V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.
Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako).
Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji).
Prvo leto avtu cena pade za cca. 20%., drugo 18% in tako dalje. Po štirih letih pa je avto vreden cca. pol cene novega ali manj.
Bolj realna cena tele Mazde bi bila okoli (malo pod) 10 jurjev, vendar glede na trenutno malo količino prodajanih Mazd3 prodajalec poiskuša maksimirat dobiček. Pač ponudba - povpraševanje.
Napisal sem mu moje mnenje o Mazdi 3. Kaj bo kupil se bo itak sam odločil.
Ni problem plačat servisa, bolj je problem občutek, da sem na suho nateg...., ko plačam za servis 250 eur, hkrati pa vem, da imajo druge znamke enak servis ceneje in tam stane 150 eur.
dne 21. 9. 2020 ob 10:48 je Gregster napisal:
V bistvu je glih to fora mazde, da nima turbine. Ne more crknit🤫
Drži. Motor ima vse prednosti in vse slabosti motorja brez turbine.
G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji.
Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI.
Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje.
Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev.
?e vpra?anje, a je morda dal montirat prednje senzorje ali kamero spredaj? Nekam dolg nos ima in upam da ?ena ne bo preve? naslanjala
Sprednje senzorje so vgradili pri poobla??encu ob nakupu avta, ?e pred prevzemom. Gre za M3 G120, attraction. Cena je bila enih 250-280 EUR, po spominu. Vgradnje niso ra?unali. Senzorji so originalni, pa prebarvali so jih v barvo avta. Imajo pa nekoliko druga?en zvok od zadnjih in mogo?e jih je izklju?iti z gumbom.
Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.
Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?
Mazdo 3 ima ?ena, sam jo malo vozim, ker imam drug avto.
Nad avtom je navdu?ena, jaz sem bolj realen. Motor je 2.0.
Kaj me moti:
- preglednost nazaj je slaba, enako za naprej zaradi dolgega in visokega pokrova motorja (priporo?ljivi senzorji spredaj in zadaj),
- podvozje je pretrdo (vsako luknjo v cesti ?uti?, jih je pa dosti na na?ih cestah),
- slaba zvo?na izolacija podvozja na luknjastih cestah (motor je sicer tih),
- prestavna razmerja so zelo dolga, sploh 5 in 6 (motor je mrtev, ?e ho?e? pospe?iti iz ni?jih obratov v vi?ji prestavi),
- bo?ne obrobe na sede?ih bi lahko bile tr?e, ?e so ?e,
- display - preve? tipkanja, ?e si v nekem meniju, da npr. zamenja? radijsko postajo,
- ko je motor mrzel ima tak zvok, kot, da bo razpadel,
- pregledost iz avta na zadnjih sede?ih je slaba (npr. za manj?e otroke).
- sli?im, da imajo Mazde 3 pretrde zavorne obloge in to uni?uje diske, ?esar pa baje ne priznajo pod garancijo (zaenkrat sicer pri na?i Mazdi ?e ni te?av).
Kaj je dobro:
- materiali v notranjost so kvalitetni (brez plastik fantastik ob?utka),
- oblika zunaj in znotraj je lepa,
- avto je prostoren,
- ergonomija notranjosti je zelo dobra,
- motor dobro potegne v 1, 2, 3 prestavi ter pogojno 4 (visoki obrati),
- poraba je dobrih 6 litrov pri neki normalni vo?nji ( kar je za 2.0 motor zelo dobro),
- display deluje kar kakovostno, ne pa kot neki plastik fantastik v npr. novem Meganu.
To so stvari, ki sem jih opazil. Mogo?e koga drugega sploh ne bi motile.
Nakup avta je odvisen najmanj od tega zakaj se avto potrebuje, koliko se vozi z njim letno, kako dolge so dnevne razdalje, gre za edini avto ali je pri hi?i ?e ve?ji avto, gre za avto za ?ensko, so otroci ali bodo otroci in podobno.
?al je to te?ka primerjava, ker je Mazda 2 krepko manj?a, vendar je cenovno pozicionirana visoko.
?eprav je to Mazda forum in je pri hi?i Mazda 3, bi sam vzel Astro, sploh ?e gre za tazadnji model, ker je bistveno izbolj?ana v primerjavi s predhodnico. Lahko pa pogleda? ?e za Mazdo 3, mogo?e kak?no testno.
Pozdravljeni, navdu?ujem se nad CX 3, vendar me zanima, kak?ne izku?nje imate tisti, ki zadaj vozite otroke. Sama imam ob?utek, da sedijo precej nizko in ni? ne vidijo (ne ven, ne naprej). Imam prav?
Enak problem imajo manj?i otroci pri Mazdi 3. Pa? davek zunanjosti.
Me pa zanima, kako jo bodo cenovno pozicionirali in koliko bo dra?ja od 2.0 bencinarja. 2.2 diesel se v mojem primeru ni izpla?al, ker prevozi premalo km letno.
Hvala za pojasnila okoli lu?i. So xenonke. Bom ?el na servis in bodo uredili.
Druga?e pa smo se z avtom vozili le podnevi, pono?i le enkrat in takrat sem to opazil.
Mi je bilo ?udno, da svetijo tako na kratko, knji?ice z navodili pa nisem ?el gledati. Je predebela.
Mazda 15.5 dizel pride spomladi 2016 cenej?a za okrog 2500?. Sem danes poklicala v ve? salonov tudi uvoznika Mazd v slo.
Ja, ?isto mogo?e. Jaz sem kupoval avto od jeseni 2014 do spomladi 2015 in sem spra?eval nekaj mesecev predtem in so mi govorili druga?e, pa kar naprej so podalj?evali prihod ta ?ibkega diesla. Meni so govorili, da bo pri?el poleti 2015, nato jeseni, sedaj o?itno spomladi 2016. Enkrat ?e bo.
Meni je bilo dovolj ?akanja, pa ?e na spletu nisem na?el nobenih napovedi, da bo res pri?el CD105 in zato imamo G120. Pa ni mi ?al. Za vo?njo po regionalkah popolnoma ustreza.
Druga?e pa verjamem, da je CD 150 vrhunski motor. Konji in navor pri dieslu nedvomno naredita svoje in izvabita nasmeh na ustih. Verjetno je kar problem z omejitvami, ker se hitrost v vozilu ne ob?uti. Misli?, da pelje? manj, ko pa pogleda? na ?tevec pa si ?ez omejitev.
Takrat sem prebral kar veliko testov o CD150 in me je pri ve?ih zmotila kar visoka povpre?na poraba, tudi preko 7 litrov je ?la. Je pa res, da so to testi in si tudi novinarji dajo du?ka. Ob normali vo?nji vidim, da imate dobrih 5 litrov, kar je super za to prostornino in konje.
kseb: ?e bo kaj vo?nje po avtocesti lahko javi? porabo
Na?a Mazda 3 je v osnovi za drugi avto. Uporablja se za v slu?bo in je pot po AC nesmislena, ker je preve? okoli in predolga, zato po lokalnih. Vinjete letos zanjo ne bom kupil, zato ne vem porabe po AC. Mogo?e drugo leto, ni potrebe, da je vinjeta na obeh avtih.
Ima? pa na Sprit monitorju povpre?ne porabe in sicer:
- za G100 je povpre?na poraba 6,26 litra in sicer od 10 uporabnikov,
- za G120 je povpre?na poraba 6,63 litra in sicer od 91 uporabnikov,
- za CD 150 je povpre?na poraba 5,93 litra in sicer od 46 uporabnikov.
Jaz sem tukaj gledal porabo, ko sem se odlo?al kaj vzeti.
Okoli malega dizla pa so meni prodajalci govorili, da bo, samo ne vedo kdaj. Pa sem preklical ve? salonov po Sloveniji in tudi uvoznika Mazda Slovenija in bral forume, pa nisem ni? pametnega na?el. Isto?asno no?em biti poskusni zajec pri otro?kih boleznih novih motorjev in zato imamo sedaj pa? G120.
Dejansko sem resno razmi?ljal o CD 150, vendar ni nobene teste v Sloveniji ?e nekaj mesecev, pa razlika v ceni je cca. 3000 EUR med G120 Cd 150. Pri meni je bila to?ka preloma, da se diesel izpla?a pri cca. 300.000 km. Preve?. Pri tem pa so servisi za diesle nekoliko dra?ji, pa ?e ve? stvari se lahko pokvari. Ostal je G120. G100 je pre?voh.
Bom ?e napisal pluse in minuse:
- avto je lep, dober za voziti, kvalitetno izdelan, start - stop dela zelo dobro, udobje super, trd na cesti, ena mala raketa, ki zavaja pri hitrosti in ima? ob?utek, da vozi? manj, kot v resnici pelje?.
Minusi:
- mali prtlja?nik, mala okna zadaj in otroci te?je viidjo ven, malo predalov za drobnarije, meni lu?i svetijo zelo na kratko,
Prevo?en samo en tank. Ni? AC, predvsem po lokalnih cestah, mesta zelo malo. Vo?nja penzionersko, da se motor ute?e. Za vozit zelo dober avto, vodljivost, mo? motorja vse super.
Poraba po ra?unalniku poka?e 6,1 litra, dejanski prera?un na roke poka?e 6,4 litra na 100 km. Ni glih malo za penzionersko vo?njo.
Res, da gre za 2.0 motor, ampak vseeno se mi zdi, da so te skyacitve zadeve namenjene predvsem marketingu, ker se avto ve?ino ?asa vozi med 80 in 100 km/h, torej tam, kjer je poraba najmanj?a, pa ra?unalnik, ki priporo?a prestave se tudi upo?teva.
Bomo vidli, kako ?e bo, ko se motor ute?e. Je pa res, da avto vozi ?ena in je z njim super zadovoljna. To odtehta veliko.
Evo, kot obljubljeno vam predstavim monta?o vzvratne kamere v besedi in sliki
Zelo dober opis vgradnje kamere.
Tudi sam razmi?ljam, da bi vgradil tak?no kamero. Sicer imam senzorje zadaj, ampak za npr. 20 EUR bi jo kupil. Ena funkcija ve?, za uporabo "tablice" v Mazdi 3.
Vgradil bi jo sam, ker si itak tak napisal, da je vse razumljivo.
Imam pa nekaj vpra?anj:
Kako funkcionira kamera? Si ugotovil kak?ne slabosti? Je uporabna ali bi sedaj kupil kaj drugega?
Kolikor sem gledal so te kamere na nem?kem ebayu razprodane, jih pa prodaja kar nekaj trgovcev na Aliexpressu.
Na videz so sicer enake (zunanjost), vanje pa ne vidi?. Moram ?e malo pre?tudirati vse skupaj.
Aja pa ?e tole:
Je mogo?e ?e kdo na?el kak?no skrekano navigacijo za M3?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.
Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako).
Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani