Nedavno so mi menjal zadnje bremze v garanciji, pa sem si medtem uspel izposodit novo mazdo 3.
Na kratko:
- zunaj in znotraj top,
- zadnja vrsta in prtlja?nik povpre?na,
- top brisalci, precej izbolj?an infotaiment,
- izbolj?ana zvo?na izolativnost, ?eprav sem pri?akoval ?e ni?ji hrup koles (pozabu sem pogledat katere gume so bile namontirane),
- precej bolj odzivne bremze, kot pri moji,
- v?e? mi je prednja kamera oz. 360? kamera, edino ko ?eli? prestavljat med razli?nimi zornimi koti je ta gumb te?je dosegljiv (na levi ob volanu), upam da mazda ?e mal spedena t.i. pti?ji pogled,
- testiral sem tresenje ob izklopu valjev - ga nisem zaznal,
- zelo ?portno naravnana vo?nja, brez ve?jega nagibanja, ki pa z 18 colskimi gumami ne ponuja zelo udobne vo?nje (me zanima ?e bodo limuzino naredil bolj udobno in manj ?portno??) udobje vo?nje me je mal razo?aral,
- bose izbolj?an z ve? nastavitvami,
- motor? popolnoma zadostuje za normalno vo?njo, seveda pa ga mora? mal pognat v vrtljaje,
- na slikah mi ni bil preve? v?e? volan, pa sem zdej spremenil mnenje + zelo dober ob?utek usnja napram moji
Primerjam pa glede na mojo mazdo, mazdo 6 GL, in CX3 ter CX5, stare 3 pa sicer res nisem vozil.
Vpra?anje, naro?ila sem kartico z ebay, super dela, ko pa sem skopirala zadevo na drugo kartico (class 10 da bi bolj?e laufala), naredila update mape in jo potem danes probala vstavit v avto, je sploh ne zazna. Torej moj vpra?anje, a je kak?na mo?nost da je to zaradi tega ker je kartica micro SD + adapter? Da vem preden raziskujem vse ostale opcije kaj je ?lo narobe, ali update mape, ali kopiranje itd
Jaz sem sicer original kartico preko mazda toolboxa skopiral in nato updejtal in mi dela bp.
Kot je ?e jest rekel, probi skopirat preko toolboxa.
Hvala za super razlago. Kaj pa pomeni CSC ali PS4S? :ne vem:
GY eagle F1 A5 ali A3? A5 dimenzije 225/55/17 ne najdem!? Pa vseen bi raj? cenej skoz pr?u, ker ne delam tok velik km.
Prise?em, da je v?eraj pisalo A5, danes pa je tud jz ne najdem. Sicer sem bil kr mal presene?en, da je ?e na voljo v tej dimenziji, ampak nikol ne ve?. Sicer A3 ni ni? kej slab?a.
?e pa gleda? budget gumo pol pa vzem, kot so ti ?e svetoval, nexen su4, falken ali pa sava. Sava gume so sicer skos bolj ?voh na mokrem, sam ta uhp2 je pa ?e kr solidna, v ostalem pa je glede na ceno super.
Turanza T001 je bila OEM guma za mazdo 6 letnika 2015-16 velikosti 19 col (za ostale letnike sicer ne vem). Tudi sam jo imam in ... v bistvu nimam ve?jih pripomb glede oprijema in obrabe, tako po mokrem kot po suhem. Edino glasna je, pa mogo?e ima nekoliko bolj trde bo?nice in je zato malo manj udobna. Res pa je da imam 45 vi?ino gum.
Sam sem precej pregledal tyrereviews pa sem ugotovil, da so ocene precej odvisne tudi od same cene gum. Recimo Nexen je bil na testih vedno za T001 pa ima ocene podobne kot Michelin PS4. Pa? guma je glede na ceno precej dobra in jo vsi ocenijo bolj?e kot recimo bridgestone. Plus nekateri se ne zavedajo, da je T001 touring guma in jo potem primerjajo s CSC in PS4S.
Poleg tega je T001 zamenjala guma T001 evo, ki pa ima precej bolj?e rezultate, sam kaj ko Bridgestone na gumo ni dodal oznake, tako da ne ve? za katero gumo gre. Kot pa so na forumu govoril, naj bi imela ima evo 4 ?lebove, namesto treh. No, evo je zdaj nadomestila T005, ki jo pa ?e bolj hvalijo, predvsem v manj?ih dimenzija, nekje do 17 col.
Sicer pa glede na tvojo velikost felten, bi jaz brez pomisleka vzel ?isto novo GY eagle F1 A5. Odli?en oprijem na testih in sigurno ena od najbolj udobnih in tihih gum. Edini minus bo verjetno nekoliko ve?ja obraba, pa? ne gre za touring gumo.
Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.
Na ?alost je precej zmede pri poimenovanju teh stvari.
Elektri?ni avto ima samo elektro motor in nima motorja na notranje izgorevanje, torej nujen kabel za priklop na elektriko. To je recimo Tesla, pa Zoe in Leaf.
Hibrid (nekateri pravijo tudi hibridni elektri?ni avto) pa imajo oba zgoraj omenjena motorja.
In sicer to kar ti omenja? je priklju?ni hibrid, saj ga mora? priklju?it z kablom, ?e se ho?e? peljati konkretno razdaljo na elektriko. Poganja ga elektro motor, ki mu elektriko lahko dovaja tudi bencinar in mu tako podalj?uje doseg. Ga lahko po potrebi uporablja? kot obi?ni bencinar. Npr. Ampera, tud i3 ...
"Tradicionalni" hibrid pa je bencinar, ki mu elektromotor ni?a porabo oz. vi?a mo?. Sam doseg na elektriko je minimalen in nima priklju?nega kabla. Baterija se polni direktno iz bencinarja + regeneracije zavor. Npr. obi?ni Prius, CHR ...
Obstaja pa ?e t.i. mehki hibrid, ki ima majhno baterijo in lahko nekaj bencina pri?para pri bremzanju, jadranju, stanju vozila. Npr. A8, pa tud za Mazdin Eloop so govoril, da je neke vrste mild hibrid.
?e denar ni problem, potem vzemi LED. Ti ne bo ?al.
Nove mazde naj bi bile pre?pricane z neko za??itno teko?ino, ki jih ??iti pred korozijo med ladijskim prevozom, tako da se rja pojavlja le izjemoma. Sicer se za??ita ??asoma spere. Preberi si tole.
Pri facelift 2 so baje re?ili tudi hrupnost z dodatno izolacijo. Koliko je to sli?no v praksi bi najbolje ocenili lastniki pre-faceliftane tako, da bi se vozili po isti relaciji z enako hitrostjo.
Misli? facelift 1?
FL1 so glede na prefaceliftano 6ko dodatno izoliral, vendar ?e vedno ni ?isto zadovoljivo. To govorim iz lastnih izku?enj. Zato pa so FL2 ?e dodatno izolirali.
Sicer debelej?ih sprednjih stranskih stekel verjetno ne bom uspel vgraditi, kak?no drugo stvar npr. dodarno izolacijo vrat ali kolotekov bi pa ?lo.
Je ?e zunaj facelift 2 - sicer ni ravno "face"lift, saj je zunanjost ostala prakti?no nespremenjena (razen zunanjih ogledal), znotraj pa so spremenili samo volan. Je pa zato ve? elektronskih izbolj?av.
?koda, da ni prenova pri?la par mesecev prej, takrat ko sem sam kupoval avto. Najbolj me zanima, kaj so storili z zvo?no izoliranostjo, predvsem s "pihanjem vetra" pri ve?jih hitrostih. Ta je malenkost mote?a, seveda skupaj z glasnimi pnevmatikami. Sam upam, da bom lahko podobno izoliral tud svojo 6ko.
Je pa res enkrat damci (pa ?e nekdo drug) v eni drugi temi govoril, da bo dodatno izoliral svojo ?estico. Me zanima, ?e mu je uspelo?
A je ?e kdo sprobal Mazdino avtokozmetiko? Kak se obese? A se spla?a nabavit, ali je bol? kupit specializirana sredstva?
Moram ?e obiskan servis v teh dneh pa sem nameraval ?e kr njihovo avtokozmetiko nabavit. Cene izgledajo primerne. Predvsem me zanimata letna teko?ina za vetrobransko steklo in za nego usnja. Mogo? ?e ?istilo za insekte.
Btw, a se komu sanja kako pove?ati ob?utljivost senzorja za vklop lu?i (da se prej vklopijo v slabem vremenu)? Nastavitve pod "Settings" niso nikjer razlo?ene kaj po?nejo :/
Najprej lep pozdrav vsem na forumu
Jaz sem se podobno spra?eval, saj jasno napisanih navodil glede tega ni. Sem pa potem sam ugotovil kak gre.
Sicer sam imam ?estico, vendar mislim, da neke razlike ni.
HIGH pomeni ve?jo ob?utljivost na mrak oz. temo - torej se ti lu?i prej pri?gejo, medtem ko pa pri LOW je ravno obratno, lu?i se ti pri?gejo, ko je ?e bolj temno.
To lahko stestira? tako, da ko se za?ne mra?it, ti pa npr. stoji? na semaforju, pa ugotovi? da ti je elektronika ?e pri?gala lu?i, da? senzitivnost na ni?je, recimo na LOW, pa vidi?, ?e se ti lu?i ugasnejo oz. se ponovno pri?gejo dnevne.
Jaz sem si ob?utljivost zni?al na MEDIUM/LOW saj sem ve?krat opazu da elektronika kr hitro pri?ge lu?i, pa se je komaj za?elo temnit. Sploh pa imam led dnevne lu?i, ki so kr dobro vidne tudi podnevi. Enkrat se mi je celo zgodilo, da sem na en obla?en dan se peljal po podvozu, kjer je vse skupaj bilo ?e nekoliko bolj temno, pa so se mi za tri sekunde pri?gale lu?i. Mislim da je pri Mazdi precej ob?utljiv ta senzor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nedavno so mi menjal zadnje bremze v garanciji, pa sem si medtem uspel izposodit novo mazdo 3.
Na kratko:
- zunaj in znotraj top,
- zadnja vrsta in prtlja?nik povpre?na,
- top brisalci, precej izbolj?an infotaiment,
- izbolj?ana zvo?na izolativnost, ?eprav sem pri?akoval ?e ni?ji hrup koles (pozabu sem pogledat katere gume so bile namontirane),
- precej bolj odzivne bremze, kot pri moji,
- v?e? mi je prednja kamera oz. 360? kamera, edino ko ?eli? prestavljat med razli?nimi zornimi koti je ta gumb te?je dosegljiv (na levi ob volanu), upam da mazda ?e mal spedena t.i. pti?ji pogled,
- testiral sem tresenje ob izklopu valjev - ga nisem zaznal,
- zelo ?portno naravnana vo?nja, brez ve?jega nagibanja, ki pa z 18 colskimi gumami ne ponuja zelo udobne vo?nje (me zanima ?e bodo limuzino naredil bolj udobno in manj ?portno??) udobje vo?nje me je mal razo?aral,
- bose izbolj?an z ve? nastavitvami,
- motor? popolnoma zadostuje za normalno vo?njo, seveda pa ga mora? mal pognat v vrtljaje,
- na slikah mi ni bil preve? v?e? volan, pa sem zdej spremenil mnenje + zelo dober ob?utek usnja napram moji
Primerjam pa glede na mojo mazdo, mazdo 6 GL, in CX3 ter CX5, stare 3 pa sicer res nisem vozil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani