Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?
Moj ro?ni (M3 120 2017) se je zatikal pri novi. Na servisu so rekli, da bo po 5.000 km nehalo in je res. Zdaj je mehek in ne?en, da je pravi u?itek ro?no pretikanje.
Kako je s temi karticami za 50? iz ebaya in garancijo avta? Baje da ti na rednem servisu updejtajo SW avta in ti potem "povozi" kartico? Ali je bila to le njihova finta, da bi kupil original?
Jaz sem dal cca 60 ?, naredil kopijo, ki jo posodabljam. Pred servisom dam kartico ven.
Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.
@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?
Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.
Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.
?e malo moje statistike, ?e komu pomaga - vir Fuelio od prvega dne.
Prevo?enih 28.000 km, povpre?na poraba 7,12 l/100 km, najni?ja (med dvemi tankanji) 5,82 (road trip po tujini), najvi?ja 8,65 (vsakodnevna pot na vikend pozimi - okolica mesta, 150 m vi?inske razlike).
Ra?unalnik la?e za pribli?no pol litra na 100 km. Olep?uje, seveda. ;-)
Najni?ja poraba je na regionalnih cestah pri umirjeni vo?nji (4,6 l/100 km po ra?unalniku). Avtocesta med 120 km/h in 140 km/h redno pod 6 l/100 km. Vo?nja zdaj bolj umirjena odkar so me 2x dobili na radar ?isto po neumnem (brez divjanja).
?e koga zanima ?e kaj ve?, lahko vpra?a. Podatki so povsem verodostojni.
Zame eno veliko (oblikovno) razo?aranje. Nova limuzina (imam jo tudi zdaj) je zadaj kot stara Honda. Spredaj deluje pu??obno. Upam, da bo v ?ivo lep?e kot na slikah. Pa cena bi morala ostati tu nekje, sicer ne bo zanimiva.
Joj, kak?ni loleki. Tip je vpra?al o zanesljivosti avta, vi se pa zdaj kregate o folijah, laku in kasku.
Mazda 3 Revolution 120 - odli?no skoraj vse. Nekaj japonskih bedarij (ki jih iz evropskih avtov nisem bil vajen) sicer pa odli?en avto. Po 25.000 km nobene resne te?ave - polno opreme in odli?na vo?nja. Izberi 120 konjev, ne bo ti ?al. Edino boj se radarjev, ker si hitro "?ez". :-P
V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...
Nima ne enega ne drugega. Ima pa analizo utrujenosti, ki v resnici "gleda" kako vozi? po pasovih. Pa? niso tega vklju?ili v softveru za Revolution. Marketin?ka manipulacija.
Kje pa je ta nastavitev? Sem ?el ?e enkrat gledati nastavitve za navigacijo (map guidance itd) in splo?ne nastavitve, pa ne najdem.
Moja verzija je: ....449 EUN
.... 00.07.000
....59.00.449
Ali obstaja ?e novej?a verzija?
Kar se pa ti?e hitrosti kartice, nisem opazil razlike v hitrosti s novo back up kartico class 10. Mogo?e se to pozna pri tistih, ki so dobili original navigacijo.
Jaz sem jo kupil na ebayu pri Poljaku in imam ob?utek, da je ?e ta kartica enako hitra, morda tudi class 10.
Moja je sedaj 59.00.502 EU N. Sedaj se navigacija na HUD vedno vklju?i (prej si jo moral ve?inoma vsaki? znova potrditi v nastavitvah, kljub temu, da je ?e bila).
Se vsem vam pot izrisuje v head-up displayu? Meni se samo na ekranu.
Moja je pri?la z v verzijo softvera 59.00.443 EU N, kjer se to ni vedno vklju?ilo. Re?i? tako, da gre? spet v nastavitve in ponovno vklju?i?/potrdi? (?eprav je ?e). Meni so prej?nji teden naredili update, pa ?e nisem preveril ali je zdaj bolje.
Fantje pa vi ste vsi po vrsti te?ki strokovnjaki. Se opro??am. Porabo imate kot da se v vakumu vozite z tehnologijo ki je stara 15+ let. Glede vzdr?livosti nisem ni? rekel. Samo ne mi pa prodajat bederije sem mal preve? avtov dal ?ez roke.
Pa to taki ko ma?ino vidite samo takrat ko vitreks nato?ite.
Se opro??am ?e sem koga u?alil.
Kak?ne neumnosti pa pi?e?. Sem vozil te mlin?ke 0,9 - 1.0 in ne re?em, saj se lepo peljejo. Z vsakim testnim avtom naredim vedno isto pot - malo mesta, gor do vikenda pa po avtocesti nazaj. Najbolj hvaljeni motorji so imeli porabo 9, dosti slab?e kot je imel moj 13 let star Megane 1.6 s pribli?no isto mo?jo.
Pa ?e moja izku?nja z M3 2.0 - zdaj je bila stara to?no 1 leto. Povpre?je po Fuelio v celem letu skoraj to?no 7 l/100 km pri ?emer ra?unaj, da imam do slu?be samo 2,5 km, kar pomeni, da se pripeljem ?e z mrzlim motorjem v mestu (semaforji). Vikend je na hribu, na avtocesti pa ga tudi ne vozim pod 150 km/h. ?e se peljem pa po magistralnih cestah bolj umirjeno, na izlet ipd. je poraba obvezno pod 6l - rekord je bil celo 4,6. ?e pa dvomi? v na?e izku?nje, je brezveze, da sploh sodeluje? z nekimi predsodki tule. A misli?, da smo res vsi tako otro?ji, da se napihujemo po na?elu "vsak cigan svojega konja hvali"?
Meni ni te?ko pograjat, ?e sem nezadovoljen z ne?im, pa ?eprav sem sam izbral in pla?al.
Pobrskaj malo naokrog - Mazda je edina, ki ni verjela zgodbi o mlin?kih in je ostala na 2.0. Vsak pravi mehanik ti bo povedal, da je vse to novo samo marketin?ko nakladanje in zni?evanje stro?kov.
Evo danes ko je de?evno vreme se mi je spet pojavil error za SCBS...to je ?e tretji? v roku 7 mesecev. Bom omenil na 1. servisu tam nekje januarja...drugo dela BP
Meni se je zdaj dve jutri zgodilo na poti v slu?bo skoraj do metra na istem mestu. Avto pono?i zunaj na de?ju, zjutraj gretje ?ipe. O?itno nek kondenz ali kaj podobnega.
Sem malo brskal po Nem?ki strani mazde in ugotovil, da ima oprema sports-line skoraj identi?no opremo kot na?a revolution a na ?alost pri nas ni avtomatskega pri?iganja dolgih in kratkih lu?i, kljub temu, da imamo spredaj kamero. Verjetno bi se to dalo kako odklenit, saj druga?e ni nekih razlik, verjetno je samo softwerska fora...v?asih to res pogre?am...
Tudi jaz imam Revolution in se mi zdi, da gre skoraj zagotovo samo za softverski switch, ki ima upravljanje z dolgimi lu?mi in tudi opozarjanje na menjavo pasu onemogo?eno. Ker na to, da si moram vzeti "coffee break" me pa opozarja, ?e 2-3 x pozabim vklju?iti smernik pri menjavi pasu na avtocesti. Pomeni, da ?isto lepo zaznava.
Koliko imate kaj porabe z va?o Mazdo3? Men ka?e povpre?je 6,8 in to sam vo?nja po mestu, ko se peljem mal dlje po avtocesti, pa pade tam na 6,6:)
Moje skupno povpre?je (Fuelio) je okrog 6,8. Ravno sem pri?el s potovanja (1.600 km ne?ne vo?nje) in je bila povpre?na poraba po potovalnem ra?unalniku 5.5, Fuelio pa je nara?unal 5.8.
Na avtocesti se seveda zelo pozna ali vozi? 120 ali 140 (v tujini nisem pretiraval), pa ob?utek imam, da tudi klima kar konkretno doda k porabi.
Meni tudi pri revolution deluje...ne vem pa zakaj mi ne deluje navigacija v head up displayu...
O tem sem ?e pisal. V?asih deluje, v?asih ne. Bojda je problem softvera, ki naj bi bil ?e re?en v novej?i verziji. Problem re?i? za?asno tako, da gre? v nastavitve in ?e enkrat potrdi?, da ?eli? prikazovati navigacijo (?eprav je tam ?e kljukica). Po nekaj sekundah se poka?e. Oprema Revolution.
Hmmm zanimivo res:)
Zagotovo vem, ker sem videl dokumente ?e prej preden je prva M3 2017 bila v Sloveniji, da IPM pomeni facelift model 2017. Slike, ki jih ka?ejo prodajalci (kot npr. v gornjem linku) pa v?asih ka?ejo model pred FL (razvidno iz maske npr.)
Prilagam fotografijo, kako izgledajo pri meni podnevi LED dnevne lu?i. Kar me moti in je v ?ivo ?e dosti bolj opazno kot na fotografiji je to, da je sredinski del (proti maski) dosti svetlej?i od krogov in zunanjega dela. Zdi se mi, da na fotografijah po netu temu ni tako. Ko gorijo kratke lu?i, pa temu ni tako. Kako se zdi ostalim?
Mazda daje veliko na tradicijo. Tradicionalno se mazdini avti vozijo bolje od ve?ine konkurentov in tradicionalno imajo mazdini avti slab?i lak od ve?ine konkurentov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj ro?ni (M3 120 2017) se je zatikal pri novi. Na servisu so rekli, da bo po 5.000 km nehalo in je res. Zdaj je mehek in ne?en, da je pravi u?itek ro?no pretikanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani