O RX8 pobrskaj po forumu ker je kar nekaj napisano o tem avtu....je pa ?e fail pri tem ta, da je pre?vohna, tako da ?e ?e kupuje? rx8 kupi "ta mo?no" verzijo.
Glede na to da se gre za "enak" avto kot ti je Jest napisal, so cene tam tam...ne more ti pri rednem servisu na poobla??encu kjer se menja kar je predpisano cena variirati za 50-100 eur...razen ?e te nategnejo.
tudi tu poznam lastnika, pa lahko samo recem da bi lahko lepse delal z njim glede na to da je zelo redka zadeva..
In kolk misl da bo dobu? ?e no?e 500 bo verjetn 300 eur dost za 20 let stara nevozna jajca. Za poznavalce?? jaoo..pa ni to Porsche da bi blo kej vredno.
E to da se morajo do 2018 zamenjat pa res nism vedu....no sej ta plahta tolk da ?e skup dr?i...slika pa od mene mladga junca ,se ?e zdej spomnim da je bil lokalni fotograf ki me je slikaj pijan (pijan?ek ?e po defaultu)
tole misli?. Glede pleha vpra?aj na servisu ?e je bila vpoklicana. Moja je 2005 in je bila. Druga?e pa ni nobenega problema glede rjavenja, folk kateri po ve?ini sploh ne vozi Mazde, nekaj nabija v tri krasne. Probleme so imele ?estke z zadnjimi blatniki in so jih prav tako v garanciji menjali. Je pa pri vseh podvozje rjavo, ampak ni krize, povr?inska rja pa?.
Tale zgleda lepo, za ta denar dobi? velik, pa ?e cena ni zadnja kot vidi?. ?e je vse res (preveri elektronsko servisno knjigo na Mazda servisu), naj ti da prodajalec VIN ?tevilko avta potem go 4 it. Kilometri naj te ne motijo, motor ima ketno tako da velikega servisa ni.
Ti povem da ko se bo? vsedel vanjo in ko se bo? malo peljal in ko ti bo povedal ceno pod 6t eur jo bo? vzel
2007 dobi? verjetno ?e "remake" (?e ima bele ?tevce), kjer je bilo nekaj popravkov pri izolaciji, in naj bi malo optimizirali motor (je test nekje na netu). Podvozje ima verjetno rjavo, ampak ne prerjaveno in ni krize, povr?inska rja, so bili pa vpoklici in so za??itili vsa vrata, blatnike ipd., imam ?e drugo trojko in ni nobenih ze?av. Dobi? pa veliko avta za ta denar in nezahteven za vzdr?evanje (glej da je bil redno servisiran)
To je res ja...?e dela? ogromno kilometrov in pred servisom prevrti? kilometre in vmes servis na ?rno naredi?. Samo 9/10 jih to ne dela...ker kupijo se novi, najve? na leasing in potem taisti pove?ini vzamejo novi avto na leasing in se vozijo...tako da leasing hi?a oz. posameznik ?e z veliko kilometri prodaja avto, ?alabajzarji jih pa nato zbijajo.
Ne poznam pa nobenega kateri je kupil nov avto in mu letno vrti kilometre pred uradnim servisom....ponavadi se takim niti ne da ukvarjati s tem.
hehe...ma stroj dela k urca...pri Mazdah se naprej ?tevci vrtijo ?e bo firma dobr zalaufala bo treba na dizlco pa karavana oz. enoprostorca...sam prvo morm vidt kaj se bo v primarni slu?bi zgodilo v za?etku leta
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani