Vsi bi morali biti karakterji in re?i "ko vas jebe", pa bi hitro dali vsaj kak simboli?en evro. Tako, se pa "preprostim ljudem" zdi fajn, da zastonj objavijo to?no njihove fotografije dveh zrn to?e, nesre?e/kolone na drugem pasu avtoceste, razmazane fotografije/videa kakega dogodka in se jim na 24ur jebe, ne bi dali niti ? za posnetke.
Huh pa ravno v?eraj sem imel prilo?nost videti policista v Golfu karavan (unemu z novimi nalepkami, rumenimi odsevnimi) na "nujni vo?nji". Se peljem po obvoznici in v ogledalu vidim modre lu?ke. Pa nekaj ?asa utripajo, nekaj ?asa ne. Pa ugasnejo, pride mimo... Prehiti in izgubi mojo pozornost.. Grem dol za Bizovik in vidim pred seboj lu?ke, ki se pri?gejo in gre ?ez rde?o, nakar se spet ugasnejo, ko je ?el ?ez semafor. Vse mi je jasno, da je po avtocesti z lu?kami dosegel, da so se ljudje umikali ampak, da je ?el DOL iz avtoceste in nato z lu?kami ?ez semafor in spet nazaj na isto avtocesto, ta del pa ne razumem? Zakaj bi ?el sploh dol potem? Dobesedno se je malo igral z lu?kami, mi je kar ?al, da nisem imel kamere.
Tukaj je se posnetek z druge kamere, kjer prikazuje drugo nesreco, kjer je bila psokodovana policistka... kot je videti, je v civilnem vozilu in je kar naenkrat zavil na prehitevalni pas ...
A jaz ne?esa ne dojamem ali kaj? Spredaj vozi policijski avto brez lu?k, nekdo ga dohiti in policijski avto zavije (brez ?migavcev) za kur?evo zdravje/brezveze na prehitevalni pas in preseka pot vozilu zadaj?!? Nato pa ?ele pri?ge lu?ke (ok, to razumem, zaradi vozil zadaj). Se pravi je policistka sama povzro?iteljica nesre?e?
Sicer pa ja, saj to sem mislil. In?enirji se zdaj jebejo, nadrejeni pritiskajo nanje.. Kot so pritiskali s tem, da naj zmanj?ajo emisije na vsak na?in. Dvomim, da bo kdo izmed vodilnih odgovornih zaradi te afere umrl reven.
V praksi, torej v relanem okolju pa vsi dizli pribl?no isto onesna?ujejo. Kot sem lahko razbral VW ne onesna?uje ve? od ostalih. Ima pa verjento TDI motor zaradi tega ni?jo porabo, manj te?av z EGR, DPF itd. S tem dejanje je bila o?kodovana dr?ava, ki ni pobrala dav??in na okolje in VW si je pridobil primerjalno prednost pred tekmeci. Tako da od?kodnina s strani VW mora biti sestavljena iz povrnitve okoljskih dajatev za nazaj, pla?ila od?kodnine zaradi nelojalne konkrence in pla?ila kazni.
Iz kje si to razbral? Sicer sem tudi jaz sli?al, da so nekatere organizacije razbrale, da so realne ?tevilke druga?ne kot jih navajajo v testih ampak jim ni? ne morejo. To si jaz razlagam tako, da so tile laboratorijski testi itak larifari, tako kot pri porabi. Avto je prilagojen, da v laboratoriju pod to?no dolo?enimi pogoji dela optimalno, v realnem svetu pa sta onesna?evanje kot poraba ?isto druga?na. Sva o tem ravno danes govorila s sodelavcem. Poraba se v laboratoriju meri med drugim pri 120 km/h. Tam ima moj avto res ?e dokaj ugodno porabo, pri 130 pa ?isto ni? linearno posko?i in je nato skoraj vseeno ali grem 130 ali 150 (manj?a razlika kot pri 120 vs 130). Isto je verjetno z emisijami.
meni tudi ne bo noben ?aral po SW dokler ne dobim pisno potrditev da:
bo avto porabil enako ali manj goriva
do imel enako ali ve?jo mo?
ne bo poseg ?kodil motorju na dolgi rok.
Sicer ne bom dovolil SW predelave. Res pa s tem verjetno tvegam gro?njo za izgubo garancije, saj bodo gotovo kaj pogojevali.
Saj verjetno nih?e ne bo, zato pa pri VWju ?e niso dali ven nobene pametne informacije oziroma re?itve. Postavite se v ko?o in?enirjev, ki morajo zdaj popravljati svoje napake in napake (odpu??enih?) sodelavcev.
No ?eprav tele pu??ave so specifi?ne, spet ne gre za hribolazenje po zasne?enih hribih. Ne bom preve? pameten ampak pravi terenec bo ponavadi ?el la?je po slabem terenu kot pickup z lahko ritjo. Vsaj pri Nissanu je tako, ko je Navara s svojo lahko ritjo bolj za en klinac.
Da se ?e jaz pohvalim, ko je v VW temi debata o porabi. Po sprintmonitorju je povpre?na poraba na Cliu RS 200 9,6 jaz imam zadnjih 5000 km povpre?je 9,4. Kar ok, za 200 konjskega 2.0 bencinarja.
Merjenje porabe je tudi ena posebna ?torija. Bral sem v eni reviji kako se to meri. V laboratorijih, na valjarjih, ob vetrovnikih itd.. Nekateri proizvajalci med merjenjem ?e prilagodijo nekatere dejavnike. Na koncu je testna poraba potem dosti manj?a kot v realnem svetu. Po minutki googlanja le par linkov: https://www.zps.si/index.php/avto/varnost/7042-podatki-o-porabi-goriva-ne-zdrzijo-niti-v-laboratoriju
Zanimivo, v gornjem linku so ravno pri Golfu opazili najve?je odstopanje.
Skratka na uradne podatke porabe, s katerimi se hvalijo v salonih bi se mogli kon?ni uporabniki "podelati" in jim to tudi povedati. Ker ravno tako, kot z goljufijo la?ejo o emisijah, tako zaradi porabe nastrada njihov kon?ni uporabnik, torej kupec. ?e jaz kupim Clia RS mi je jasno, da ne bo malo pil, ko penzionist kupi Golfa TDI, ker pije 3,5 (in 4 deci manj kot konkurenca, kar bo unega dedka prepri?alo) litrov in bo potem pil 5 litrov... Bo pa to na leto hitro ena penzija ve? samo zato ker so se pri VWju namensko lagali. Pa ne leti to le na VW, saj ve?ina proizvajalcev la?e s to porabo. Se mi zdi, da je sploh popularno to pri downsizing motorjih, ko radi namensko ka?ejo nizke rezultate, da upravi?ijo downsizing in maj?kene 1,2 motorje v Passatih ali pa 1.0 v dru?inskih enoprostorcih (Ford).
E no saj sem tudi jaz napisal isto. Da zakaj bi se razburjal in te?il ljudem, zakaj se ne bi umaknil, ?e ti nekdo blenda? Se umakne? in je mir. Tako da ja, na?eloma smo na istem bregu in istih misli. Za nin?o je pa potem re?itev kve?jemu strelno oro?je?
SoulMan ne glede na vse, ni izgovora, da si tak kreten, da se ustavi? na AC, in to na prehitevalnem pasu! Pika! Smo videli, kaj se zgodi, ko pride nepazljiv tovornjak zadnji? na avtocesti.. Drugi?. Ko ti en blenda, maha itd.. Pa? se mu umakne? ob prvi ?ansi pa je. Saj razumem, da kakega 18letnika (v maminem polotu 1,0 za katerega misli, da je najhitrej?i avto) razjezi ampak, da pa se odrasli obna?ajo tako otro?je je pa idiotizem. Tako kot tale na linku, ki si ga dal, da mu je ?enska blendala. Pa naj, kurc jo gleda. Ne pa, da fehta uporabnike foruma naj ji kdo brisalce zlomi. Dafuq? Sem se ravno danes peljal na AC malo dalj?o relacijo. Sem v Italiji mislil sko?iti na prehitevalni pas in je ?e od dale? en kombi blendal. Sem po?akal, ?el za njim gor in mi je v zahvalo ?e vse ?tiri dal in ni bilo nobene hude krvi. Jo je pa bilo nekaj iz moje strani, ko je dama v Golfu peljala 120-130 po prehitevalnem, vozni pas pa prazen. Pa ne toliko ker bi jo ?elel prehiteti (ja, ?el sem 140, groza!) ampak zato ker se tudi sam vedno vozim po voznem, ko je frej. Ampak toliko me pa ni razjezila, da bi jo ustavil, za kaj takega mora? biti vseeno imbecil. Sem pa po parih kilometrih vseeno se pribli?al pa poblendal in se je celo umaknila pa sva ?la potem vsak s svojim tempom naprej.
No po?asi se bo izvedlo, da pravzaprav teh novih EURO standardov skoraj ne morejo dose?i (male prostornine dizlov, visoke mo?i..) in so vsi pri kakem modelu goljufali. Sicer je pa itak samo EU tako usekana na dizle in jih forsirala. Kar spomnite se nedavnih ugotovitev, da na ra?un te politike nimamo prav ni? ?istej?i zrak kot 25 let nazaj. Geniji politiki in lobiranje naftne industrije pa vsi skupaj.
Kot zanimivost, tudi E46 M3 CSL se v USA ni prodajal, ker je imel preve? emisij. Se pravi nekaj mora biti na tem, da so v USA strogi. Niti uvoziti se ga ne da, zato je to BMWja?em eden najve?jih feti?ev. Res je pa tudi, da imajo potem v okviru dr?av ?e svoje normative. Kot zanimivost, Yamaha WR250X je za celo USA dobra taka kot je, v Kaliforniji pa ima ?e dodatne predelave.
No saj jaz imam tudi take v mislih. Z unimi vrtnarskimi pa? ne gremo v hosto sekat, so samo za ob?agovati veje. Imamo pa tudi eno ?onserko kot si napisal ja. Te?ka k da je iz svinca ampak za ekstreme je pa zakon. Smo samo lani zaradi ?ledoloma in letos zaradi lubadarja posekali toliko, da bi pomoje kaka wanklarco ?e menjali. ?e bi nanje gledal kot profi, potro?en material. Mogo?e bi pa ?lo tako ja, da se jo pa? menja ve?krat.
In porabo, ter obrabo, oziroma kraj?o delovno dobo? Lepo pi?e, da so si kazali prste, kolikokrat so menjali motor. Sicer super mo?na in lahka motorka z wanklom bi kar bila. Ampak koliko ?asa. Stare Stihlarce in Husqvarne so pri hi?i ?e ohoho let brez te?av. Z wanklom bi pa zdr?ale koliko ?asa?
Saj je nekaj ?asa ve? znamk uporabljalo wanklov motor. Motorji (Suzuki, Norton) kot avtomobili (NSU, pa neke ruske zadeve celo). Ampak na koncu je le ?e Mazda se trudila okoli njega. Ampak Mazda ima vedno nek svoj pristop. V 90ih V6, milerjev cikel, wankel motor, zdaj spet "??ijejo proti vetru" in se no?ejo iti downsizing.. Ne vem no, po eni strani zanimivo, po drugi strani pa so vsi ti pristopi kratkoro?ni, le za generacijo vozil ali dve. ?e mene vpra?ate so bili najbli?je temu kar je sedaj "in" z Mazdo 323 GT-X, GT-R, 1,6 in 1,8 turbo, nekaj kar je danes zelo popularno. No pa njihov pristop laj?anja vozil je tudi spo?tovanja vreden.
No ja za razbitino prevelika cena, ?e bo prodajal po delih.. Se mu pa zna toliko nakapljati. ?e menjalnik s ?estimi prestavami je baje kar iskan, karadn, diff, akse pa so super swap, da dobi? ?pero. Potem je ?e sama ma?ina 1,8 z napeljavo, notranjost, dobra streha.. V bistvu se nabere kar nekaj denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je od prijatelja. Pred leti je nabiral dele za turbo motor ampak je kasneje ?ivljenje zavilo v drugo smer in je opustil projekt in parkiral avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani