Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se.
Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal.
Mani je ratal na novi macdi bridgestonke preoblikovat v čelavstonke v eni sami letni sezoni. Domnevam da so se pri macdi potrudili, da so za prvo vgradnjo izbrali res kvaliteto.
Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.
Še dosti hujše je izgledala moja Mazda po tem, ko je enkrat v Ljubljani padal dež s saharskim peskom. Sicer pa je to zračna rja, ne dejanska rja ... In ja, če pozorno pogledate, jo boste verjetno uzrli tudi pri svojem vozilu kdaj ...
Moj kolega je turistični vodič. In pravi, da je avtobus s šoferjem na dan cca. 500€, pri čemer je nekaj kilometrov vštetih v ceno - mogoče ne ravno za prvo varianto, za drugo pa vsekakor.
Priključni hibridi imajo sedaj obljubljenega čistega dosega na elektriko tam 80, nekateri celo 100 km. Kako je s tem pozimi. Ali imajo toplotne črpalke ali ogrevajo kabino direkt?
Kakor kateri, ampak večina dražjih PHEV verjetno ima toplotno črpalko. Kakorkoli se splača preveriti, če ima možnost daljinskega zagona ogrevanja, ko je še na polnilcu. Tako si pogreješ avto in imaš poln domet.
In ja, ta je pozimi cca. 20-30 % krajši od uradnega podatka. Če imaš veliko zelo kratkih voženj pa še manj. Če pa delaš te kilometre "v enem kosu", potem pa mogoče razlika sploh ne bo velika 10-15%, saj bo kabina že ogreta in bo le še vzdrževal tako stanje.
Koliko minut (bo)ste pa danes stali na bencinski črpalki, ker se jutri bencin podraži? Sem se ob 12:30 peljal mimo dveh, je bilo že vse zabasano ... kaj šele bo. Domači Smart pol leta shaja s temi sekundami za vtikanje in odklapljanje ročke ... 😃 Pa je igračka od EVja, z eno najmanjših baterij na trgu ...
Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.
To pa ne bi moglo biti dlje od resnice.
Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?
Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.
Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se.
Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani