Moja je tudi lani vzela Yaris Cross in tudi čakala malo manj kot eno leto (januar-oktober). Sicer je pa vzela sport pa 125 km bencinerja, ročni menjalnik...za 6k na leto je brezveze kaj druga, je pa hotla novega ker prej je imela 20 let staro Corso C. Cene so po covidu res znorele...
Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃
Sem ravno bral na automotorundsport, da z modelnim letom 2025 ukinjajo 2.0 G (122 in 150 km) motor in pazi to 😁 nadomestil ga bo samo en motor in to 2.5 s 140 km 😎...menda bo možno imeti ročni ali avtomatski menjalnik, poraba naj ne bi bila nič kaj višja, navora pa 238 Nm pri 3300...zanimiva odločitev, glas bo sigurno imela dober, velja pa za CX-30 in pa za Mazdo 3...
No, tudi nove že dajejo v akcije s ceno do 35.000€, da se "ulovi" kar največja subvencija. Največje presenečenje - zdaj je pod 35 jurjev ceno spustila še Toyota za BZ4X, čeprav je ta avto prej stal 50+ jurjev. Očitno imajo še lufta. Pa avto ni tako oskubljen, kot sta Cupra Born ali pa Škoda Enyaq ...
Glede na to, da zdaj voziš CX-30, bo Megane E-Tech kar pravšnja zamenjava, sploh ta različica, ki jo omenjaš. Edino tvoje razmišljanje, da bi vzel večjo in dražjo baterijo zgolj zato, da boš avto filal na 3-4 dni, ne razumem najbolje. Če je 70 km/dan to, kar počneš celo leto, potem ni potrebe po veliki bateriji. Lahko prihraniš lep kupček denarja. Priklop na polnilnico vzame par sekund in se sploh ne pozna, če boš to počel vsak tretji namesto četrti dan.
Ne vem gledam iz vidika, da baterijo "čim manj obremenjujem" s polnjenjem vsak dan ali dva...se mi zdi, da na dolgi rok je sigurno boljše tako, kot manjša baterija in polnjenje vsak dan. Pa megane nima manjše baterije z močnejšim motorjem, 96kw pa se mi zdi premalo, čeprav so električni, rad bi da me malo zalima ko ga stisnem . Toyota bi bila tudi zanimiva samo koliko berem je nadpovprečno požrešna...čakam kakšna bo Toyota Urban EV, ki naj bi prišla konec leta. Glede na teste je megane zelo dober tako po vožnji ter izkoristku...če bi bila EV CX-30 z recimo 50-60kw/h baterijo ter 150 kw bi bilo top...Je pa zanimiva še ena stvar pri teh baterijah...recimo LFP baterije, ki jih ima BYD, tesla (pri novejših modelih), MG 4 (manjša 51 kw/h baterija), za te baterije celo priporočajo polnjenje do 100% saj niso občutljive in naj bi bile manj vnetljive, prenesejo več ciklov ponjenja/praznjenja a imajo pozimi manjši doseg avtomobili s to baterijo. Bom videl kako bo čez kakšno dobro leto stanje na trgu, najbolj me zaenkrat odbija, da mi baterija crkne ter da bodo imeli avtomobili stari 6 let in več malo ceno ravno zaradi baterij...je pa res, da so vedno cenejše za zamenjavo, sicer pa bi naj zdržale 10-15 let na papirju
Cena ni skrivnost, ni pa za javno objavo. Jaz znam kupovati vozila, tako nova kot rabljena. Še za vsako novo kupljeno vozilo sem dobil vsaj 25 % popusta - koliko od vas lahko temu parira?! Pri rabljenih pa zna biti manevrskega prostora še več ...
Glede realizma: mi se bomo s tem avtom povsem realno vozili, tako kot smo se s Smartom, pa še kam dlje se bomo zapeljali. In tudi če se nam kdaj primeri postanek na javni e-polnilnici, to za nas ne predstavlja konec sveta. Raje to, kot vsak teden pustiti kupček denarja Petrolu in Arafatom. Ob sedanjih cenah elektrike se bomo na letni ravni vozili za <3€/100km. Pa če se nas elektro usmili s soglasjem, pride še sončna elektrarna - in z njo praktično brezplačna vožnja.
Nekateri pa boste vmes še naprej teoretizirali, da elektromobilnost ni za nikamor. Vsakemu svoje.
Super, srečno vožnjo in veliko kilometrov s čimmanjšo porabo :). Tudi sam razmišljam in gledam električne avte, a zaenkrat imam v planu nabavit v naslednjem letu, ko bo moja mazda stara 4 leta in bo še eno leto v garanciji. Zaenkrat sem se zelo zagrel za Megana E-tech 160 kw motor in 60kw/h baterija...rad bi, da ga polnim vsaj na 3-4 dni, saj delam 70 km na dan (zato vsja 54-60 kw/h baterija)...imam pa tud elektrarno od lanskega maja tako da zato gledam električarja...mislim, da bo zadosti še ravno za en avtomobil in za mojih cca. 20.000 km na leto...prav tako razmišljam, da bi vzel kakšni 2 leti starega, na baterijo je itak 8 let garancije?
Po testu sodeč to piska tako dolgo kot si nad omejitvijo, ki jo je avto zaznal, grozno, ko sem gledal tisti test me je zmrazilo...meni utripa znak in to je to, utripa tako dolgo ko se pelješ nad omejitvijo...tako bi moralo bit, da si nastaviš kot ti paše...se pravi ko ga na avtocesti malo poteraš to skos piska...lol
Pa jaz im tak piskajoč avto nazaj na hof zapeljem pa ga naj imajo 😡. Samo to me pa res živcira, že tukaj ko mi tu pa tam kaj zapiska me dvigne, če bi mi pa skos piskalo kot na unem testu...adijo pamet naj ga majo 💩. Zato sem tudi sam šel v nakup pred temi vsemi bedarijami... ampak zdaj bo verjetno treba pazit, da nam ne naredijo kakšen nepotreben update na zadnjo verzijo, ker sem prepričan bodo enake težave kot na novih 🤔🤢
A potem se to po novem ne da več izklopiti? Ker sedaj na moji 2021 imam v meniju nastavljeno, da mi samo utripa znak za hitrost, izklopljen zvok in vibriranje, ko je prekoračena...ker to bi me preveč živciralo sploh glede na to, da te oznake za hitrost ne kaže pravilno...pomoje se mora dat v meniju nastavit...
Sej luči delujejo ok, mogoče sem malo zapaničaril, ker se mi je zdelo, da ne delujejo kot prej, a je očitno bilo še malo presvetlo zjutraj 😁. Prižiga mi stranske, ko se vozim za nekom, tako da tako kot prej...zaenkrat mi še ni nihče blendal, da bi ga zaslepil 😎
Poglej prosim katero verzijo imaš...meni res deluje slabo...kot mavadne led in ne matrične...zanimivo, da kar izklopi vse, ko se avtomobil približuje, namesto da bi samo tisti del kjer je avtomobil...prej pa je bilo ok
Zanima me kakšen imate kaj software v avtomobilih? Meni so na zadnjem servisu zamenjali iz 110000 na 110001...sedaj opažam, da mi matrične luči delajo skoraj kot navadne...recimo, ko se peljem za nekom, mi skoraj ne prižiga segmentov, in pa ko mi svetijo dolge pa se nekdo pelje proti meni, se izklopijo vsi segmenti, dejansko kot bi prižigal dolge in kratke...? Na prejšnjem softweru mi je delovalo dosti boljše, je pa velikokrat predolgo bil prižgan posamezen segment in sem zaslepil mimovozečega...zato sem tudi rekel za novejši software...sedaj pa je veeeeeliko slabše...
V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...
Ja to se meni tudi dogaja...pa recimo je znak konec omejitve 60 pred odcepom/križiščem ampak mi ne pokaže, da je omejitev 90 dokler nisem mimo odcepa, čez 50 m... 😁
Meni tudi večinoma spremeni pravi čas ko se peljem mimo znaka, ampak potem recimo že ni več omejitve pa mi še kar kaže, da je 50...ko pa je že nekaj časa 90. Ne vem meni se zdi da zelo slabo deluje. Upam, da bodo z novejšimi posodobitvami to izboljšali samo glede na to, da je že avtomobil kar nekaj časa zunaj imam bolj malo upanja...trenutno sem na 110001. Se da kje to nastavljati? Sem še l čez menije in nisem uspel nič najti...bom poskusil še z updatom navigacije, če bo kaj pomagalo.
Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄
Bomo videli...sam zamenjava filtra zraka v kabini ti vzame točno minuto dela, pri motorju pa dve...oni verjetno računajo vsaj pol ure...pa si zračunaj koliko je to😀...pa material ima ceno,kot da to zlate palice v avto vgradijo🤣...glede tega ne bi smeli komplicirat
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja je tudi lani vzela Yaris Cross in tudi čakala malo manj kot eno leto (januar-oktober). Sicer je pa vzela sport pa 125 km bencinerja, ročni menjalnik...za 6k na leto je brezveze kaj druga, je pa hotla novega ker prej je imela 20 let staro Corso C. Cene so po covidu res znorele...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani