Hišna sončna elektrarna....jaz jo imam pa mi ne bi dosti koristila če bi imel EV. Zakaj? Imam 11kw in mi zasede celo streho, ler imam se strešna okna, pridela pa mi cca. 12500 kwh na leto, porabim pa jih cca. 12000 kwh na leto. Torej mi ne ostane skoraj nič viška.
Da bi zadostil svojim potrebam bi rabil približno 7000 kwh ur viška na leto, ki bi ga plačeval tako kot vsi ostali.
Hočem povedati, da moraš fajn predimenzionirati elektrarno, da lahko pokriješ potrebe EV, kar pa pomeni dražja investicija v kolikor sploh imaš prostor, dražja omrežnina pa še tveganje, kaj če se EV ne primejo pa boš imel letno 7000 kwh viška in ne boš imel z njimi kaj početi.
Sam tele kitajci pa velik res veliko avta ponujajo za normalno ceno. Nisem ga sicer vozil, sem pa sedel v njemu in na prvo žogo sploh ni slab. Edino motor bi mogu biti močnejši.
Evo v živo poročam iz Andaluzije. Prevozil sem 1300km v 1 tednu in na celi poti srečal samo 1 x Ev Teslo in se to samo v mestu v Sevilji. Elektricnih polnilnic je tudi zelo malo. Prav tako sem opazil da španci niso čist notr padli v SUV manijo in je škatel bistevno manj kot pri nas.
Vglavnem očitno so španci ocenili da EV ni za njih.
V stroške boš verjetno mogu vključiti še polnilnico. Če imaš vozilo v garaži malo razmisli tudi v smeri ali zaradi požarne varnosti upaš imeti EV v garaži. Pa tako kot sem rekel, EV je trenutno zelo težko prodati, no mogoče bo to čez leta drugače, vendar obstaja verjetnost, da boš zadnji lastnik vozila.
prevoz - odvisno od kje in kako (v lastni režiji verjeto 300-400€, prek ponudnika 800€ navzgor)
DMV ... 25€
homologacija ... 118€
Aha, za 1k ti ne bo nihče nič pripeljal. Boš mogu odkartat vsaj 1500eur.
pred 10 urami je astor napisal:
ker je nekdo omenil da bi ga bilo ceneje uvoziti iz Nemčije, ali ima kdo kakšen podatek koliko bi me prišlo še dodatno če ga uvozim (torej cena skupaj z vsem vključenim, torej prevoz do Slovenije, davki v Sloveniji, itd.).
Ma nič ne pomaga razlaga, ona bi imela malo višjega in konec🤣. Yaris ji je premajhen, ne sprašuj zakaj ker samo ona ve. Nekak pogledujem proti CX30, sam so kr dragi. A ta motor g122 sploh kam gre al moreš vzeti X?
Razmišljam, da prodam od žene Citroena C3, 1.2 110KM, letnik 2017, pa bi vzel nekej novejšega, enega malega SUV, ker pač to hoče, da je malo dvignjen. Bolj kot gledam, bolj sem razočaran, pa sej ni nič pametnega za kupit, sami turbo mlinčki al pa EV, pa večina grdi in predragi. Kakšna ideja?
Hja, jaz se ne predatavljam, da grem z mulcema po Balkanu na potovanje z EV in celotno pot prilagodim planu polnjenja vozila. Ne hvala, rajši uživam v svobodi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč.
Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani