Skoči na vsebino
Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano (urejeno)

Slovenski kupec rabljenega avtomobila  ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).

 

Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja. 

 

Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega).  😁

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Matick napisal:

Nekje sem prebral da so rekl da je to ukrep za nižanje inflacije. Kar pohvalno da so končno dojel da se inflacija ne niža z višanjem davkov in sociale.

Ko je bila najvišja inflacija, so trošarine celo zviševali (če je šla cena nafte na borzi navzdol). Sedaj, ko je pred dnevi po podatkih SURS inflacija prvič opazno padla, pa so nekaj dni zatem trošarine znižali, z razlogom, da bi zniževali inflacijo. 🙃 Upam, da se ne bodo še hvalili, da so z ukrepom znižanja trošarin znižali inflacijo ... 🙃 😪 😂 Bi pa bilo čisto možno.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Ja, normalno!

 

1. stvar ki sem jo opazil je da dela izjemno hitro, tudi star mazda ui po posodobitvi dela malenkost hitreje. Sicer tega nikjer nisem zasledil med besedili za posodobitvami in nisem ziher, a je placebo efekt, ampak isto mnenje ima tudi @Janez007

 

2. stvar ki mi je zakon so pa google maps, užgeš in ti sprot priporoči drugo pot, če je gužva. Imaš tudi aplikacije za konferenčne klice ala teams in webex, včasih imam kak sestanek iz auta in sem bil na bluetooth, direktno iz aplikacije sedaj še nisem probal... tudi izbiraš lahko apple maps ali google maps in ti potem se on zapomne kaj ti bo dal na "domač" zaslon kot primarno navigacijo

 

3. stvar ki mi je minus je predvajanje sporočila, prej sem dobil SMS in ga je mazda izpisala na zaslon in razložila v polomljeni angleščini - sedaj mi iphone ne pusti sporočila vidt, ampak ti ga prebere samo siri, kar je seveda za slovenska besedila totalno neuporabno...nevem pa kako je na androidih

 

Uglaunem hvala @vzupan3 ki je takrat reskiral in probal ta kitajski modul, mislim da ti je pol foruma lahko hvaležnega :D 

Kot da ne bi bilo že pol nove Mazde kitajske ... 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Če nisem kaj zamešal, je pred dobrim enim letom nov, že originalno pobarvan Mazda pokrovček prišel na Mazda servisu 80€, nakup pa je pokrila zavarovalnica (posebni kasko za stekla, ogledala, žaromete). Te zadeve namesto zavarovalnice lahko uredijo tudi na Mazda servisih (so pooblaščeni za določene zavarovalnice) ...

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Slivka napisal:

A pa imate res čas za vse to? Mislim, ker jaz raje pumpam katero drugo, ne pa gumo od avta...

 

In potem bo spet jok in stok, ko bo še FuksWagn postal premajhen (šofer, mamica, 7 otrok in velika kanta za motorno olje). 🤣

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Bini napisal:

To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍

0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁

 

Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃

 

Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je x-layer napisal:

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

 

Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)

 

Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.  

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Jaz dam dilco ladijca med dvigalko in avto, ker če se slučajno mal zamakne ko spustiš lahko podrajsa to zaščito na robu. Tako da potem z dilco ubistvu dvigneš na notranji strani roba, sam morš mal pogledat da ne dvigneš na plastiki. Ko sem imel še toyoto, je mehaniku enkrat ob dviganju na dvigalu uspelo uvit rob. Pa je potem sam od sebe dal čez nek premaz, da je zaščitu rob - me zanima, če tam štartala rja, kaj bi iz tega ratalo v nekaj letih.

 

Je pa čist dovolj če bi dal sam klado v tvojem primeru ko imaš čisto raven teren. Al si dejansko spustu na dilce pa zamenjou?

NE. Glih to me je zmotilo pri kupljenih stojalih - ker je treba dvigniti nekaj cm višje in potem spuščati. Pri kladi in dilcah, je kakšen cm lufta - tudi če dvigalka popusti, ni panike ... se avto spusti zgolj za ta cm. S tem prihranim nekaj časa, varnost pa je zgolj minimalno nižja..

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Evo opravljena menjava gum na dvorišču za dve Mazdi in eno Škodo. Moram pa pohvalit mojo tamalo (12 let), ki je prešraufala vse kolesa na vseh treh, sam sem samo na koncu le preveril ali je dovolj zategnila z moment ključem. Kaj naj rečem "Team work makes the dream work".

 

Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong. :(

Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).

 

20231111_115738.jpg

 

20231111_114156.jpg

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 diesel 2019
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je ronson napisal:

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3. Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

 

Mazde bencinarji so hvaljeni ravno zaradi napisanega. Z dizel Mazdami so nekateri tudi zelo zadovoljni (en moj sodelavec jo ima letnik 2016 s 120.000 km, pa nikoli nobenih težav, le redni  servisi na 20.000 km). 

 

Meni so Mazda dizla odsvetovali mehaniki na 2 pooblaščenih servisih in tudi Pelko. Je pa res, da serviserji najraje delajo samo redne servise, pri katerih se najmanj umažejo. In morda zato ne priporočajo dizla. Poznam pa 2 s pooblaščenega servisa, ki vozita Mazdo dizel, govorita pa da je ne priporočata. 😂

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Na počitnicah v Bosni in Hrvaškem. Trasa: Ptuj - Banja Luka - Jajce - Sarajevo - Mostar - Medugorje - Čapljina - Dubrovnik - Zadar - Ptuj. Trenutno smo prispeli v Dubrovnik po 900km štirje v avtu polno naložen poraba 5,9. Vožnja čist normalna g165 🙂

IMG_20231101_111304.jpg

IMG_20231101_104846.jpg

 

Diski še ravni?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

Potrpežljivost je mati modrosti :punk:

@NevLado, daj kaj povej o vtisu vožnje z M6 G165 MT - v primerjavi z M6 G192 AT, po tem, ko si zadevo prespal. 😃 

Sem prav slišal, da se ti zdi M6 G165 MT bolj poskočna, kot CX-30 G150 MT? 🙂

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Včeraj popoldne pozvoni zvonec, pred vrati pa mlad mož z rdečim six packom pod pajsko. Najprej ena urca za update firmware, potem še dobra urca za montažo. Mladi mož je bil prijazen in naju z ženo povabil na pizzo ... zraven pa sprobal našo leno M6 G165 MT. :)

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 25 minutami je Slivka napisal:

Gledam tole in si mislim: cepci...

 

Po eni strani je prepovedano gledanje v tablice in uporaba mobitelov, po drugi strani imajo pa avti (pa tudi tovornjaki) sami vgrajene ekrane in so narejeni tako, da se voznik ukvarja z vozilom in ne z vožnjo. Na našem FucksWagnu je še ventilacija na ekranu in če hočem pojačat pihanje, moram ustavit, ker po teh naših ovinkih si hitro čez bankino, če ne gledaš na cesto. A telefoniranje je pa prepovedano, pa pri telefoniranju ves čas gledan na cesto... Pa tudi bosonoga vožnja - možakar je v kabini cel dan, zakaj je pa tak problem, če je bos? Kaj mora biti cel dan v teniskah? Pa saj mu noge zgnijejo, sploh, če je nekaj dni skupaj na kakšni daljši vožnji. In neuporaba varnostnega pasu pri tovorjnaku? Za ritjo 25 ton tovora, ki v primeru nesreče mendra vse pred seboj, tebe bo pa rešil varnostni pas? Mislim, da pretiravajo oz. so malo nedosledni - ekran na armaturi je v redu, ekran na tablici pa prekršek (kako pa vejo, da ni bila na tablici navigacija?)...

 

Dobro, tisti, ki je pa med vožnjo stal v kabini in vozniku pripravljal kavo... Tisto je pa res malo preveč celo zame...

Kako bi ti to rešil?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano (urejeno)

Moje mnenje. Način vožnje med atmosfercem in turbo, je različen. Razliko delajo tudi različni menjalniki, turbine, prostornina motorja, ...In vsega se navadiš. Tako da nekdo, ki je navajen na atmosferca, težko oceni turbo samo po eni vožnji, in obratno. Sem enkrat preizkušal Polota 1.0 115 KM in bil zelo razočaran. Če bi ga vozil več dni, tednov mesecev, bi ga verjetno "pogruntal" in morda bi mi postal celo všeč.

 

Že razlika med vožnjo Mazde 3 G120 in Mazde 6 G165 je večja, kot bi pričakoval po KM dveh skoraj enakih motorjev. So pa prestavna razmerja menda različna in zame pri Mazdi 3 veliko bolj posrečena.

 

V zadnjem letu sem parkrat vozil Kio Sportage 1.6 .... Najprej me je spravljal v slabo voljo, tretjič sem z njim že užival (izklopljen ECO mode). V primerjavi z Mazdinimi 2.0 motorji je opazno bolj odziven. To pa ne pomeni, da mi Mazdini bencinski motorji 2.0 niso všeč. So kot nalašč za mojo "penzionersko" vožnjo, a ne @NevLado. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Še pri izbiri življenjske partnerke nisem tolk kompliciral. Dva airbaga in je to to. 😃

 

Koliko jih je danes v Mazdi, niti ne vem ... 😂

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je godlike napisal:

Resno?   Ker so baterije narejene na kitajskem, evropski delavci v tovarnah ICE izgubljajo službe.  Tudi druge firme trpijo, ker ima ICE mašina dosti več delov.

 

Resno. Ko se pišejo novi predpisi EU, so zraven priložene študije s projekcijami vpliva na število delovnih mest. Če bo potrebno manj sedanjih mehanikov, se bodo pa odprla nova "višjetehnološka" na drugih področjih. V študijah. 😄

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Je pa od te hinavščine ena korist. Veliko delovnih mest. Na račun tega, da "z drekom brišemo rit", delo zaradi dela. Električni avti namreč še zdaleč niso ekološki, kar smo videli v mnogih dobrih dokumentarcih.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.