Na testu so bridgestonke med konkurenco najboljše na mokrem-posledično slabše na suhem. Stari mojstri so nekoč rekli da je za na suho cesto vsaka guma dobra, razlika se vidi na mokrem. Glede na to, da je pozimi velik del mokrih dni, bom jaz najverjetneje kupil bridgestonke. Kaj se splača in kaj ne je pa vprašanje za miljon...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne le to, jaz bi bil tudi za uvedbo regulacije nekaterih drugih cen. Na primer ceno kruha. Ravno danes sem v Babičevem mlinu na Muri kupil moko.
Si pa dost upate. Ko smo bili mi nazadne v Babičevem mlinu, so nas tako grdo gledal, da za moko nismo upal vprašat.
Ampak a smo se za to boril, da bo država določala cene. Pa saj je trg tisti, ki najbolje skrbi za čimnižje cene. (samo ne mi reči da ni zadosti pekarn ker je v vsaki vasi, in da ni konkurence).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tako verglanje, ko očitno napetost pade pod določeno mejo, zagotovo ne deluje blagodejno na elektroniko, prav tako ne na elektromehaniko. Mogoče bi bilo potrebno uvesti vzdrževanje po principu "hard time" tako kot npr pri jermenih ki se jih menja ne glede na stanje.
Sedaj je pri menjavi akuja potrebno prilagoditi regulator na nov aku. Verjetno bi šlo tudi brez tega, verjetno pa potem nov akumulator nebi imel take življenjske dobe.
Ja kje so časi ko sem pri crknjenem akuju na Suzukiju enostavno zajahal bicikel in iz črpalke v Moravčah na belanci pripeljal nov aku.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Izgleda da je bil aku. Meni so pa hoteli že pol mašine razstavit. Očitno lastnost AGM akujev da jim, starim, napetost ob zagonu močno pade, čeprav so še vedno sposobni normalno obračat štarter.
Pri mazdi je ob zagonu začelo kazalce števcev zabijat do konca - po tem si vedel da je aku zrel za zamenjavo. Ampak da to pomeni slab akumulator ti je moral nekdo povedat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ni ravno kaj sem naredil na svoji mazdi, je pa kaj sem naredil na svojem vozilu (ki se, mimogrede, v nobenem pogledu ne more primerjat z mazdo)
Ker so vag group ena jajca, so se mi pri cca 120 Kkm, logično, začele pojavljati težave. Najprej občasno, je avto za zagon potreboval dva obrata motorja. Pri raznoraznih bencinarjih raznoraznih znamk je logično, da rabiš verglat kot odtrgan, dizli so druga pesem - en obat in mora laufat.
Prijavil napako na rednem servisu, pa niso našli da bi bilo karkoli narobe. Pred 3mi tedni sem jim ga pripeljal na izreden servis (avto je še vedno v garanciji), ker se je dogajalo, da je za zagon potreboval 3 do 4 vrtljaje. Testirali so akumulator in rekli da v dobri kondiciji, na avtu pa niso našlo napake. Poklicali so tudi suport kjer so izvedeli, da bi morali začet nekaj menjat okoli odmične gredi.
Avto je čez vikend stal dva dni, zato sem pričakoval težave in pripravil telefon za snemanje videa med zagonom. Štarter je vrtel mašino celih 25sekund preden je odnehal, Sledil je zagon s pomočjo kablov. Takoj sem se odpeljal do mojega dilerja za akumulatorje. Le ta je pred menjavo dal star aku na tester in ugotovil, da je BP in da tudi polnjenje deluje normalno, Rekel je, da bi mi z veseljem prodal nov akumulator, ampak da zgleda da je z mašino nekaj narobe.
Sledil je obisk uradnega Škoda servisa, Tester je tudi tu pokazal, da je akumulator dober. Vseeno sem zahteval njegovo zamenjavo, pa mi je mehankar rekel, da se bom premislil, ko bom izvedel ceno. Razložil sem mu da vem koliko stanejo AGM akuji.
Menjava akuja, ima za posledico, da avto spet vžge tako kot to znajo samo dizli - v prvem obratu.
Star aku je bil star 5,5let, kilometrov pa 120Kkm.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ampak to se trese zgleda komplet celo ohišje ne samo steklo. Ker če bi bilo ohišje pri miru, bi tudi dodatna ogledala precej lepše kazaala sliko pomoje.
Za traktorje normalno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prav za 1. vgradnjo se avtomobilske firme potrudijo, da sklenejo dogovor z gumarskimi firmami o dobri ceni. To pomeni slabša kvaliteta kot istoimenske gume na tržišču sicer.
Mazda je dobavljala šestice s turing gumami, ki so v parih mesecih postale čelavstonke.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Policisti so bili sinoči obveščeni o pobegu okoli 20 bikov s kmetije na območju Celja. Ti so podrli ograjo in se razbežali. Lastniku je uspelo s pomočjo sosedov vse živali vrniti nazaj v ogrado, razen enega. Ta je...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To da je 2.0 dizel oz. RF7J motor problematičnem drži pod pogojem da se motorja ni vzdrževalo kot je treba!
Se pravi poleg menjave olja in filtra je treba vsaj na 40.000km vzet karter dol in pogledat stanje sita oljne črpalke in po potrebi očistit.
Najkasneje na 100.000km pa menjat podložke šob.
Napaka. Na 100 000 se menjajo šobe, podložke se menjajo vsaj na 50 000.
Seveda vsega tega kar si napisal in kar sem te dopolnil ni pisalo v nobenem maintenance manualu, zato tudi največji poznavalci med mazda mehaniki niso vedeli kako se mazda pravilno vzdržuje.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko je sodelavec kupoval mazdo v omenjenem rangu, sem mu svetoval izogibanje 2,0 dizlc. Po mojem skromnem mnenju in neskromnih osebnih izkušnjah je bila ta mašina že brez dpf kar problematična, z dpf pa spljoh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A cena ob prodaji starih jajc z 250Kkm je pa nek faktor
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani