Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.
Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.
In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...
Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5.
Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov.
Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi.
O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed.
Bistvena razlika med CX 30, CX 5 in M6 je da imata zadnji dve možnost hlajenja/ventiliranja sedežev, kar pri CX 30 sploh ne obstaja.
Avta brez tega ne kupim nikoli več!
Pa recimo obe moji prejšni M6 sta imeli tudi akusticna stekla, torej vetrobransko in obe stranski zlepljeni iz dveh stekel, pa ogrevano vetrobransko steklo pod brisalci, zdajsna CX5 ima enako.
Evo še malo slikic in igranja. Uspel spravit na 5,8 na relaciji Ptujska Gora - Slovenska Bistrica, po omejitvah in brez oviranja s premišljeno vožnjo. Ampak ok, tega nemores izvajat ker potem ze mozgani pecejo kje pospesevat kje odvzet gas da bos prisel do naselja z 50 itd itd. Za normalno uporabo bi rekel da je realna poraba od 7 do 7,5. Pod črto avto je super 🙂
Poraba na dolgi rok norm.voznje je 8l, ni nobene razlike glede na M6 z enakim motorjem.
Dobrih 200 km sem že naredil (okolica Kranja, vaška okolica Kamnika, Domžal in kar nekaj po Ljubljani). Počasi vendarle pada, sedaj je na 6,5 in imam občutek, da bo povprečje tukaj sedaj obstalo. Seveda bi s trudom šlo nižje, ampak to ni namen, kot ste že napisali.
Imam pa nekaj vprašanj. Po hitrem iskanju nisem našel odgovorov, prepričan sem, da boste tukaj hitro povedali, kako se rečem streže.
1. Vžig na gumb - ali avto samodejno počaka, če bi potreboval kakšno predgretje? Običajno človek počaka, da se lučke malo ugasnejo, tukaj pa tega ne vidim (po hitrem branju navodil).
2. Ali ima avto že kakšno predpripravo za vlečno kljuko?
3. Na hitro v nemških navodilih tudi nisem našel razlage, kako namestiti prečke na streho. Vidim, da je nekaj označeno na strehi.
4. Ali lahko človek doda DAB logotipe v infotainment?
5. Iz prakse - gre XL gorsko kolo v avto?
6. Kako za vraga izključiti jebeno zlaganje zunanjih ogledal? Na spletu sem videl trik, da držiš tri tipke za odpiranje oken. Pa ne pomaga.
7. So na voljo kakšne uporabne spremembe preko OBD? Recimo pri VW je zanimivo odpiranje/zapiranje vseh oken z daljincem. Pa kakšne spremembe, kako naj delujejo smerniki, pa recimo kako naj pobriše zadnje steklo ... Obstaja to za Mazdo? Kako najelegantejše spremljati recimo vrednosti DPF? Na hitro sem priključil BT OBD in mislim, da bi se tam videli podatki.
8. Če sem prav razumel, je nadgradnja navigacije po nekaj letih plačljiva? Z navigacijami sem se včasih ukvarjal in tale v avtu - če je možno, bi jo pač nadgradil. Kako pa vključim "Traffic Online"? To je namreč osiveno. Mogoče deluje zgolj, če preko telefona naredim hotspot?
9. Ali kdo tukaj uporablja tisti AIO Mazda Tweak? To deluje? Ali potem deluje tudi Android Auto, če sem prav razumel? Ali pa je AA samo za novejše sisteme? Trenutna verzija je 59.00.502 EU N.
10. Navigacija deluje preko SD kartice, ki je v avtu? Si zadeve na prenese na kakšno notranjo enoto?
Toliko za sedaj. Veliko bo še.
Za sedaj zadovoljen. Sama vožnja je manj udobna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, saj je SUV in to ima svoje slabe lastnosti. Seveda pa tudi prednosti, zato pa sem ga izbral 🙂
pred 11 minutami je Jest napisal:
Naceloma ni treba nic pocakat ...
Ima pripravljene kable. Potrebujes samo kljuko in kabelski snop...
Nic ne mores sam dodajat. Samo preveris lahko, ce je namescena zadnja verzija firmware...
To bos moral pa sam probat . Odvisno je od velikosti koles in velikosti okvirja, sirini balance... pac mere kolesa. Je pa bolj enostavno ga vozit na kljuki. Jaz sem svojega (29") enkrat spravil v prtljaznik... seveda podrti zadnji sedezi in sneto prvo kolo ...
Sicer ne vem, kako je pri prejsnji generaciji. Pri moji moras dati stikalo za zlaganje ogledatl v pravi polozaj...
Nadgradnje se placa. Mislim, da je prve tri ali pet let vkljuceno ... Traffic online potrebuje internetno povezavo. Torej preko telefona ali pa preko MiFi dongla. Povezan mora biti preko WiFija... Vsaj pri KF je tako ...
To deluje samo do neke dolocene verzije vgrajenega firmware. Pri novejsih ne mores nalozit, ne mores pa narediti "downgrade" ... Oz. nekako se da, vendar so potrebni hardverski posegi v infotainment (lotanje) ... Nisem pa nikoli tega prav podrobno bral... le zasledil sem na nekem nemskem forumu ...
Kartica mora biti vstavljena, da navigacija deluje...
Najbolje, ce avto malo bolje predstavis v ustreznem podforumu... sicer pa ... pa srecno voznjo ...
pred 53 minutami je kacnje napisal:
Dobrih 200 km sem že naredil (okolica Kranja, vaška okolica Kamnika, Domžal in kar nekaj po Ljubljani). Počasi vendarle pada, sedaj je na 6,5 in imam občutek, da bo povprečje tukaj sedaj obstalo. Seveda bi s trudom šlo nižje, ampak to ni namen, kot ste že napisali.
Imam pa nekaj vprašanj. Po hitrem iskanju nisem našel odgovorov, prepričan sem, da boste tukaj hitro povedali, kako se rečem streže.
1. Vžig na gumb - ali avto samodejno počaka, če bi potreboval kakšno predgretje? Običajno človek počaka, da se lučke malo ugasnejo, tukaj pa tega ne vidim (po hitrem branju navodil).
2. Ali ima avto že kakšno predpripravo za vlečno kljuko?
3. Na hitro v nemških navodilih tudi nisem našel razlage, kako namestiti prečke na streho. Vidim, da je nekaj označeno na strehi.
4. Ali lahko človek doda DAB logotipe v infotainment?
5. Iz prakse - gre XL gorsko kolo v avto?
6. Kako za vraga izključiti jebeno zlaganje zunanjih ogledal? Na spletu sem videl trik, da držiš tri tipke za odpiranje oken. Pa ne pomaga.
7. So na voljo kakšne uporabne spremembe preko OBD? Recimo pri VW je zanimivo odpiranje/zapiranje vseh oken z daljincem. Pa kakšne spremembe, kako naj delujejo smerniki, pa recimo kako naj pobriše zadnje steklo ... Obstaja to za Mazdo? Kako najelegantejše spremljati recimo vrednosti DPF? Na hitro sem priključil BT OBD in mislim, da bi se tam videli podatki.
8. Če sem prav razumel, je nadgradnja navigacije po nekaj letih plačljiva? Z navigacijami sem se včasih ukvarjal in tale v avtu - če je možno, bi jo pač nadgradil. Kako pa vključim "Traffic Online"? To je namreč osiveno. Mogoče deluje zgolj, če preko telefona naredim hotspot?
9. Ali kdo tukaj uporablja tisti AIO Mazda Tweak? To deluje? Ali potem deluje tudi Android Auto, če sem prav razumel? Ali pa je AA samo za novejše sisteme? Trenutna verzija je 59.00.502 EU N.
10. Navigacija deluje preko SD kartice, ki je v avtu? Si zadeve na prenese na kakšno notranjo enoto?
Toliko za sedaj. Veliko bo še.
Za sedaj zadovoljen. Sama vožnja je manj udobna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, saj je SUV in to ima svoje slabe lastnosti. Seveda pa tudi prednosti, zato pa sem ga izbral 🙂
Glede stresnega prtljaznika, jaz sem dokupil originalne Alu stresne sanke in so mi jih namontirali pri Selmarju ze predno sem prevzel vozilo.
