Jaz sem bil razo?aran nad G-1...4× sem se peljal do Celja (zame je to like 200 km vsaki?) zastonj!!!
2× zmenjeni, da pridem pogledat demo RX8 na LPG in ni blo avtomobila tam, 2× zmenjeni za monta?o in prvi? ni sploh o tem noben n? vedu (?!?!?!?!), drugi? pa niso mel pravega plinskega kestla zame...
Po mojih izku?njah je to bolj podjetje za zaposlovanje lenuhov...vedno, ko sem pri?el tja so vsi pili kavo in noben ni imel kaj za po?et...v glavnem KATASTROFA!!!
Potem se me pa upa ?e model klicat po dveh mesecih, da zdj pa le majo kestl zame in da zdj bi se pa lahko enkrat naro?il na vgradnjo...
Od vsega interesa za LPG sem na koncu imel pribli?no 400 EUR ?istih stro?kov z gorivom in izostankom iz firme...
Kaj vse lahko ?lovk prebere tuki gor...?e mi bo zarad tega kr bom na mesec pr?paru 150 EUR na ra?un abnormalnih cen bencina ribnu motor...potem mi nj pa kr...ne dam niti za pol kofeta kakr?negakoli aditiva v kestl pa ?e me vrag vzame...?e pa ribne mam pa itaq na lagerju ?e eno devi?ko Wanklco (0 km) tko da...
Brez zamere sam mislm da iz paramecija dela? tiranozavra
Velik sre?e pri pridobivanju vseh potrebnih papirjev za postavitev cisterne...?e smo ?e tok dr?avoljubni
Glede na to kok vseh mo?nih kur*evih davkov pla?ujem bom mirne vesti vlekel dr?avo za jajca okol LPG-ja...sploh glede na to, da vsi okol mene pa na ?rno delajo
to se da ce mas dejavnost tako da vrnejo....al pa ce si blizu hrvaske meje
plin veliko hitreje eksplodira in ni? vi?je - ce bi bilo to res bi ti se temperatura motorja takoj zvisala a ne?
ma ne vem kje ga ta tipson dobi ampak gre bolj na princip "pla?aj in ne spra?uj"...jz mu dam dnar na roke in garantira mi Petrolov LPG za to ceno ne glede na to kok niha na trgu...ve? pa ne vem :ne vem:
Meni se zdi re?itev z elektriko zelo slaba (zelo te?ki akuji in sama vpra?ljivost ekolo?kosti samih akujev). Poleg tega imajo za moje pojme akuji premajhne kapacitete oz. potenciale, da bi kdaj res "dobro" in za dlje ?asa poganjali vozila (vsaj pri te?ah zdaj?njih sodobnih vozil). Velika te?ava je tudi ?as filanja, ?e pa je ta ?e kolikor toliko sprejemljiv so potrebne gigantske polnilne postaje z gigantskimi sposobnostmi. Predpostavimo, da elektrika res pomeni "gorivo" prihodnosti in da se v parih letih zamenja ve?ina fosilnih avtomobilov za elektri?ne...to bi prineslo tak?ne potrebe po elektriki, da zdaj?nja elektri?na infrastruktura pogori na celi ?rti...predstavljate si kako anormne investicije bi blo potrebno vlo?it v popolno obnovo celotne napeljave, pove?anje produkcije elektrike ipd. Moje mnenje je, da je elektrika v avtomobilizmu neka iluzija v stilu "i ja bi tata" a res upam, da se popolnoma motim!
Za vodik ne upam tko slabih napovedi dat, ker se mi zdi veliko bolj realen ?isti vir za poganjanje vozil. Vodik je zelo enostaven za "pridobivat" oz. ga je lahko re?emo na pretek in je neizkori??en.
Najve?ji hec je, da ljudje povezujejo veliko pocenitev vo?nje, ?e bi recimo na trgu avtomobilizma prevladal nek alternativni vir energije...vrjemite, da ?e bi se npr. ?ez 5 let vsi ali ve?ina vozil na vodik bi nas ravno tako zabolela glava ob pogledu na znesek natankanega vodika na pumpi...oz. bi blo pod pretvezo ?istosti goriva ?e mlace la?je nabijat cene energentov...pa to ne velja sam za vodik amapak za vsako mo?no alternativo, ki bo v prihodnosti poganjala rajo...?etud bo to fi?olova para...
Preve? komplikacij...?e si zvo?nika priklopil v protifazi bo? sli?al VELIKO slabotnej?i zvok kot ?e si jih v fazi. Enostavno avtoradio do daske priklopi zvo?nike, poslu?aj 10 sekund, potem pojdi kable na enem zvo?niku zamenjat in ?e enkrat poslu?aj.
Kakorkoli ?e, ?e na u?es ne sli?i? razlike potem je pa kot ka?e res vseeno in se niti ne rabi? sekirat tud ?e ni pravilno prikloplen
Kar lepo ?tevilo let nazaj sem jih jaz bodil za mojega takratnega Un?ija in ker so bli pa? ?e zastonj sem jih vzel in sprobal...men so bli zakon...?ist mal si ?ipo odpru in si luftal cel avto, ?eprav ti ni v glavo n? nabijal...
Je pa res, da so ob kakih hitrostnih rekordih (nad 170 km/h) za?el ?vi?gat...je pa tudi res, da se v CX-o like 1000× manj sli?i kot v ?katlo od Unota...
Moje priporo?ilo...spredaj dvosistemski zvo?niki (lo?en tw in mid), Alpine radio te ne bo razo?aral, amp je zelo dober za svojo ceno od Blaupunkta za?etni 4-kanalni model, omogo?a tudi vezavo na 2 ali 3 kanale in je posledi?no izjemno fleksibilen, zadaj pa z dobrimi ovalci lahko naredi? kar impresiven zvok ampak ker so dobri ovalci tudi zelo dragi ti bolj priporo?am sub. Meni osebno se zelo dober zdi tale komplet Komplet BASIC. Poleg tega ti bodo tukaj po minimalni ceni lahko tudi vse zmnotirali in moram re?i, da iz te delavnice ?etudi niso dragi ?e nisem videl zapeljat ene same povr?ne vgradnje+optimalno ti bodo uglasil sistem.
?e se bo? pa sam lotil zadeve ti pa samo to svetujem, da brez ampa nima? sploh kaj razmi?ljat o kakem izbolj?anju sistema, ker to ti je osnova. Tisti gnili kon?ni oja?evalniki v radijih so pogoreta napram tem samostojnim.
V prometni pi?e 1308, ker je motor dvokomorni in skupna kubatura pa? tok nanese. Moja dela popolnoma brez problema, dejansko z motorjem nisem imel niti najmanj?e te?ave pa sem ?e zelo lep paket kilometrov nardil. Imam pa skoraj 80.000 km.
Pocen servisi, servisni interval je ?ist OK, olja ne kupuj na servisu ker je dost predrago in se istega (druge nalepke na embala?i) da dobit dost ceneje.
Glede 192/232 KM bom pa reku tko kot je en model k jo je testiru: "obstaja manj mo?na verzija motorja, katere nih?e ne bo hotel in tista prava 232-konjska" hahaha...
Edino kar je je to, da tega motorja ne sme? uga?at mrzlega (?e se recmo samo par km zapelje?) brez da pri uga?anju ne bi pohodil gasa vsaj tja do 3000 vrt./min, ker druga?e ga "zazauga?" in ga je potem potrebno na porivanje v?gat Ogret motor pa lahko normalno uga?a?.
Sam to ti pride s ?asoma povsem v kri in nardi? to avtomatsko zmer k avto uga?a?.
Seveda to se strinjam ampak to je tako in tako te?ava vseh ?portnih avtomobilov. Za uporabnost kup? ne vem...Qashqai-ja recmo al pa kwa jz vem kj podobnega a ne. Sam pol se mor? sprijaznit z dejstvom da se bo? pa? vleku ke po cest k povo?ena ?aba.
Hm...ne vem ?e bi se ravno strinjal, da je tok neuporaben...glede na podobne avtomobile je ?e celo bolj uporaben. Jaz ga mam za vsakodnevno rabo in mi zelo lepo slu?i. Za tak?en avto ma velik kufer, ni extremno nizek, 4 vrata, in ?e pod nizkimi obrati se super pelje kar je pomembno za vsakodnevno vo?njo.
Hm...jaz sicer ne bom rekel da nekateri ne morte met ve?je porabe ampak jz tankam konstantno tkole 50l in nardim polet okol 450 km in pozimi okoli 400 km. Osnovno?olska matematika nas pripelje do porabe, ki je dale? od 20 l.
Ko sem avto kupil je blo treba seveda prvih par tednov zadevo sprobat in posledi?no vozit skor konstantno na zelo visokih obratih in sem naredil s 50l vsaj od 320 do 330km. ?e spet dale? od 20 l.
Naj omenim, da se je avto vozil na stock plati??ih in predpisanih dimanzijah gum. Na avtu ni nobenih predelav.
Najvar?nej?a tura je bila pa lani na Pag in nazaj ko sem s 50l naredil 550 km, sicer ob neumnih Hrva?kih omejitvah 60 al pa 80 km/h pa ravnina, da ji konca ne vid? je pa res da je klima vseskoz delala na polno.
Evo to so moje izku?nje...?ist to?no take kot sem jih imel ?anso izkusit.
Teh 20l pa po teh izku?njah sode? ne znam komentirat :ne vem:
Druga? pa avto ?pi?ka jz sem zelo zadovoljen z njim in ga nimam namena menjat razen ?e pride do kakih izrednih situacij in ne bo druge mo?nosti.
Poraba olja tam nek 1l na 3-4k km.
Jaz delam nekje 15.000 km na leto in stro?ki mi niso tok omembe vredni. Roko na srce...?e je pa na mesec recmo 800 EUR prihodkov se pa lepo treba umirit z idejami o tak?nem avtomobilu (razen ?e je ?lovk prpravlen tlako slu?it svojmu lastnemu avtomobilu ) in se je treba o Cliu 1.5 dCi pogovarjat...jz tud ne razmi?lam o nakupu Astona, ker sm prekratek zanga in ne vem zakaj bi ga pa zarad tega kritiziral
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem bil razo?aran nad G-1...4× sem se peljal do Celja (zame je to like 200 km vsaki?) zastonj!!!
2× zmenjeni, da pridem pogledat demo RX8 na LPG in ni blo avtomobila tam, 2× zmenjeni za monta?o in prvi? ni sploh o tem noben n? vedu (?!?!?!?!), drugi? pa niso mel pravega plinskega kestla zame...
Po mojih izku?njah je to bolj podjetje za zaposlovanje lenuhov...vedno, ko sem pri?el tja so vsi pili kavo in noben ni imel kaj za po?et...v glavnem KATASTROFA!!!
Potem se me pa upa ?e model klicat po dveh mesecih, da zdj pa le majo kestl zame in da zdj bi se pa lahko enkrat naro?il na vgradnjo...
Od vsega interesa za LPG sem na koncu imel pribli?no 400 EUR ?istih stro?kov z gorivom in izostankom iz firme...
druga? pa ?e vedno podpiram LPG...
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani