Testiral. Nasmeh do ušes 😀 za tri razrede boljša zvočna zatesnjenost od prejšnje generacije, motor ravno prav zmogljiv, menjalnik pravljica. Podvozje super kompromis med udobjem in lego na cesti. Skratka skoraj že vplačal aro. Prodat pa morem še svojo hondo 😂
1.4tsi nima ve? nobenih resnih te?av in je super motor. Me pa pri leonu in vseh seatih moti ogabna plastika in monotona armaturka.. sem ga tudi sam gledal, ampak ko sem se prvi? vsedel noter sem ga takoj pozabil..
Meni je G100 ?isto zado??al.. je pa? treba malo zavrtet ma?inco v obrate, kar pa tudi ne ?kodi.. bolj ?kodi cijazenje v breg v 6. pri 1500obratih Poraba pri moji po dveh letih je bila 5.8l. in to na 18'' plati??ih in 225 ?irine gum..
Glede barve pa je res, da je svinjsko ob?utljiva.. to vidim ?e bolj sedaj, ko imam drug avto, ker v tem ?asu nimam ?e niti ene pikice in risa na avtu, ko sem mazdo imel ?e celo popikano in porajsano..
Samo 250? za servis je malo preve?. Probaj ?e zdilat za popust na olje, druga?e ga kupi sam in ga prinesi zraven. Seveda original od Mazde. Ostali smo za prvi servis dali cca 160?.
normalno, akumulator je pozimi bolj ?voh. gretje mora delat, motor se po?asneje segreje.. lahko pa pogleda? v meni, katera zadeva ti onemogo?a v danem trenutku start/stop..
ja predvsem slab?e vodljiv.. ni primerjave med 16 in 18. udobje skoraj enako, pri veliko bolj?em handlingu.. ?e ene eibachke gor, pa bo? videl kak gre mazda skoz ovinke
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
tisti, ki jim ropota v armaturki, preberite ta post. Nemci so našli in rešili zadevo..
Mazda 3 (BP) - Klappern und Knarzen
Povezava za deljenje
Deli na druge strani