Moram priznati, da se prav zabavam ob tem ko berem vse te argumente in "argumente" proti SUV-jem, CUV-jem, dvignjenim HB ... pa karavani, enoprostorci ... pa pogledam homologacijo za najino cx 30 in kaj piše za kategorijo? M1 - osebni avtomobil in še
Oblika nadgradnje: AC - karavan. (ne piše pa ali je premium) ....
Tako da sedaj vem(o) lastniki cx 30, da se vozimo s karavani.
To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati.
Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo imele 100000 km+.
Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to.
No takole: mazda gre v 4.leto in je rabila redni servis (Interclass, Lj.,), zavarovanje (obvezno + kasko, Triglav) in še podaljšanje registracije (AC Lovše, Dž.) ... ju3 pa še vinjeta 2023 in upam, da je to to kar se tiče stroškov - itaq je potem samo še gorivo. Aja strošek skupaj: 250+650+150+vinjeta .... ja ni malo in okoli 25% več kot lansko leto.
Avtomobilska industrija se je v veliki meri močno upirala napovedim strogega emisijskega standarda Euro 7 in napovedi, da bodo po letu 2035 v EU naprodaj le še stoodstotno električna vozila. Se je v Evropi...
Pri povratku v nedeljo iz Kvarnerja sva (da ne drsava vedno istih ovinkov čez Knežak) v Rupi zavila za Kozino ... pripeljeva do meje Pasjak/Starod in manjša kolona (cca 10 avtomobilov) ... ampak gre vse skupaj nekam počasi (2 do 3 minute za en avto) ... ko le prilezeva bližje pa nama je jasno: naš obmejni policist je ob priliki kontrole dokumentov vsakemu vozniku kar čez okence opravil še alkotest ... no vozniki enoslednih vozil pa smo bili spuščeni v SLO brez tega opravila-še kontrole ni bilo, le Nemca na Hondi pred nama je vprašal: "cuzamen?" in on "najn" , potem zapeljem do njega in isto: "A sta skupaj?" ... prikimam in pičiva dalje.
Ena čist tko neumestna. Začetk meseca sem dobil e-poštno sporočilo, da imam letni servis 13.10.2022. Se pravi naj bi bilo ....
Nisi edini. Tudi meni so poslali obvestilo v sredini decembra 2021, naj se pripeljem na servis še pred novim letom (mazda je my 2019), 1.reg pa konec januarja 2020. Poklical sem jih in servis opravil 21.januarja 2022.
Moje skromno mnenje: v garaži so bile do sedaj tri Honde civic: 3., 8. in 9. generacija ... 3.gen. (1.5 GTi) je bila made in J in delala brez vsakršnih težav; ostali dve pa sta bili 1.8 in made in UK ... mehanika ok, le vse skupaj je bilo bolj neprecizno sestavljeno (posebno zadnja se ni prav hvalila s spoji karoserije).
Ja HR V ... oblika je stvar okusa; meni ni ravno grda (vsaj po slikah) ... moti pa me pogon in neizbira le tega. Če bi npr. porabili 1.5 T iz obstoječe serije civica in ročni menjalnik ter zmetali ven vso hibridno šaro bi bil čisto ok in tudi nekaj tisoč € cenejši.
Honda je začela v Sloveniji prodajati svojega novega hibridnega križanca, hondo HR-V tretje generacije, za katero pravijo, da je povsem drugačna od uspešne predhodnice.
U to se pa ne strinjam. Cx 3 je bila pri hiši 4 leta. Cx 30 je v pogledu prostora kar občutno večja, kar pa seveda ni težko, saj je cx3 res skromna na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Cx 30 je tudi udobnejša in smerna stabilnost je boljša. Je bila pa "t' mala" zaradi manjše teže nekoliko bolj poskočna kot je sedanja z enakim motorjem.
Mazda je u aprilu ove godine na sajmu automobila u Šangaju predstavila i potpuno električnu verziju crossovera CX-30. Tada je to zvanično
Moč prava, doseg tako tako, oblika pa itaq zmaga in cena pri njih tudi za nas v EU ok.
Aja pa mojo sem peljal na servis zaradi vpoklica ... vrata prtljažnika so sedaj baje ok, parkirni senzor ne "teži" več; so pa posodobili radio (naj bi bile neke težave pri nekarih) in spotoma "povozili" nastavitev za telefoniranje ("saj to si boste pa še 1x sami nastavili") in tudi na prošnjo za posodobitev navigacije so odgovorili,da tega ne delajo in mi potisnili v roke list z novodili ...no ja no naslednjič v anketi po rednem servisu ne bo vse za "čisto 5" ...
Ja pa še to: do sedaj se je avto sam zaklenil v primeru, da imam ključ pri sebi, vsa vrata pa zaprta ... malo je popiskal in prižgal žmigavce in ko sem se bolj oddaljil se je zaklenil in tudi zložil ogledala. No sedaj po raznih posodobitvah tega ne počne več in moram "pobožati" vratno kljuko, da se zaklene.
Upam da se motim ampak nekaj mi pravi, da ko se običajna servisna delavnica preseli v super duper moderno zgradbo z veliki okni in ogledali ter "Tino blondino" na sprejemu ni več to to ... ja vem da mora biti v zadnje času vse po standardih-takih in drugačnih.
Lp in se mogoče vidimo na servisu....upam da ne postanem redna stranka.
Da še jaz uletim s mojo: točim vedno 42 - 44 litrov in naredim med 680 in 700 km ... in ker pot.rač. nisem resetiral že lep čas mi že pol leta kaže 6,9 l/100 km ... 😄. Glede na pretežno jajcanje po par kilometrov od doma in mogoče do Lj. je po moje to kar ok poraba.
Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.
No pa se kar nabirajo: pred dnevi zaslišim glas biip biiip vsake toliko časa ... počasi mi je postalo jasno, da je to isti biip kot pri park senzorjih. In včeraj sledi "nadgradnja" tega opozorila: na zaslonu se pojavi tloris avta in opozorilo "preverite okolico .... " in je zaslon neuporaben za vse ostalo. K sreči ob ponovnem zagonu tega ni več, ostanejo pa tisti biip biip ...
Ja in že nekaj časa se "dogaja" tudi šipi v šoferskih vratih: včasih dela pomik kot je zamišljeno, včasih pa moram gumb na vratih držati da se okno zapre ali do konca odpre.
Meni osebno ni najbolj sedla tako da sem se odlocil za Machine Gray.
Za prodajalca .. sam sem bil zadovoljen z Interclass na dolgem mostu. Bilo je vse tako kot dogovorjeno.
Tudi mi2 sva storila enako. Zaenkrat zelo zadovoljen z Interclassom.
Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.
Pa se vprasanje za bodoce lastnike. Boste imeli 18" zimske ali kupili 16 platisca + gume?
Me je minilo vse, ko sem pogruntal, da bi moral poleg platišč nabavit še 4 senzorje za kontrolo pritiska ... vse skupaj je pa že preveč € ... tako so sedaj na original alu pozimi zimske Yokohame, poleti pa še original letne, premontaža in centriranje pa 2x na leto po 30€ in to je to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moram priznati, da se prav zabavam ob tem ko berem vse te argumente in "argumente" proti SUV-jem, CUV-jem, dvignjenim HB ... pa karavani, enoprostorci ... pa pogledam homologacijo za najino cx 30 in kaj piše za kategorijo? M1 - osebni avtomobil in še
Oblika nadgradnje: AC - karavan. (ne piše pa ali je premium) ....
Tako da sedaj vem(o) lastniki cx 30, da se vozimo s karavani.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani