Poraba je res bistveno manj?a tudi do enga litra. Mene je fasciniralo nekaj drugega po odstranitvi in sicer, da je sedaj to ?isto drugi avto, motor sigurno pridobi nekaj konjev in je razlika o mo?i motorja zelo o?itna, ni ve? nobenega cukanja, motor precej bolj umirjeno te?e, pa do sedaj ?e nisem opazil, da bi mi kaj ve? kadil.
Navdu?en nad lego, vzmetenjem in samim ob?utkom za volanom in seveda pri opremi en kup dodatnih cukr?kov, ki ti olaj?a vo?njo pa res je tih ane, na samoforju, ko ti ugasne in sam nazaj pri?ge, ?e ne gleda? armaturke sploh ne ve?, da se kej dogaja.
Poraba je res mala, brez ?paranja pa po hribih gore dole in poraba ka?e 7,8 I
Zmotilo me je, hm ja ?e ?ist pozabu kako se bencinar vozi, zadnjih deset let vozim samo diesele, sm mislu da bo 160 KM dalo ve? ?ivlenja, uglavnem motor se mi zdi ?ist preve? len, ve? kot 170 ne gre, zgleda upor naredi svoje, pospe?ki pa tko no, ?aka? pa ?aka? kdaj bo vle? za?el, pa ko skoraj ?e obupa?, se zbudi.
V naslednji priliki moram obvezno poskusit diesla.
Kar se ti?e nakupa novega avtomobila, sem nekje zasledil, da naj bi bila vrednost avtomobila nekje znesku tvoje letne pla?e. Meni se zdi to precej smiselno razmeje in se na?eloma kr dr?im tega.
hehe, optimist - samo DPF olje te bo pri?el 100?+ in ?e se ne motim je na 40.000 mal ve?ji servis, ker bodo menjali ?e filter in mikrofilter tko, da bo? kr precej nad 300?.
No pa se je tudi meni zgodilo, DPF lu?ka mi je za?ela utripat (M6,140KM,l. 2008) in to kljub temu, da imam uglavnem samo relacijsko vo?njo po AC, dnevno 100 km, res pa je, da 80-90% vo?nje po AC 120-130 Km/h. Seveda je poraba ve? kot ugodna med 5,5 in 6 litri, vendar me skrbi, da je ravno to razlog, da se je filter zapacal. Avto imam sedaj pol leta, prej so ga pa uglavnem samo po mestu vozili (20.000 km jim je uspelo narest v dveh letih). Avto ima sedaj 39.600 km in ga peljem jutri na servis tako, da je mo?no, da se je lu?ka pri?gala ravno zato, da me opozori, da je ?as za servis.
Kaj menite. ali naj me skrbi v prihodnje ta DPF filter in moram stil vo?nje spremenit, ali je pa? lu?ka upozorila na bli?ajo?i se servis?
Pa ?e eno vpra?anje: kako lahko izve? realne km pri Mazdi6?
P.S. res malo ne v mesna
Mazde imajo ?e nekaj ?asa elektronske servisne knji?ice, kjer se vidi to?na zgodovina avtomobila.
Se pravi ?e jo avto ima naj kilometri ne bi smeli biti sporni, vse drugo ?e smrdi, seveda v predpostavki, da je bil avto servisiran na uradnih servisih.
Hmmm, sam sem prodajal vsak moj avto max 14 dni, tudi trojko bencinarja, vendar pred krizo, klicalo jih je ve?, resen je bil eden in ta jo je odpeljal, ker je bila edina da ni bila razsuta ipd. Jim je pa cena zeloooo padla, tako da ?e zdej pogledam, ni ?ans da bi GTA-jko prodajal, sem preve? na zgubi. Je bila tvoja diesel SLO poreklo in vse tip top? Mora? pa vedeti da ?e kupi? 3-4 leta star rabljen avto za 10-15t eur, je bil nov vsaj 20-25t eur, tako da se kar pelje? razred ali dva v bolj?em avtomobilu. Avto 20% zgubi ko ga odpelje? iz salona, v dveh-treh letih si ?e na cca. 50% dol, zato sam osebno kupujem par let stare avte, pa? fino pregleda?, res da je loterija amapak ?e sedaj pogledam da je bila M3 GTA nova cca 21t eur, sem sam kupil dobra 3 leta staro s 30tiso? prevo?enimi za polovico manj. ...tip ki jo je imel pred mano, je v enem letu izgubil 4t EUR (sem dobil vse pogodbe zraven)., sedaj pa za mojo ne vem ?e bi dobil 8500-9000 eur tako da.....cene padajo, ?e sam ne vem ve? kam.
Bil je kupljen na Cosmosu, prvi lastnik, avto bres praske, odli?no ohranjen pa ni ni? pomagal.
Odlo?il sem se prodajat svojo mazdo in do?ivel hladen tu?, ko me v celem mesecu ni poklicala tut ena potencialna stranka. Prodajal sem M3 diesel, ki je za moje pojme precej aktualen avto, cene je bila nastavljena ve? kot realno, na netu so se prodajale le tri z istim letnikom, pa vendar ni bilo nobenega povpra?evanja.
Na koncu sem bil prisiljen ga dati v ceno pri nakupu drugega vozila, kar pa veste, da se kar nekaj izgubi.
Sli?im, da se tudi druge znamke avtomobilov slabo prodajajo oziroma po sme?nih cenah.
Jast vidim tako slabo prodajo rabljenih avtomobilom predusem zaradi tega, ker je kriza prislilila prodajalce novih avtomobilov v velike akcijske popuste in kdor ima namen kupit avto za 10.000 ? ali 15.000 ? bo ?el raje po novega.
Zanimajo me va?e izku?nje in koliko ?asa bo ta trend trajal ozi. ali je sploh mo?no, da bo prodaja rabljenih avtomobilov sploh ?e kdaj videla bolj?e ?ase.
Vem, da se je ?e pisalo o tem, pa vseeno. ?e kdo ve.
Imam M3, Diesel, 90KM tank naj bi imel 55l., vendar meni ni nikoli ?e uspelo nato?it ve? kot 48l. s tem, da sem ?e zelo trepetal ali mi bo uspelo priti do pumpe.
Zanima me koliko je vam uspelo najve? nato?it?
Me pa malo presene?ajo va?i podatki o porabah va?ih konji?kov, zgleda sami dirka?i klele.
Jst sem zelo zadovoljen s svojo porabo, res da imam uglavnem relacijo in da sku?am vozit po AC med 100 in 120km/h.Mi je pa uspelo porabo spravit pod 5l, s tem, da je bilo skoraj pol kilometrov narejono z vkljopljeno klimo, sam da sem jo pred klanci in med prehitevanjem uga?al.
Ker se tudi sam zanimam za nakup mazde3 diesel ene dve tri leta stare me zanimajo va?e isku?nje s temi avti predsem kar se ti?e porabe in pa voznih lastnosti saj bom delal dnevno od 100 do 150 km na dan
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poraba je res bistveno manj?a tudi do enga litra. Mene je fasciniralo nekaj drugega po odstranitvi in sicer, da je sedaj to ?isto drugi avto, motor sigurno pridobi nekaj konjev in je razlika o mo?i motorja zelo o?itna, ni ve? nobenega cukanja, motor precej bolj umirjeno te?e, pa do sedaj ?e nisem opazil, da bi mi kaj ve? kadil.
DPF odstranil na M6 pri 170.000 km pri Pelku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani