Sm kmet an s hribu doma, pa se na geografijo ne zastopm prou preuč, ma tm piše, de je kraj ogleda Radlje ob Dravi. Ma kej po novem Drava teče skozi Gorenjsko?
👍👏, si bolj pozorno prebral kot jaz, sem gledal samo reg.št.....in nisem bil pozoren, ker me oglas ne zanima😉
Matjaž Vidmar (eden večjih slovenskih genijev elektrotehnike) je imel pred leti predavanje o svojih izkušnjah z električnim avtom. Med drugim je poudaril, da je za življenjsko dobo baterije najbolje, da se polni čim bolj počasi.
Posnetek predavanja (slab zvok):
Eko in green je vse lepo in prav v teoriji, saj ste videli prispevek na rtv o kmetih v bruslju, pa mislim da je DE ze zavrnil zakon o ukinitvi benz/dizl avtov z 2035....tko da za moje osebne pojme so to EU nebuloze, ki so nerealne...
Kot direktiva EU o co2 in da bodo kamioni enkrat vozili na elektriko in vodik, cccc, mislim da bo zato preteklo se veliko vode...je bil pa tudi mislim da na rtv nekaj časa nazaj prispevek, kaj bo z vsemi temi vozili na benz/dizl....ki jih bo EU ukinila/prepovedala, jah nič.....sla bodo v azijo/afriko, kjer še 100let ne bodo imeli pogojev za ta eko/green nebuloze.....in svet se bo vrtel naprej in zelo veliko se bo naredilo za naravo in zemljo.....
p.s. kdo je eko/green usmerjen in verjame v to, naj si raje pogleda kaj delajo multi nacionalke ki posljujejo z nafto, kot npr.shell in ostale velike firme v aziji/afriki, kjer so enormne količine nafte......nafta pušča in teče direkt iz cevi v vodo/zemljo.....in te iste firme nic naredijo za to lokalno okolje, ker jih zanima samo profit, EU pa zganja paranojo....
Enkrat v življenju pa me je verjetno rešila prav dobra guma pred trkom na avtocesti. Avto se je ustavil nekaj cm pred sprednjim avtom na prehitevalnem pasu iz hitrosti 120 km/h. V zahvalo tej gumi Michelin Pilot, je tudi na M6.
podobno izkušnjo imam jaz, ko sem imel prometno nesrečo na AC (takrat mislim da sem imel GY EF1), ko smo imeli karambol na Gorenjki proti LJ, takrat je stala še cestninska postaja (pred Vodicami, ime sem nekako pozabil-----zdaj sem se spomnil Torovo :)).....in so pred mano brezmali, jaz sem se nekako uspel ustavili, punca zadaj ne, in je "nabila mene" in jaz naprej še 2.....ker smo bili ravno pod cestninsko postajo, je bilo vse pod kamerami in so šli policaji gledati posnetke, kdo je res koga....oz. kdo je kriv, in so rekli, da sem se jaz ustavil cca.20-30cm pred sprednjim avtom, ona zadaj ne, in je vse nabila konkretno.....ter bila posledično kriva za vse naprej....
Lahko da mi je takrat ravno to pomagalo, tista razlika v 2-3m....sicer se sam ne bi ustavil.....
Pismo enga odkrivanja tople vode. V realnosti se pa 3/4 cajta furate po avtocesti s tempomatom. Nekih hudih zim oz. obilnega snega zadnja leta sploh vec ni. Za moje pojme bi te razne študije prav prisle na tem forumu samo Slivki :). Sam osebno ze vrsto let uporabljam znamko Nexen (tako letne, kot zimske) in je zame win win. Partnerka ima continental in ne opazim nobene razlike med nexen in continental. Razn v ceni. No zej me pa lahko shejtate
. Letos pridejo na vrsto nove letne gume in prav tako bojo nexen. Stare nexen so pa dot 2016.
Drgac so pa nexen korejske gume razn serija N800 je bila narejena na kitajskem. Popravite me, ce se motim.
👍 kot včasih 30.let nazaj, ko se je razpravljalo ali ima avto 65km ali 75km in kateri gre boljše :).....v praksi pa nobeden nikamor
S Tiguanom Allspace življenje dobi širše razsežnosti. Za vse, ki imajo vsak dan veliko načrtov.
Ja sploh ko gres na servise, sploh pa na izredna izven garancijska popravila, ga je imel kolega 2.0tdi, sicer še iz dizelgate afere, pa mislim da je bil več na servisu v AJD pri Batiču kot se je vozil....po dveh letih servisiranja in cca.40k km je obupal in prodal vse skupaj...in šel na Toyoto Auris 2.2 dizel....z 180k km, ter jih bp naredil se 150k km ter jo nato z 330k km prodal z manj stroski v vseh 4letih kot jo je imel, kot je imel pa en obisk servisa z vw tiguanom (verjetno je imel ravno smolo, ampak če mu danes omenim tiguana, mu pade cuker in pritisk dobi 220🤣🤭😂)
Pa sej ta ima vse, kokr gledam... meglenke, klimo avt., zložljiva ogledala, navigacijo, kamero... in še in še... 😊
Ker sori, moj avto nima npr. zložljivih ogledal, navigacije, kamere... pa naj bi bil eden izmed nemške svete trojke 😊
nisi doplačal enih 25k€ za dodatno opremo, kot je ponavadi pri sveti trojki, vsaj kar občasno preberem kakšen test, po slikah avto super👍, a ko na koncu preberem razliko med osnovnim in testnim vozilom, ponavadi padem s stola
Kruta realnost je, da se je vse podražilo, in s tem tudi avti, ter vse ostalo.....še pred corona časom so oglaševali Dacio za 8.999€.....danes pa je Duster (pa me niti ne zanima s kako opremo, ampak je drag :)) že 20k€.....tako da....kaj je drago in kaj poceni je za moje pojme zelo subjektivna ocena.....generalno pa je verjetno za SLO standard vse drago.
Sej ne rečem, ko sem presedlal s civica na 13.let mlajšo mazdo 6, je razlika kot dan in noč , v prid mazdi. Je vseen avto en razred višji in precej mlajši. Sem pa istočasno gledal za hondo accord, pa je bila dobra 2 000€ dražja. Za mazdo 6 , 2009 letnik, z dobrimi 90 000km, od prvega lastnika, sem odštel 9200 €, accord je bil pa dobrih 12 000 € 🤔 (to je bilo 8.let nazaj).
to bo zdaj bogokletni stavek tukaj na mazda forumu :), ampak kakorkoli se gleda je Honda > Mazda, žal je taka realnost, in temu tudi cena.....se pa strinjam, da ne na področju oblike in dizajna, tukaj pa je Mazda daleč pred Hondo....., ampak tudi over-all, če se gleda globalno, je Honda nekajkrat večja firma kot Mazda, in verjetno je potem posledično tudi cena temu primerna....(Honda pač kljub vsemu pokriva kar veliko asortimentov, agregati -> @Janez007, motorji za čolne/barke, hobi program - kosilnice, freze, športni motorji, dirkaštvo, F1, Moto GP, motokros in Tim G., itd..., tukaj Mazde ni....), ne glede na vse pa je Honda danes daleč od slave VTI motorjev....ok CTR je oh in sploh, ampak je tudi cena temu primerna......je bil pa civic VTI (160 ali english z 180km) v obdobju 1995-2000 legendarni avto....
. Prej sem imel civica 1.6 VTI, avto se je vrtel do 8500rpm, pa mi je pil 1l olja /10 000km, pa nikoli nisem imel težav na tehničnem + avto je imel 370 000km, ko sem jo prodal.
Takih avtov ni več, škoda da si ga prodal, danes je to eden bolj iskanih/zaželenih avtov....(seveda za tiste ki iščejo old legende....)
Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.
Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.
In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...
O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?
Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran....
Škoda za moje pojme je edino RS spodoben avto, žal je vse ostalo še vedno Škoda, pa ni to slabšalno, so dobri avti, ampak kot si zapisal/a, se je Škoda zelo podražila in če bi že plačal več denarja, je potem samo RS tista prava (octavia kombi, je meni všeč, ima dobro mašino, relativno dobro ceno, ampak kaj ko ženi ni :)), glede audija/vw pa ne bom izgubljal besed, imam kolege, ki so jih imeli in so se jih znebili, in nioli več.....zdaj ne vem ali so imeli samo oni smolo ali ne.....vsi so šli na japonce (honda, toyota) in en na škodo, kjer je za enkrat zadovoljen (čeprav so mu za zadnji servis dali ponudbo na daljavo za 130€ za servis, potem so mu pa menjali še diske/ploščice in je bil servis na koncu 491€ ).......
Pozdravljeni, ker se zadnje čase odločam o menjavi avtomobila in je v ožji izbor prišla tudi karavanska verzija Mazde 6 imam za vas "poznavalce" Mazd nekaj vprašanj. Je model Skyactive- G2.0 (165) vredna nakupa ali je pametneje kupiti motor 2.5? Kolikšna je povprečna poraba pri modelu 2.0? Držijo splošne govorice, da so Mazdini servisi dragi ali je to le "kafanska čenča"?
In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo?
Hvala za odgovore
jaz bi se na tvojem mestu vprašal kaj želiš od avta, če imaš to za family wagen je potem pomojem povsem zadosti 2.0 in 165km, samo ne smeš pričakovati od tega motorja, da bo dirkaško odziven, je pač klasičen - zanesljiv family wagen....za hitro vožnjo ga pač moraš gnati v višje obrate, se da tudi hitro voziti....(sam ima podoben motor v Accordu, 2.0 156km, tako da o tem pišem glede na moje opažanje).....če pa želiš malo bolj odziven in športen motor pa je verjetno 2.5 bolj primerna opcija, so pa s tem verjetno povezani tudi malo višji stroški (registracija, zavarovanje, poraba, itd....)....pomojem predvsem odvisno kaj želiš/pričakuješ od avta/motorja. Mojih 5 centov :).
Odgovor je formalno točen 👍, vendar me je zanimalo od @dvorjan nekaj drugega.
Recimo, če se zmeniva Dvorjan, ali lahko na AMZS v BTC urediva formalno menjavo lastništva M3 G194 AT? 😃
daš v uničenje obstoječe, in naročiš nove, ne vem kaj je v tem problem....če imaš tablice ki ti veliko pomenijo (kao), potem imaš tudi teh 100€ da si narediš svojo tablico........aja, mogoče jih imajo v Hofeju v akciji (sarkazen ON)....aja pa @Janez007 ne pozabi to izvesti, ko ti poteče e-vinjeta, da ne boš slučajno nekomu "šenkal" 8.99€ vrednosti e.vinjete, ker manj kot 6€ pa se ti ne splača, ker so to stroški administracije.....
Jaz vsake toliko naredim red na podstrešju in v obeh kleteh. Zmečem enostavno stran vse, kar nisem rabil vsaj deset let (izjema je orodje). Itak, ko kaj določenega iščem ne najdem in moram v vsakem primeru kupit.
to je prednost stanovanja ali manjše hiše, ki nima kleti, itd....enostavno nimaš prostora za kramo....kolega je/bo podedoval 50.let staro hišo, sem mu zadnjič malo pomagal "pucati", in sem med drugim "prevzel", da je sin nesel v šolo star papir....vse lepo zloženo v gajbicah :), reci piši 310kg.....nikoli več ne bo prinesel toliko odpadnega papirja v šolo , da ne govorim o kosovnem odpadu, ki sva ga zvozila na komunalo....
Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.
Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.
Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km.
Ko bos z mazdo naredil toliko km se oglasi in napiši težave....ko berem tole zapiranje ogledal, hmmmm, slabse kot dacia🤭🤔😂 aja @Janez007lahko zamenjaš za agregat....zakaj si pa H agregat nabavil...bi bilo bolje da bi vzel xiaomi ali kako drugo xy znamko....😂🤔🤭
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
👍👏, si bolj pozorno prebral kot jaz, sem gledal samo reg.št.....in nisem bil pozoren, ker me oglas ne zanima😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani