od nakupne cene vozila.
Vsak naslednji g/km pa stane dodatnih 20?. Ti godlarji so cist zmesani po eni strani
Hudica mene tu v Avstriji noben ne obvesti o kaksnem vpoklicu, pa sem tudi kdaj dobil obcutek pri malo hitrejsi vozji da se mi voznikov sedez rahlo prekucne. Res pa se zadnje case skorj nic ne vozim z 6tico.
Imam m2 za mestne relacije, ki veselo poje vsak dan
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No to je praksa v SI, pac kar je obrabni del tudi gor ne krijejo..sicer pa to ni dokupljena garancija, ampak ti to kot potrosniku pripada in je to v AT dokaj dobro urejeno, mislim da bo 323BA tudi sam potrdil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani