Preden narocim vseeno preverim. Oznaka na koncu XL pomeni extra load. Kaj tocno to pomeni in ali je kaj razlike ker nekatere majo pa SUV?
Za CX30 bi vzel tole: GOODYEAR Efficientgrip Performance 2 215/55R18 99V XL
predvidevam da je to ok
Za CX-30 dvomim da boš čutil razliko, se pri težjih SUV-ih pozna da so bolj žvečljivi.
Pa vedi da so te goodyearke top 3 gume kar loh kupiš trenutno (iz vidika balansa gume za vse pogoje), tako da nimaš kaj sfalit. Razen če vzameš Nexen, pa ostalo vržeš v ljudske obveznice.
In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.
Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.
Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?
Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza.
Da, meni pri m6 je skoraj isto, samo da blinka na ful ene 15s
pred 13 urami je DonFelipe napisal:
Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu.
Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko.
Avto je hud se strinjam, imam podobnega. Samo 6.9 na "Večinoma vozim mestne relacije krajše.." pa ne bo videl, tolko moramo biti realni.
- jaz z ogroomno AC vožnje do 160kmh in relacije - 8.1 povprečje v zadnjih 15kkm prevoženih
- na relaciji do 100kmh z občutkom pridem tudi na 6 litrov
- če dam babi avto in se striktno vozi po omejitvah na AC ima med 6.5-7.5
Tako da jaz verjamem da realno je, sam takrat avto nikol ne vidi več k 2,5k obratov Tudi na AC ni zares problem koliko tiščiš, ampak za vsakih 10kmh ko se vozš bo pač žrl več
Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...
Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...
Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV
POTEM PA ŠE PREDPOSTAVKA, DA ČE BI PRIMERJAL TOYOTA HYBRID V PRIMERJAVI Z OSTALIMI HYBRID ‼️
jaz prodajam svojo Mazdo 6, ki izpoljuje vse napisane pogoje:
- motor 2,5l, 192KM, atmosferc, zelo zanesljiv motor, avtomatski menjalnik, več lahko prebereš na forumu
- poraba zadnjih 4 leta po računalniku 6,9l, to lahko preveriš na raznih straneh, kjer uporabniki beležijo porabo
- moči ima dovolj, potovanje s celotno družino in polnim prtljažnikom v Vrhniški klanec ni noben problem
- nočne luči so LED prilagodljive, to pomeni, da same preklapljajo kratke-dolge, vidljivost odlična
Vglavnem, da ne dolgovezim, avto je brezhiben, zelo lepo ohranjen i ima vso možno opremo, vključno s panoramo. Menjam ga samo zato, da si iz Nemčije pripeljem novo Mazdo 6, seveda bencinarko.
Ker je ravno tak pobeljen dan in da česa ne zamočim, s čim čistite sneg z avta da ne poškodujete barve? Glede na vsa opozorila o občutljivosti barve, me sedaj skrbi še to
Čakaj, sedaj mi pa ni jasno. Sunking piše, da v AA deluje dotik ves čas. Že to mi je čudno. Potem pa pišeš, da se touch na CX-30 izključi med vožnjo. Ravno zgoraj ste me prepričali, da touch ne deluje v mirovanju, zakaj pišeš, da se potem izključi?
Ali je ta razlika med letniki?
V bistvu se zdej sprašujem če sploh rabim vse te zavarovane postavke. Asistenca gre v vsakem primeru ven.
Asistenco svetujem, ker če daš avto popravljat, dobiš nadomestni avto ven iz postavke asistenca!
Saj je res, da te mazda pridem iskat kamorkoli z njihovo asistenco in se trudijo popravit že na licu mesta, vendar ti ne dajo nadomestnega avta takoj ko ga rabiš.
Evo, včeraj sem menjal olje v AT. Glede na to, da mi je pri 90kkm na šibki še izgledalo ok, sem počakal da sem prevozil 120kkm, sedaj sem pa rekel je zadnji čas.
V levem novem olju se lepo vidi moder sijaj, ki ga na desni ni več. Resnično lahko podvomite v izjavo Mazde, da je to olje doživljensko do 300kkm.
Če koga zanima temnosiva 6-ka karavan 2.0d, 105kw, 2007, brez rje, redno in preventivno servisirana pri dr. Pelku, 1. lastnik, bo v nekaj dneh naprodaj. Cca 1000€.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej ma lih nove fedre, more sprobat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani