Zanima me mnenje. Menjal sem CX-3 za Mazdo3 in na servisu mi trdijo, da ne morem montirat prejšnih originalnih 16' platišč z zimskimi gumami. Glede na to, da ima mazda3 Core v opremi 16' (moja Plus ima 18'), sem šel montirat spredaj na voznikovi strani (spredaj so večji diski) in guma se vrti.
V homologaciji 16' ni vpisana.
A je kdo montiral 16' pa je imel težave z avtom?
Dimenzija 16' gum je itak druga, bo treba menjat, in na teh ni TPMS senzorjev, kar pomeni še ta strošek.
Če 16' platišča ne grejo, celotnega 18' kompleta ne bi kupoval, potem bi se kvečjemu odločil za gume in menjal ob sezoni.
To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.
Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...
Imaš prav, je neka zakonska podlaga za to. Nisem točno bral zakona, ampak ja!
Drugo je bolj, koliko te potem stane (živcev in denarja) če ti začnejo komplicirat.
Jaz pa mislim,da je bezveze menjat olje na 10-15k, ker se je tako menjalo olje v ?asu jugecov pred 30 leti,olja so pa danes veliko bolj?e kvalitete kot takrat. S tem samo okolje onesna?uje?. Jaz trenutno menjam na eno leto,kilometrov je pa bolj malo zato se ne sekiram. Na slu?benem pa na 3 mesece in 30k.pa nimam nobenih problemov in delam po 400k.
Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.
z zanimanjem prebiram forum ze dalj ?asa. Januarja 2017 sem postal ponosni lastnik CX-3, ki pa je od vsega za?etka imela te?ave. ?al sem imel z uveljavljanjem garancije kar nekaj slabe volje. Te?ava je bila da je sistem za mrtvi kot kazal avtomobile (80%) v levem mrtvem kotu najprej na desni strani in ?ele nato na levi. Stvar je bila na Ljubljanski obvoznici noro mote?a, ker sem redni uporabnik smerokazalcev in avto je seveda nonstop piskal.
Zato sem bil v Cosmosu BTC takoj o 14 dneh od nakupa, kjer so me sicer prijazno sprejeli, ampak vse kar so naredili, so priklopili avto na ra?unalnik in povedali, da ne javlja nobene napake, na?li so neko preveliko upornost akumulatorja, ki so ga sicer zamenjali.
Napaka se je pojavljala seveda ?e naprej, zato sem se na njih obrnil ponovno z "dokaznim materialom" filmom:
Ponovno so prikopli na ra?unalnik in povedali enako. Mimogrede pa je priletel komentar, naj sistem izklopim, ?e me moti.....
Po vezah sem se menil potem v Celju na Selmarju. Situacija je bila enaka, so mi pa nalo?ili update software za multimedijo.
Pred 14 dnevi sem se potem odlo?il, da kupim senzorje in jih dam zamenjat, in sem povpra?al za ceno v Kranj pri Mo?niku, kjer mi je g.Andrej poslal ceno okrog 900 eur za en senzor, potrebna pa je menjava obeh in umerjanje s specialnim orodjem. Obenem pa mi je ponudil, da mi stvar popravijo na garancijo. Po dogovoru so mi v 2 dneh stvari popravili, tako da sedaj deluje, kot mora.
Zato se tudi tukaj zahvaljujem Servisu Mo?nik in g.Andreju, ki me ni obravnaval kot sitno stranko in popravil, kar sem prosil!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni na sliki tudi ni všeč 😑
Povezava za deljenje
Deli na druge strani