Kot ze napisano... dobis novo prometno, nov ovitek (brez reklame ) ... in za kaksno kavico ceneje ... Pa ni treba nikamor hodit. Doma poklikas in cez kaksen dan ali dva ti postar dostavi ...
Ja, zagotovo dobra opcija v kolikor ni potrebno opraviti tehničnega pregleda. Tudi sam sem se jo posluževal, sedaj ko je avto malo bolj v letih pa je tako ali tako potrebno opraviti tehničnega vsako leto
Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...
Se strinjam z napisnim. Sem pa enkrat s strani vodje tega servisa doživel hladen tuš, ko mi je lak na sprednjem odbijaču popokal (oni so mi ga eno leto prej barvali) in sem prišel reklamirati. No, zadeva je šla v smeri, da jih skušam jaz "nategovati". Sem se počutil kot kriminalec. Ko sem jim omenil, da lahko uveljavljamo kasko, če drugače ne gre, so zadevo rešili. Sicer pa, če ne spremljajo Mazda foruma, so si sami krivi
A da bi pa samo počilo zaradi temperaturnega raztezanja in krčenja pa ni možno?
Nič ne trdim ampak vseeno je čudno tole, da bi nekdo prtegnu k pr norcih. V servisnih navodilih je vse točno določeno in nič ni prepuščeno lastnim odločitvam serviserjev.
Zgodba je malo daljša. Ob pregledu injektorjev sem ugotovil, da so mi tri nosilce od štirih narobe obrnili. Ko sem pripeljal avto nazaj na servis so to priznali in mi tri nosilce pravilno orientirali. V roku enega meseca so vsi trije počili (razen četrtega, ki se ga niso dotikali). Znano je, da se to zgodi, kadar se nosilce preveč zategne (pravilen postopek je tukaj kar kompliciran). Ko sem to pokazal našemu kolegu iz foruma (ki dela na Mazdah), je takoj opazil problem ter mi nosilce zamenjal.
Žal kontrole kvalitete na uradnih servisih ni in si očitno odvisen od dnevne "forme" tam zaposlenih in vajencev.
Ko ti na servisu zategnejo nosilce injektorjev "do konca" in ti posledično počijo. En nosilec je po ceniku 120 eur. Brez komentarja (no, razen tega, da je uradni Mazda servis).
Potovanje po Črni Gori zaključeno z naslednjo statistiko (ki vključuje tako "odhodno" kot "dohodno" ponjenje na domači polnilnici): prevoženih 2.078 km, strošek polnjenj <20€. Da, manj kot evrskega dvajsetaka.
Nazaj grede sem prvi postanek za polnjenje izkoristil za kosilo (1h), drugega pa za obisk bližnjega nakupovalnega središča, pivo in kavo, da vsaj malo dinarčkov vrnem ...
In samo za @Boss fotka povprečne porabe naše ZOE - merjeno čez 4k+ km.
null
Ja, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem).
Kako pa ves, ce tam nisi tankal ze toliko let??? 🥴 Jaz vecinoma tankam na Petrolu, ker je vecinoma na poti ... pa nisem imel se nikoli kaksnih problemov ...
Pa meni se zdi da ima MOL boljše gorivo kot Petrol. Jasno nimam res kakšnih tehtnih argumentov, recimo temu gut feeling 😉. Sicer bi rajši tankal pri Petrolu kot pri Madžaru, samo res mislim da ima Petrol najslabše. Je pa res, da verjetno nekaj prinese tud variacija med posameznimi črpalkami.
Jaz nimam takih predsodkov okol kitajskih avtov. Glede na to, kako sem gledal na huawei mobi, dokler si ga nisem sam lastil in še vedno mislim, da je to najboljši mobitel, ki sem si jih lastil. Škoda, da so jih zje*al z googlom. Mislim, da je z avti podobno.
Upam sicer, da ne bo šla evropska avtomobilska industrija po poti Nokie 🤔
Lahko si tudi sama posodobiš. Malo pobrskaj po forumu. Se pa moraš nujno držati navodil, da si ne narediš še večjih problemov. Če si v dilemi ali boš zmogla, naj ti raje na servisu uredijo.
So pa zgoraj že napisali, da bi lahko šlo za znan problem ghost touch pri teh zaslonih.
Smo že enkrat brali nekaj podobnega a nikoli ni preveč za tiste, ki ne vedo točno kako in kaj... 😉
Ne vem no. V tem članku je nekaj smešnih stvari. Gume ne smejo biti izpostavljene UV svetlobi in vlagi (ko so montirane na avtu jih mažemo s sončno kremo in oblačimo v dežne plašče 🤪). Ne smejo biti izpostavljene ozonu, ki nastaja pri fluorescenčnih lučeh 🙈. Pa da ne bodo slučajno na prepihu ali kisiku 🤪. Najbolj da jih damo v zrakotesno komoro z argonom.
Tko je to, k ma že vsak bumbar dostop do AI (ne mislim tebe, ker sem že vidu po netu to fotko).
Ni panike. Ne gre za to, da je fake slika (kar se vidi že iz letala). Gre za to, da je potrebni pri elektromobilnosti gledati širšo sliko, to je point slike 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja, zagotovo dobra opcija v kolikor ni potrebno opraviti tehničnega pregleda. Tudi sam sem se jo posluževal, sedaj ko je avto malo bolj v letih pa je tako ali tako potrebno opraviti tehničnega vsako leto
Popravljeno od vzupan3Povezava za deljenje
Deli na druge strani