Skoči na vsebino
MAZDA 6
Napisano

Pozdravljeni

 

Na kaj moram biti pozoren pri nakupu mazde 6 2010 letnik ve? v oglasu. Vsa mnenja kritike pohvale dobrodo?le. Avto se bo uporabljal za vsakodnevno vo?njo (cca 120km na dan) se spla?a kupiti kljub temu da ima skoraj 200.000 km ali ne 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11727914&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%20CD163%20GTA

Pred dobrim letom sem tudi sam postal lastnik Mazde 6, sicer z manj opreme,  KW in kilometrov, ampak, da dobi? neko sliko se bom vseeno razpisal. Iz lastnih izku?enj ti svetujem, da jo pelje? na servis (?e je le mo?no na drugega, kot je bila do zdaj servisirana - morebitna poznanstva), kjer naj avto priklopijo na ra?unalnik in ti dajo  izpis stanja verige (menjava v mojem primeru cca. 400 evrov-Pelko), injektorjev, mislim, da se da dobiti celo neke parametre glede dpf filtra. Te parametre ti naj potem nekdo razlo?i in te opozori na morebitne te?ave. Avto obvezno na dvigalo za pregled stanja podvozja (poglej za morebitno zra?nost vodilne pu?e volanske letve na levi in desni strani - na tehni?nem tega ne zaznajo je pa pokanje zelo mote?e pri vo?nji po na?ih luknjastih cestah) in o?nega stanja zavor. V mojem primeru je torna povr?ina na notranji strani diskov po cca. 17tkm dobesedno zarjavela (material ATE cca. 144 evrov - E bay). Ker kljub temu, da je bilo vozilo servisirano na uradnem servisu - zahtevaj izpis servisov, ker je lahko vzrok prodaje kak?en ve?ji oziroma drag poseg v bli?nji prihodnosti.

Glej, da naredi? dovolj kilometrov pri preizkusu obna?anja na cesti. Pri zaviranju avto ne sme tresti - morebiti zviti prednji diski. Pozoren bodi pri pretikanju prestavne ro?ice. Na forumu, kar nekaj uporabnikov opozarja na ?krtanje menjalnika (po vsej verjetnosti okvara sinhrona) pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo pri hitrem pospe?evanju. Ta te?ava ni toliko opazna pri po?asnem prestavljanju in pri prestavljanju iz 3 v 2 prestavo. Posku?aj preveriti tudi stanje sklopke in vztrajnika, ker ima za sabo ?e kar nekaj km in kdo ve kak?ne lastnike.  Predvsem ti svetujem, da ne verjame? prodajalcu na besedo (avto je v top stanju, nikoli karambolirano in podobne bu?ke) in se o vseh ko?ljivih zadevah posku?a? prepri?ati sam. Tudi, ?e se sam spozna? na vozila vzami s sabo ?e nekoga, ki te bo v primeru pretiranega navdu?enja opozoril na kak?no napako. Glede na to, da je spisek opreme res dolg, je tudi mo?nost okvare velika, zato preglej, ?e vse deluje in ?e ni? drugega mu lahko v primeru nedelovanja zbija? ceno. Je pa tak?en avto vsaj za mene dober potovalnik, ki se dobro po?uti ?e ga vozi? na dolge razdalje in ga, ko je ogret tudi brez skrbi po?ene? v vi?je obrate. Ne bi ti pa mogel svetovat, ali je slabih 200tkm veliko za tak avto. Po moje ni. Vse je odvisno od preteklega in bodo?ega vzdr?evanja in tudi od preteklih lastnikov in njihovega stila vo?nje kot tudi od tebe kot morebitnega novega lastnika. Seveda pa kot na vse v ?ivljenju malo vpliva tudi sre?a. Upam, da ti bo napisano v pomo? in ?e bo? v dvomih raje po?akaj z nakupom in si oglej ?e kak?en drug avto si bo? prihranil veliko ?ivcev in denarja.

 

Lp, Sandi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.