Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.
Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+
Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:
- delajo relacije 50+ km,
- imajo avto še v garanciji, ali
- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).
Pri dizlih se priporoča, da se olje menja pogosteje, kot zahteva Mazda za Evropo (20.000 km), med 10.000-15.000 km.
Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.
Bi se strinjal, potem pa prebereš nekaj takega in ti ni nič več jsno.
V Slovenijo je pripeljal novi kitajski športni terenec geely starray, ki bo nastopal v tekmovalnem segmentu C-SUV, ki je v Sloveniji eden najbolj priljubljenih.
Jaz imam mimovrste v šiški in nimam nekih pripomb. Je pa res, da nisem neka stalna stranka.
Je pa moja mazda obrnila 300 000km. Kupil sem jo z 90 000km in v moji lasti ni bilo nekih večjih težav (tresenje diskov, pa avto mi spije okoli 1l olja/10 000km, kar pa tudi ne predstavlja kakega hudega stroška). Sem pa imel težave s podvozjem (zvito pesto), ki sem ga pa sam pridelal, ko sem jahal robnik
Me pa zanima, če je na 300 000 km, kak poseben servis oz opravilo? Imam pa 2009 letnik, 2.0 bencinarja.
Se popolnoma strinjam z napisanim. Samo... zakaj bi bil jaz manj vreden in bi se moral sprijazniti z nečim slabšim.
Sam sem trenutno v fazi gradnje hiše. Sam se nimam za komplikatorja in načeloma zaupam, da nekdo, ki to dela že xy let, da stvari obvlada. No temu očitno no tako. Nadzornik itak pride 1x na dva tedna armaturo pogledat, pa še to mu je odveč. Napake pa jaz odkrivam, k nimam pojma o gradnji (napačne odprtine za okna, manjkajoč nosilec...) . Sicer hvala bogu se stvari popravljajo sproti, me pa zanima, koliko je napak,k jih ni nihče opazil. Na koncu se pa jaz slabo počutim, ker nočem težit izvajalcu.
Tele 6ke so mi čedalje bolj všeč. Sam delam dobrih 20 000km/letno in tudi 4x4 mi diši. In mislim, da za tak denar ni boljšega. Zdej samo, kako se tile dizlii obnesejo? Baje so boljši od prejšnjih. Sam kaj to pomeni v praksi? Bi šlo čez še 1x tolk km, brez večjih težav?
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Zanimivo mi je, da ni nikjer ničesar za prebrati/pregledati kake teste.
Sem pa mal po konfiguratorju pogledal, da imata navora enako tale G140 (238Nm/3300 o/min), X186 (240Nm/4000 o/min). Ima pa G140 največjo moč pri 5000 o/min, x186 pa pri 6000 o/min.
Bom tukaj vprašal. So tepihi za avto enako veliki za limuzino in karavana? Gre se za mazdo6, letnik 2009. Gledring ima na strani samo za karavana, samo dvomim, da je potniški prostor kaj drugačen med karavanom in sedanom oz 5.vratno verzijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam sedeže bi si pa privoščil kake boljše
Povezava za deljenje
Deli na druge strani