Skoči na vsebino

A je mo?no, da je to za?elo delat z decemberskim updatom?

 

Ja, kolikor sem gledal je bil problem s slovenijo da Mazdina navigacija ni imela podatkov za slovenske TMC kode (tj. koda ceste / lokacije, da navigacija zna kje pokazati dogodek). Mo?no je da so to bazo dodali v zadnji posodobitvi, bom pogledal ?e se tudi meni poka?ejo pri naslednjem obisku SI.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ti podatki ve?inoma pridejo preko RDS-TMC, ki je del radio omre?ja. Razen ?e seveda pla?uje? za Live traffic in ima? hotspot na telefonu.

 

?e so zapore ali gu?va na cesti mi dejansko zra?una pot in med vo?njo vpra?a ali se ?elim izogniti dogodku. Me pa presene?a da dela v Sloveniji - en ?as so govorili da slovenski TMC ne bo kompatibilen z Mazda navigacijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tempomat
Napisano

Tist dobi? limiter, to je drugo. Klasicni termpomat je del adaptivnega.

 

Ne, ne dobi? limiter. Je pa res da sem napisal napa?en gumb - pritisniti mora? "MODE" poleg OFF/CAN :) Na novih modelih se da MRCC namre? izklopiti in samo pustiti tempomat. Na starih se ne da.

 

post-9026-0-64339000-1581889179_thumb.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tempomat
Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Pritisne? OFF/CAN gumb 2x. ?e ga nima? pa odpri navodila od avta - za to so tam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Meni omejitev ne poka?e v nobeni od srednjeevropskih dr?av, tako da ne vem kje jih ti vidi? na telefonu O.o

 

Pa? Maps je vredu za jajcanje v slu?bo ker zna povedati kak?na je gu?va. Jaz se pa precej vozim po tujih mestih in dr?avah in tam se prekleto pozna pomanjkanje omejitev in porazno vodenje po pasovih in kri?i??ih. Mazda Connect ima te stvari bistveno bolj?e re?ene - velik jasen prikaz pasov + prometnih tabel, tako da ne gleda? 2cm pu??ic medtem ko menjuje? pasove na 6 pasovnici.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Meni tudi ni jasno kako lahko re?e? je Google Maps bolj?i - prikaz kri?i?? je zani?, omejitev tudi ne ka?e, HUD ne dela, dodajanje waypointa je u?as... edino promet ima precej bolj?i.


Tudi jaz raje uporabljam mazdino navigacijo(seveda brez tete pepe, ki mi je ?la na ?ivce, ko se je ogla?ala samo v desnem zvo?niku)... pa ?e glasba se uti?ala takrat, ko mrmra.To pri meni ne gre skozi. Zdaj, kaj naredit, ko nimam ve? zastonj posodobitev? Ne vem, po?akati, da kak ra?unalni?ki freak kaj pogrunta?... se vozit tako, kot je?... ?ez kako leto kupit triletno posodobitev?

 

Saj ti Mazda Toolbox ponudi nakup podalj?anja posodobitev? Stane manj kot ena letna posodobitev na VWju ;P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Skyactiv G - bencin
Napisano

Med vo?njo po avtocesti 120 na uro? Resno?

 

Omejitev tule je 120km/h, radarji pa pogosti. ?e Audi/BMW ?efurji ti ne blendajo ampak lepo vozijo 120 po svojem pasu ;) Na?eloma mi ni ok pla?ati 100EUR+ na vsako vo?njo za kazni :P

 

(Je pa bistveno bolj?e voziti tule po cesti kjer vsi peljejo 120 in ni tovornjakov kot pa meti vedno kretena na riti pri 150 v Sloveniji.)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Skyactiv G - bencin
Napisano

Kako vam grata imeti tako malo porabo?

Imam G120 Takumi bencinarko, v slu?bo se vozim v eno smer 12 km, vmes ?e kak?na relacija dolga v eno smer 8 km in za vikende relacija v eno smer 50 km. In mi poleti z 18-kami in sedaj z 16-kami kuri od 7,2 do 7,5 l/100 km.

?eprav ga res ne ti?im (?altam pri 2800 obrati) se mi to zdi bistveno preve????

 

Ja po kak?nih cestah pa se to vozi?? Ker pa? ni vseeno ali cel ?as vozi? 130, jajcari? v kolonah po hribih al pa cel ?as pospe?uje? med 50 in 90. Zdaj ko se vozim ve?inoma po AC pri 120km/h mam povpre?je med 6.3 in 6.5 z avtomatikom. Med jajcanjem po Ljubljani sem mel 8 - 9. Ni vse isto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Potem se pa pelji z elektri?nim avtom v Istambul...Ki?njev...al pa Tallin...in naredi 5000km v sedmih dneh...

 

Nisi razumel kaj sem napisal, beri prosim. Trend v zakonodaji gre pa? v smer tega, da bo? zelo hitro (v roku parih let) pa? moral ali kupiti ?ibkej?i bencinar/dizel za dolge razdalje ali elektri?ni avto za ?portno in hitro vo?njo. Ne vem kako take izjave kot je tvoja ta trend spreminjajo? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pa? smer je za?rtana - pogoji bodo postajali stro?ji in bo? moral pa? izbrati med 1000km dosega in ustrezno zadu?enim dizlom ali pa mo?nim in hitrim elektri?nim pogonom s pol manj dosega. Zdaj je samo vpra?anje kdaj se sprijazni? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Hmm, kdaj ste vi tule morali prvi? menjati akumulator? Ta teden se mi je zgodilo da avto ni v?gal zaradi akumulatorja... in se mi zdi starost 3,5 let malo hitro za to, da gre akumulator v maloro. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov redesign tudi podpira vi?jo resolucijo zaslona nove Mazde 3 in ima za ?iroke zaslone prilagojen design:

 

HslKIRP.jpg

 

 

Android Auto na telefonih pa bo kmalu izginil - na Android Q ga ni ve?, aplikacijska verzija pa ne bo ve? dolgo podprta. Zamenjal jo bo Assistant.

 

Maps pa ?e vedno ne prikazuje omejitev hitrosti :/

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Upam da je moja prej?ne generacije vredi,ali pa tudi ne! A kdo kaj ve ?e so bili kaki vpoklici za M3 -G 120?

 

Letnik 2014 je imel kup napak (kot ve?ina avtov prvega modelskega leta) - pokvarjeni touch screeni, pokvarjen HUD in ?e kup drugih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Joj, dajte ne izumljati tople vode.

 

Kot sem omenjal (ker delam za eno od firm, ki te tehnologije razvijajo), je taglavni problem certifikacija brez?i?nega oddajanja (v ve?ini dr?av 5GHz ?e ni dovoljen band za odajanje v avtu) ter kvaliteta wifi opreme/?ipovja v telefonih in avto elektroniki. Mazda recimo ima ?e tako probleme z wifi sprejemom na svojih enotah in so wifi v ve?ini trgov ugasnili, tako da dvomim da bi se kot firma odlo?ili certificirati njihove trenutne HU enote.

 

Drug del problema pa je seveda v ceni - vgradnja wifi ?ipovja in anten stane denar, to pa stane proizvajalce mar?o ;) Stvari, ki jim re?ejo v mar?e se bojijo kot hudi? kri?a in obenem i??ejo kako stisniti ?imve? denarja s strank. Recimo BMW ima lep racket s tem, ko zara?uvava letno naro?nino (!) za odklep CarPlay funkcije v softwaru  :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hmh, pri dana?nji tehnologiji, je to priklapljanje s kabli prav ?e?ko, nvm zakj ne naredijo brez?i?no?

 

Ker bo? z avta stopil s prazno baterijo in nisi ni? naredil?

 

Oba, CarPlay in Auto podpirata delovanje preko Wifi ampak je z njimi trenutno ?e kar nekaj problemov:

 

1.) Precej evropskih zakonodaj prepoveduje oddajanje stvari na 5 GHz v avtih, kar pomeni da je to v dolo?enih dr?avah efektino prepovedano.

2.) Zahteva precej pasovne ?irine (gre se v kon?ni fazi za HD video stream + zvok + senzorje) in RF motnje med vo?njo takoj kockajo sliko. Predstavljaj si ?tekanje bluetootha x 20.

3.) Ker telefon cel ?as laufa glavni SoC, video encoding block in GPS to pomeni da efektivno pije tudi po 30%+ baterije na uro in komot stopi? z avta po vo?nji in pogrunta? da je baterija prazna.

 

Prihodnost bo verjetno ta tehnologija mela v kombinaciji z brez?i?nim poljenjem, ampak tako polnjenje dela dodatno ?talo na RF spektru in ?e bolj moti prenos :)

Na koncu dneva ima? na USB portu 480Mbps zastonj pa napajanje telefona po potrebi - v?asih se ne spla?a komplicirati zato da si moderen. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.