Na te nove nizke sanke pa dam Thule aero palice s setom nog za Mazdo
Imam novo 2021 CX5 194 G AT, poraba je med 8 in 9l, za tak avto je to super.
Ravnokar se vrnil iz Grcije, po 6000 prevozenih km lahko recem da je avto izredno tih in udoben, odlično deluje tudi hlajenje sedežev in novi 10" Infotaiment z Android autom.
To jaz ?e skozi govorim da 2.5 motor je vrhunski, Skyactiv drive menjalnik pa tudi.
V Sport modu avto pa itak letiii.
194G ima ?e malo manj?o porabo ker ima sistem izkljapljanja valjev, ki pri tem motorju za razliko od 2.0 G deluje nezaznavno zaradi vecje moci motorja.
Ne vem kaj imate proti AT 6 Skyactiv drive menjalniku? Sem imel prej 6 2017 z rocnim pa sem z avtomatikom veliko bolj zadovoljen, da ne omenjam ACC tempomata z asistenco za zastoje s Stop & GO, ki res odlicno deluje...
Imam 2019 letnik 2,5 194 G Takumi+, zaenkrat zelo zadovoljen z avtom. menjalnik zelo lepo nezaznavno prestavlja. Poraba po 6 mes in 14.000 km povprecno 7,6l
Do zdaj nisem nikoli slisal da bi bile z G motorji kaksne tezave.
Jaz imam novo M6 194 G SPC, se lahko zmeniva ce zelis probat... pred tem sem imel 2.2.diesel rocni menjalnik in sem z tem bencinarjem bilj zadovoljen. Avto se obnasa drugace, bolj prefinjeno, po mestu misli vecina ki se pelje z mano da je avto elektricen.
Pohvale za izveden test in primerjavo. Zanimivo branje!
Imam novo M6 SPC 150, letnik 2017 Revolution, ro?ni menjalnik in 19?plati??a in po prevozenih 15.000 km se je poraba ustalila pri 6l, niha pa nekje med 5 in 6.6l.
Sem zelo zadovoljen. Prej sem imel M3 120 G in je porabila to?no 1 liter ve?, vendar je veliko manj?i avto.
Sem bil na podobnem in sem se na koncu odlocil za novo Mazdo 6 2,2 CD SPC Revolution, ter jo kupil za dobro ceno pri nas. Dobil sem jo za prvomajske praznike in po prevozenih 8.000 km sem nad njo navdusen. Spla?a se kupit modelno leto 2017, ker je sploh hrupnost veliko manj?a (dvojna laminirana stekla na vratih), pa bolj?i materiali v notranjosti...
Imam to?no tak avto ravno 1 leto in prevo?enih 25.000 km, zaenkrat nobenih te?av,
poraba v zadnjem letu 6.5 l.
Avto se vozi super!"
Pozdravljen!
Sam imam Mazdo3 2014 letnik, sicer 1.5 challenge. Z avtom sem zelo zadovoljen, moja skupna poraba od prvega dne je 6.0 l/100 km, 2.0 ima podobno porabo, je pa le ta odvisna od relacij, na?ina vo?nje,... Pri?akuj pa porabo nekje od 6-7 l/100km. Plusi/minusi so napisani v dveh temah, tako da ti priporo?am branje le teh (nova mazda3 in pa minusi novih mazd). Splo?no pa je znan bolj slab lak/barva, kak?en ?ri?ek, pa dolo?eni slabo izvedeni detajli (samo avtomatski dvig/spust voznikovega stekla, gumbi za dvig stekel niso osvetleni, razen voznikovega, sredinska kozola ni ravno mo?na,..), v glavnem pa ni? kaj bistvenega/hudega.
Druga?e pa avto se super vozi, kokpit mi je eden res bolj?ih, vglavnem meni je res bil best buy.
Glede cene, ne pri?akuj tak?nega cenkanja kot npr. pri vw-ju,audiju,... dobi? lahko npr. gratis barvo, plus ?e kak?en dodatek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.
Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.
In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...
Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.
Popravljeno od VisionsiPovezava za deljenje
Deli na druge strani