Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 17 urami je dvorjan napisal:

Evo, aktualna Ionity cena za Francijo, da se ne prepucavamo:

null

image.png

Dvorjan,

ker očitno imaš kar nekaj izkušenj s polnjenjem te prosim za info, kje v SLO je najceneje polniti  (razen doma)? Pred časom sem gledal in obupal, ker kljub temu da mi ICE porabi več kot 8L ni bilo ugodnejšega ekvivalenta na javnih polnilnicah (pa mi EV mode trosi skoraj 30kWh). Če je že kje bilo cenovno blizu strošku bencinarja, pa ti useka čez še mesečna naročnina...

 

Hitrost polnjenja sploh ni pomembna, ker mi je že 11kW top much, res me zanima, kje???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Polnim na navadno vtičnico. 4 in pol ure, če je baterija prazna. Več kot dovolj za čez noč. Čez vikend nastavljeno polnjenje kadarkoli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 11. 1. 2025 ob 13:11 je Janez007 napisal:

Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?

 

Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah.

Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega. 

 

A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.

 

 

Resno vprašanje: poleg počasnejšega polnjenja in krajšega dosega je, predvsem če polniš na "super hitrih" polnilnicah (50kW in navzgor), cena taka, da je tudi bencinar (kaj šele dizel) cenejši za prevozit 100km.

V čem je potem smisel?

 

Pa imam sam hibrida, ampak ga polnim doma na 220V/2+kW, pa me stane pri povpr. porabi 30kWh/100km ~4,5€. Že, če bi šel v mesto na "poceni" počasne polnilnice (CX-60 itak ne dovoljuje polnjenje z več kot 7,5kW moči), se ta strošek več kot podvoji, na superchargerih pa je verjetno x4, ×5 ali več...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

A nisi pred nakupom povabil boljšo polovico na en krog, da vidiš, če ji sploh ustreza? 🤔

Ja, vozila se je na sovoznikovem sedežu pred letom, ko so mi na Avtotehni dali dizelskega na kratko testno vožnjo... Pač človek upa, da se bo navadila na večji avto, saj je pred leti štartala na Kii Pride in Yarisu in je do danes "zrastla" do Qashqai-ja. CX-60 je dejansko velik avto, jaz sem rabil kar ene 2-3 tedne, da sem se navadil.

Za prvi avto doma in neke izvenmestne ture je super, za po mestu in javne parkinge pa verjetno kaj manjšega bolj sede...

pred 10 urami je _obby napisal:

Komaj nabavil pa se ze skoraj prodaja... ali ima tvoj tudi dolocene tezave?

Ne, nobenih težav nima. Pač privoščil sem si avto po svojem okusu, ker sem večinoma vozil službene avte vsaj 1-2 razreda nižje in upal, da bo ostal doma ženi, ko bom spet na službenem. Saj ni rečeno da bo na koncu šel od hiše, ampak zaenkrat pač tako kaže, jaz pa uživam dokler gre 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Zna biti, da bo moja na voljo čez nekaj mesecev saj boljša polovica ne želi voziti tako velik avto, jaz pa takrat dobim službenega.

cena bo pod 40k (homura PHEV, dec22, trenutno 65kkm).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Živjo vsem,

 

da oživim malo tole temo.

Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij.

 

@Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali.

Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"?

Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti?

 

Koliko km v praksi naredite na elektriko?

 

Lp

Pero

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazda CX60
Napisano
pred 17 minutami je astor napisal:

Si šel sam ali ti je kdo pomagal? Ali mi lahko svetuješ kaj več (lahko zasebno)

Sem šel sam ponj, ker je bilo precej blizu, pa avto sem lahko pogledal.

Nekako tega sicer ne počnem, ampak sem imel 1 pozitivno izkušnjo, ko smo za očeta uvozili skoraj nov avto.

Zdaj smo pa "rabili" oz. gledali hibrida, pa Mazda nam je znana (to bo zdaj že 4.) tako da smo ga poiskali v tujini.

Kar vprašaj kar te zanima ali pošlji na zasebno.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Ko bi šel na probno vožnjo pred nakupom bi to takrat ugotovil,da 150 konjev ni bogve kaj in jo nebi kupil! Zdaj ti ostane preizkus x186 in odločitev o menjavi. Če bolj zverinsko voziš ti tudi to ne bo dovolj.....🙂 Meni je super drugače ga ne imel....💪😉

Ne razumi me narobe, sem vesel da imam cx-30, ker je sluzbeni avto, ki sem ga nasledil ob nastopu novega delovnega mesta. Sem bil prav vesel, da obstajajo podjetja, ki ne pogledujejo po VW, Skodah ipd. za sluzbene avte in sem samo upal da ne bo G122, ko so mi rekli, da me caka cx-30.

Prav tako ne vozim zverinsko, sem ze prestar za take fore. V bistvu vsako leto pocasneje in vedno bolj gledam na porabo, ceprav vecinoma trosim gorivo delodajalca.

 

Ampak vseeno na to gledam kot na neke vrste varnost, da ves da te avto pac v vecini situacij lahko hitro potegne iz neugodnega polozaja.

Torej vprasanje iz firbca se vedno ostaja, a masino potem drzite na 3000 obratih ko se vozite po kaki lustni in napol prazni regionalki?

 

Bomo videli tudi kako bo, ko se zbasemo s celo druzino in vso pripadajoco kramo na dopust 😂😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Da izkoristim tole temo.

2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...

Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.

V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.

Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.

Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".

A je X186 res toliko boljsa masina od G150?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 12 urami je sportman333 napisal:

ob trenutno norih cenah, mislim da je manjšina SLO, ki si lahko privošči nov avto.....ampak ker gre vse na kredit/lizing, itd....in je to statusni simbol SLO, se folk vozi z avtom ranga, ki si ga v normalnih "realnih" razmerah ne morejo privoščiti.....potem pa Barbariga kamp, kekec pašteta in Union :), ampak avto je pa AUDI, MB; BMW.....to šteje :)

Kaj pa mi, ki se v Barbarigo vozimo z Mazdo, tam jemo Argeto in pijemo lokalno pivo 😁😂?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

pred 12 urami je Janez007 napisal:

🙂
 

 

Popravljeno od MPero
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano
pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Danes poppoldan med voznjo od Kp do Lj sem v razmiku 15min videl 3 avte, ki jih je obrnilo oz so zleteli s ceste zaradi rahlega deza (dez je zacel mocneje padati in s tem poslabsal vidljivost sele od Postojne naprej ampak tam vec ni bilo letalcev).

Najprej bmw ki je flipersko pustil prednji odbijac ob desni ograji nato pa pristal v levi ograji na prehitevalnem pasu. Ta je bil v smeri Lj, nato pa se en bmw pofdobno kot ta vendar v smeri Kopra. Nazadnje pa sem prav tako na nasprotni smeri videl se enega audija, ki je uspel zleteti cez ograjo v jarek ob avtocesti. 

Po moji oceni nikjer ni bilo nekih hujsih poskodb razen zmesarjene plocevine...

Ampak vzorec udelezenih avtomobilov pa je cisto klisejski...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Jest napisal:

Kaj to oomeni “brez BSM in PL”?

BSM - blind spot monitoring verjetno

Edit: sem videl da si ze nasel pomene..

Popravljeno od MPero
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Uporabljal oba infotainmenta, VW-ovega v golfu 2020 (z android auto) in mazdinega v M6 2017 (brez vgr. AA).

Uporaba touchscreena med voznjo v golfu je potekala tako da sem med voznjo moral najprej fiksirati roko, da sem s se 4 prsti naslonil na armaturko, medtem ko sem potem s palcem stiskal touchscreen. Brez fiksiranja se ti veckrat zgodi, da zaradi tresljajev avta na cesti stisnes nekaj povsem drugega na ekranu kot si hotel.

Zato se mi zdi, da je vrtenje in potiskanje kolescka na mazdi veliko bolj prakticno, posebej za klice oseb iz imenika. Problem mazdinega infotainmenta je edino, da ti s telefona prenese samo prvih 1000 kontaktov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
dne 24. 11. 2022 ob 14:26 je scania napisal:

Nanaša se na 6ko, ki jo je delil @NevLado z vprasanjem ce jo je kupil @SpEkTr.

Prva slika so števci ki jih ima mazda 6 do 2018 in od 2018 z opremo do revolution.

IMG_20221124_142316.jpg

IMG_20221124_142254.jpg

IMG_20221124_143149.jpg

Moja Mazda 6 2017 ima stevce lot na prvi sliki pa je revolution oprema. Kupljena v Slo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
dne 8. 2. 2022 ob 20:31 je Alex napisal:

Tudi...zvok pa to. 💪A bi bil šestak biturbo tudi v redu. 

Zivjo vsem. Ko smo ze pri biturbu: a ima mazdin trenutni 2,2 turbodizel (npr. iz M6) variabilni turbo ali (dvojni) biturbo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Službeni avto srednjega razreda
Napisano

Pozdrav vsem,

po 6 mesecih pa je čas, da strnem vtise in napišem kako se je zadeva s službenim avtom razpletla.

Novembra in decembra sem srednje aktivno iskal avto. Pri tem sem, poleg predhodno opisanih, testiral še Toyoto hibrid (auris?), Hyundai (i30?), obiskal še Škodo in Kio, mogoče še koga.

Upal sem na kak dodaten popust ob koncu leta, ko trgovci lovijo plane, ampak verjetno so imeli dobro leto 2019,  še bolj verjetno pa jaz velike apetite in plitve žepe 🙂

Na koncu sem se "v finalu' pogajal s Posrchejem za golfa, Avtotehno za P308 in finančnico pri nas na firmi za budzet.

V glavnem, P308 z nekaj več opreme ampak 130km dizlom je bil za odtenek dražji (obrok na mesec) od 150km golf dizla z dokaj osnovno opremo, oba karavana.

Želja imeti malo močnejši, odziven avto je bila močnejša od želje oo gadgetih in sem si po dogovoru v naših financah konec leta naročil osnovnega golfa, ki sem mu dodal še vzvratno kamero, gretje sedežev in android connect, vse skupaj malo pod 21k€.

Gre za v tem trenutku stari model golfa, ker je zdaj na voljo že nov model.

 

Avto sem čakal ca 4 mesece, ker se je vmes zgodila korona, in je od konca marca baje stal v Luki Koper... Zdaj se vozim že kaka 2 tedna z njim.

 

Vmes sva uspela prodati našega starega C-max granda in se žena zdaj vozi z "mojo" šestko, ki pa ji predvsem pri uvozu v našo garažo in parkiranju med stebri na naše parkirno mesto povzroca kar nekaj težav. Pri vožnji po cesti in posebej ac je pa navdušena 🙂

 

V glavnem, zaenkrat zadeve štimajo, downsizing za ene, upsizing za druge, pa smo v družinskem povprečju na istem ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.