Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...
Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni.
Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!
Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...
Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...
Kaj ima športnost z vsem tem kar si ti tukaj natvezil. Kljuko ima že montirano tale zadeva in sicer električno skrito. Nabiranje bezga za šebeso tud ne vem kaj ima z športnostjo, kar se pa tiče prevoza kakšnih koles pa verjami da ta ki ima toliko pod palcem za ta avto o tem ne skrbi. Če si jih bo zaželel jih bo pač rental.
- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.
''Jebe*ti in te Japonce'', je stavek, ki ga največ slišiš od mene, ko menjam žarnice.
Na sovoznikovi strani še gre, voznikova je pa zaradi škatle varovalk pasja, ko ne vem kaj. Jaz sem lih nekje na meji med tankimi in debelimi rokamicami tako da je skoraj ratalo, a sem vseeno mogel sneti pol koloteka
Na voznikovi strani je ubistvu še delala (na sovoznikovi je crknila)...ampak mi niso ble všeč te rumenkaste barve, zato sem zamenjal obe. Vem, rad se mučim ja.
Tako je. To kar se mi pogovarjamo je le verzija infotainmenta in nima veze z motorno elektroniko ali elektroniko vozila. Tako da ti updati ne vplivajo na delovanje motorja, porabo ali recimo na delovanje luči.
Kako da ne , če pa Alexu po vsaki posodobitvi avto bolj gre in majn porabi 🤔🤔🤔🙈🙈
Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA
@Jest točno tako , ne vem zakaj potem vsi ti ki jim to ne odgovarja in se jim zdi poneumljanje kupujejo popolnoma oskubljene avte brez vsega tega. Sigurno bi prihranili kak evro😜
Ah, daj no, včasih imam občutek, da nas imajo za invalide - takšne in drugačne...
Avtomatsko vklapljanje brisalcev? Človek, ki ne more z dvema prstoma mignit in premaknit ročico ob volanu, ko začne deževati, nima kaj delat za volanom.
Človek, ki ob zagonu motorja ne more obrnit stikalo za prižig luči, ni sposoben vozit v prometu.
In tako naprej.
Čeprav, če dobro premislim, zadnje čase res srečujem na cesti vedno več ljudi, za katere nisem prepričan, da so res opravili vozniški izpit...
Ni poanta v tem lahko ali ne more vklopit brisalcev , gre se za komot in udobje.
Debata je sla bolj s smeri kitajskih elektricarjev ... In jest sem dal prvi zadetek, ki ga je YT vrgel za MG4 in pac enega za kitajca, ki pa ni vec med najcenejsimi (BYD) ...
Debata je bila o ravno tem ,ki sem ga prilepil ker sem objavil da ga grem gledat in testirat. Na to objavo so potem padle debate o materialih in o vsem , tako da je normalno da naprej debatiramo o istem avtu ne pa o električarjih.
@Jest jaz govorim o tem avtu , ki sem ga gledal in vozil. Tu ni trde plastike. Sicer pa ni važno vsak ima svoj pogled na te zadeve ampak v globali za 28.000 je avto odličen. Pa še to tvoja primerjava nikakor ne more bi relavantna ker MG4 še ni v luxury opremi kar več kot očitno spodnji BYD je.
V neki meri imaš prav , ampak če hočeš ali nočeš priznat so vse to kar sem napisal izrazite hibe Mazde. Na mojem korejskem polizdelku kot ga nekateri imenujejo se v 4 letih na volanu ne pozna nič, ogledala so od prvega dne na auto in glej zlomka še vedno delajo pa avto perem tudi pozimi v minusu in ogledala zložim pa se naslednji dan normalno odprejo. Felne se tud ne luščijo , če pobrskaš tukaj po forumu boš našel ogrooomno mazd , ki imajo ta problem in pa tudi lak ni tako mehak kot bi naj bil pri Mazdi. Zdaj lahko je , da imaš ti tako srečo da se ti te stvari ne pojavljajo ali pač nisi tako obremenjen z temi stvarmi kot nekateri. Poanta vsega je pa samo bila da kljub vsemu temu je še vedno Mazda oh in sploh , zdaj konkretno MG je pa šrot ker je pač kitajc.
Ja take stvari bi me motile ne glede na znamko, ampak nisem nikjer omenjal. Odzval sem se s svojim mnenjem na omenjeno znamko.
Govorim na splošno o težavah , ki jih naštevajo tukaj na forumu( vse kar sem napisal so težave Mazde) ampak to te očitno ne moti. Nisem pa nikakor z ničemer mislil posebaj na tebe.
Motorji bi naj bile nek skupek njihovega dela in motorjev od GM , naj bi bili vgrajeni v ogromno avtov med drugim tudi v angleški opel tak da verjetno niso nek šrot.
Je pa avto dejansko zelo dober tako kot po materijalih kot po izdelavi in zdaj v akciji dobiš 7 stop.avtomatika za ceno ročnega. Kar se tiče vožnje , avto se za moje potrebe pelje kot vsak drug avto ( testirali smo ga z družino to pomeni 2 otroka zadaj , tako da neke divje vožnje ni bilo). Zvočna izolacija na ravni primerljivih evropskih avtov , vzmetenje prav tako. Kar se tiče avdia in ostalega mi nekak ni uspelo vsega preletet , je bilo premalo časa. Tisto kar sem pa uspel je pa vse OK , ima vse kar imajo tile kao " premijski avti".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmmm kaj pa je za tebe povprečna vožnja? A ti si tudi eden izmed tistih "dinamičnih "voznikov , ki letijo skozi krožišča.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani