A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€
Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga
Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.
Na slovenske ceste smo pospremili zastavonošo serije tourneo, model tourneo custom, ki je naredil še korak naprej v udobju in meri tudi na zahtevne stranke. Pri Fordu v velikoprostorcu ponujajo razkošje...
2500km do zdej naredu z njem in še kar nobene lučke 🤭
Sej ne razumem zdej kaj točno me sprašuješ. Od kje mi to? Živi dve bajti stran od mene, bom že vedu kaj se na vasi dogaja 😄 Jst sm že živu pred internetom, ja in šel v korak s časom/tehnologijo, ampak to je starejši gospod, vaški možakar, kateremu lahko daš kosilnico popravt, računalniki, vlogi in forumi pa niso neka vrlina lokalnih starešin tuki. Pa da me ne bojo zdej vsi 50+ letniki s foruma napadli, ne, ne mečem vas vseh v isti koš, ampak dotični primer je pač tak 😇
Dvomim, da je mojster sploh v življenju biu na kakem forumu. Še telefon ma na tipke. On se predstavlja sam po vaških bifejih, to ga pa že tko vsi poznajo 😄
Lahko je samo losan konektor enega od senzorjev trka za aktivno zaščito peščev. Lahko je tut eden od obeh aktuatorjev, ampak težko vrjamem. Za preverit oba senzorja bo treba snet odbijač, ker sta pri robu traverze, vsak na eni strani. Mogoče je kak mal oksidiran, vlažen, ali pa samo razrahljan.
Vrata pridejo surova. Če je vdrtina na pregibu ti sicer lahko proba ven porinit, ampak najverjetneje ne bo šlo perfektno. Potem je pa tko, en majstr ti bo šel avtomatsko pokitat, drug bo pa forsiru nova vrata in reku, da ti kit zna pokat kasneje. Glede na to, da je avto vozen, bi jst čaku nova vrata, ki imajo verjetno tudi malo daljši rok dobave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nisem vedel, da je tole dejansko del ponudbe, pri konfiguraciji nove Mazde, a je kdo to dejansko že vzel?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani