Se popolnoma strinjam z napisanim. Samo... zakaj bi bil jaz manj vreden in bi se moral sprijazniti z nečim slabšim.
Sam sem trenutno v fazi gradnje hiše. Sam se nimam za komplikatorja in načeloma zaupam, da nekdo, ki to dela že xy let, da stvari obvlada. No temu očitno no tako. Nadzornik itak pride 1x na dva tedna armaturo pogledat, pa še to mu je odveč. Napake pa jaz odkrivam, k nimam pojma o gradnji (napačne odprtine za okna, manjkajoč nosilec...) . Sicer hvala bogu se stvari popravljajo sproti, me pa zanima, koliko je napak,k jih ni nihče opazil. Na koncu se pa jaz slabo počutim, ker nočem težit izvajalcu.
Tele 6ke so mi čedalje bolj všeč. Sam delam dobrih 20 000km/letno in tudi 4x4 mi diši. In mislim, da za tak denar ni boljšega. Zdej samo, kako se tile dizlii obnesejo? Baje so boljši od prejšnjih. Sam kaj to pomeni v praksi? Bi šlo čez še 1x tolk km, brez večjih težav?
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Zanimivo mi je, da ni nikjer ničesar za prebrati/pregledati kake teste.
Sem pa mal po konfiguratorju pogledal, da imata navora enako tale G140 (238Nm/3300 o/min), X186 (240Nm/4000 o/min). Ima pa G140 največjo moč pri 5000 o/min, x186 pa pri 6000 o/min.
Bom tukaj vprašal. So tepihi za avto enako veliki za limuzino in karavana? Gre se za mazdo6, letnik 2009. Gledring ima na strani samo za karavana, samo dvomim, da je potniški prostor kaj drugačen med karavanom in sedanom oz 5.vratno verzijo.
Hehe, pa drugače jez niti ne kupujem. Sam vsake tolko pofirbcam, kaj se dobi za cca 10.jurjev, da ni starejše od 10.let, karavan in nima četrt miljona kilometrov
Sej tist s temi opozorili je imela že novejša dizelska uštiman, k maš na eno tipki vse za izklopit. Bencinske Oz plug ina so pa povedal, da so posneli test več kot leto nazaj. In če se ne motim so vmes tudi že neki popravkov naredili.
Če se ne motim je motor od mitsubishija. 1.5 128kw ni nič posebnega v teh časih. Moj bivši civic VTI 1.6 ,118kw je imel 370 000km , ko je šel od hiše. Pa mi je tolk olja popila, kot sedanja mazda 6gh, 2.0 bencinar ( liter/100km).
Jaz nimam takih predsodkov okol kitajskih avtov. Glede na to, kako sem gledal na huawei mobi, dokler si ga nisem sam lastil in še vedno mislim, da je to najboljši mobitel, ki sem si jih lastil. Škoda, da so jih zje*al z googlom. Mislim, da je z avti podobno.
Mene pa zanima, kaj zajema tistih njihovih 5.let jamstva? Če so notri zajete vse stvari okrog motorja, pol bi to moglo biti ok. Če je karkoli narobe z avtom, se ti bo itak prej pokazalo, kot v petih letih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Takega civica je imel brat na testni vožnji in ga ni mogel prehvaliti. Edino cena je pa kar divja. Sej zato jih pa ni kaj dosti na cestah
Povezava za deljenje
Deli na druge strani