Jaz stalno/dnevno vozim na tempomat. Nastavim na 95km/h in 10 km ne tikam. Zato je bil pogoj pri naslednjem avtu aktivni tempomat.
Pa drugi se mi smejijo, da upirablam na regionalki tepm. Kaj sem kej ?uden?! Pa malo mi manjka do 40.
Jaz ga vedno in povsod. Je pa radarski tempomat zelo strikten; ko ti dr?i minimalno razdaljo je v SLO dovolj, da ti vsi ska?ejo vmes, tebi pa tempomat zavira... in ostane? zadaj. Z gasom ga tu lahko ?povozi??, ampak potem je skoraj bolje ?e na sam vozi?...
Tale debata o ukinjanju srednjega razreda karavanov pri Mazdi je v stilu "fake news", ki se kar raz?irijo brez zanesljivih virov in dejstev o tem, kaj je res.
?e je prodajalec v BTC fake news, ko sem ga vpra?al za naro?ilo... potem ne vem...
Ko sem bil na servisu pri Cosmosu sem se pogovarjal s prodajalcem. Baje ?estice, v lastni konfiguraciji, ne gre ve? naro?iti. Japonci prodajajo le ?e zalogo. Linija karavana se zapira na ra?un SUV vozil. Ali bo to res konec, ni ?e potrjeno, defenitivno se pa vse obra?a v smer SUV. Ford na enak na?in ukinja Mondea.
Ameri?ke sanje so zgleda pri nas tudi za?ivele. Neprakti?no, dra?je vozilo, ki se izdaja za "mestnega terenca". Prav ?alosten sem zaradi takega trenda pri ljudeh. ?eprav sedi? 10 cm vi?je nisi ni? bolj varen. CX-5 je na ?asiji trojke. Po prodaji pa zamenjuje pa ravno prostorno, stabilno in ekonomi?no ?estico.
Iztrgan... Khm, tako sem ga na?el na spletu... Mazda USA me niti ne zanima. Zanima me kaj bo v Evropi.
?e prav razumem, Mazda dela skladno z direktivami emisijskih standardov. Niso uporabljali ilegalnega softwera, ok. Da pa ne znajo (ali ne morejo) zapreti ust z neodvisnimi testi pa tudi, da mislit svoje.
Na kaki osnovi torej novinarjem podatki o prekora?enih emisijah?
Mazda?s diesel cars had average NOx emissions of 0.293g/km in the real world, between 1.6 and 3.6 times the NEDC test levels. One Euro 6 model, the Mazda 6 2.2L 5DR, produced three times the official NOx emissions. A spokesman for Mazda said: ?In compliance with the law, Mazda works hard to ensure that every petrol and diesel engine it makes fully complies with the regulations.?
?estica 2014 mi dela regeneracijo na okrog 350 km. Poraba sko?i za okrog 3 litre in se zaklju?i po okrog 10 minutah. Skupno dvigne popre?je porabe za okrog 0,3 l/100km. Moram re?t, da me moti, ampak ?e bomo s tem kaj ?istej?i naj bo. Navsezadnje, ko mi avto s 150KM kuri 4,9 l/100km, kaj se imam za prito?evat.
Prodajalec mi je rekel, da i-eloop dela ko zaviram z bremzo
Desna noga je naslonjena na rob, sedaj sem ?e na?el udoben polo?aj
Vse rondoje zvozim s tretjo, nisem bil pa pozoren na kateri hitrosti se ustavi na relant vrtljajih. Sem pa ?e naredil to v?eraj v koloni. Ni? ni treslo, samo pelje dalje.
Jaz imam Attraction opremo in avtomatske bi-xenon. Je pri 2015 druga?e? Pri?akoval bi ve? opreme v isti klasi, ne manj.
Karavan je, ne enoprostorec. Tudi pri Altei sem imel predale pod sede?i in ?e posebej prostor pod prtlja?nikom + rezerva pod njim. Pri karavanu se je treba navadit, da tega ni, avto je 20 cm ni?ji...
Sicer imam 2014 ampak; super je. Po dobrem tednu sem ?e vedno happy camper in samo i??em prilo?nosti, da se odpeljem.
Prej sem imel Alteo in imam precej bolj?i ob?utek. Je precej ti?ja, nad 140 se pojavi pi? vetra ampak je ?e vedno tiho. Motor je zelo tih.
Poraba - 70% AC, vozim okrog 120, ostalo po omejitvah - zaenkrat sem na 5,2 po BC, prej altea 1,9TDI 6l. Zaviranje z motorjem res var?uje (polni i-Eloop in celotno elektriko vklju?no s klimo).
Preizkusil sem jo na slikovitih kra?kih ovinkih - zelo dobro se dr?i ceste, pospe?evanja hitra, edino na precej nizke vrtljaje se mora? navadit - za ekonkmiko ti vesno svetuje okrog slabih 1500min-1. Navor pride zelo hitro ?e si nad 1500min-1.
Sedenje ti da ob?utek kot da si zlit z avtom, sedi? globoko a neverjetno udobno.
Fejst zadovoljen tudi z opremo (Attraction). Vsi cukr?ki so super, ampak senzor mrtvega kota se je ?e izpla?al. Bi-xenonke so nekaj bolj?ega kar lahko da? na avto, neverjetno dobro osvetljuje, tudi v ovinkih.
Edino USB/Bluetooth modul bom dal zamenjat, da bo muzika kot se ?ika. Pri 2015 so verjetno to ?e zrihtali.
Policaji gor alpa dol. V glavnem ta sistem je vreden ve? kot zlato, ma kaj zlato, ?ivljenje! Ta teden sem skoraj naredil velikansko pizdarjo. Na prehodu na pe?ce sem spregledal dve mali pun?ki (verjetno 1.razred), ki so ?le ?ez cesto. Ko sem pri?el do prehoda sta bile nekje med levim ogledalom in stebri?kom. CX se mi je v momentu vstavil, na displeyu se mi je napisalo napis rumene barve in cca. meter pred havbo zagledam dve pun?ki, ki se smejita in pre?kata prehod. Katastrofa, ratal sem trd, bled, tresel sem se; priznam, da jih nisem videl. Sicer ?tartal sem lih iz enega parkiri??a in imel sem majhno hitrost od 15-25 km/h ampak dovolj, da jih bi hudo po?kodoval. Glavnem ta sistem SCBS in in?inerjem, ki so to naredili si zaslu?ijo vse pohvale .
Kako pa izgleda sistem funkcionalno? Motor ugasne in se aktivirajo zavore?
Asistence so super, ?e pa pomislim, da se kaj zgodi v soboto ali nedeljo zve?er - kdo bo pri?el v doglednem ?asu in mi omogo?il nadaljnjo vo?njo... Seveda, takoj v ponedeljek zjutraj. Hvala nebi. Rezerva!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pa imate Y hitrost? more bit za 300 km/h sicer je brez veze... glede na proizvajalca. Sem gledal Goodyear F1 Asy3, pa je samo do V.
Popravljeno od phoinixPovezava za deljenje
Deli na druge strani