Prispel material diski spredaj zadaj, ploščice spredaj zadaj, zračni in klima filter, pleheci za ploščice spredaj in zadaj, oba jermena, zavorna tekočina
Čaka v košarici nadaljne naročilo: napenjalec, hladilna tekočina, čep za hladilnik, brisalci spredaj zadaj komplet, svečke, stabilizator štangice spredaj zadaj, razkužilo za klimo, čistilo za sesalne kanale in ventile.
V torek na servisu ko bodo menjali motorčke za ogledala nabavim še tesnilo za loputo in pa štiri tesnila za sesalni kolektor (da vidim stanje sesalnih kanalov).
Torej Marca še nabavim samo olje za motor, olje za menjalnik in pa ščetke za čiščenje sesalnih kanalov potem pa akcija
Še jaz napišem mnenje sava eskimo hp2 225 55 r17. Gredo po četrti zimi z avta po tej zimi. Namrec v ponedeljek ni bilo neke stabilnosti nonstop neko zanašanje. Razmišljam o nakupu continentala za naslednjo zimo ali dunlop. Čeprav zadnje čase slišim dobra mnenja o nexen zi.skih in nokian. Moram malo teste naštudirar.
A to so imele samo iz uvoza tako kombinacijo G165 pa avtomatik? Pri nas je bila samo G194 in avtomatik, z revolution opremo, a ni tko?
To pa je voz ja. Kaki motorji so tle not?
Ko sem jaz kupoval 6ko z revolution opremo so mi ponudli opcijo z avtomatskim menjalnikom. Ampak ta nima head up displeja in pa potovalni računalnik je tisti ožji, pri nas so bili ti do revolution opreme potem pa barvni dalje. In pa volan je taksen kot jih imajo od 2017 dalje, kot smo ugotovili v eni drugi temi ne paše na prefacelift ker potem tempomat ne del, ima drugace prikljucke.
Cx9 ima 2,5 motor s turbom, koliko sva se pogovarjala z Ukrajincem, zelo zadovoljen z avtom.
Vse skupaj 340€, montiram spomladi ko menjam gume. Takrat bom tudi hladilno menjal.
Vodno črpalko, napenjalec in termostat sem se odlocil da menjam ko bo vodna začela spuščat, takrat bom tudi kolektor dol potegnil in scistil sesalne kanale, stabilizator štangice pa po potrebi ali okoli 150000km. Olje v menjalniku, svečke in filtre pa čez 10000km ko bo tudi oljni servis.
ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran?
To pride na rob ploščice in potem v vodilo po katerem potuje ploščica med zaviranjem, blaži tresljaje ploščice, pozicionira ploščico in posledično drži distanco od vodila kar preprečuje zadevanje ploščice ob vodilo. Jaz sem takrat prestavil s starih ploščic na nove plus nove 4 ki so bile zraven. Od takrat ko sem menjaval so bile ploščice Zimmermanove in je bilo zmeraj v kompletu.
A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?
Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?
Ekola ti pleheci pridejo gor na ploscico ki je oznaceno z rdeco, mora bit na obeh straneh ploscice bilo pa je samo na eni.
Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p.
Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.
Naredil 6 uradni servis, cena 180€ (olje oljni filter in pregled). Po pogovoru bi moj planiran veliki servis zamaknili, ker ne vidijo nobenega smisla vse to narediti preventivno. In sicer njihov predlog menjava vodne črpalke ko začne spuščat (ali pa če že preventivno okoli 160000km) takrat tudi termostat in tekočina, Menjava olja v ročnem menjalniku sploh nebi (ampak jaz bom), svečke na 160000km glede na to da sem jih na 80000km (sedaj ima avto 101000km), jaz jih bom sedaj po pogovoru na 120000km, Zavore bom pa v kompletu spomladi. napenjalca nebi menjali ampak samo jermene, potem ob črpalki bi pa še napenjalec. Stabilizator štangic sploh nebi preventivno ampak ko bodo začele pokat, jaz jih verjetno bom ob menjavi zavor. Hja tako da malo se je porazdelil ta veliki preventivni servis.
Vglavnem na koncu je bilo rečeno, da tega kar bi jaz rad vse zamenjal preventivno nekateri nikoli ne menjajo in niti ne rabijo menjat.
Ampakkk jaz vem da mi nebo dalo miru in bo to menjano, jaz pa mazdica pa zadovoljna in brezskrbna.
Še eden dsg, ki se ne premakne. Diagnoza servisa potrebno menjat mehatroniko 1100€ ali pa celoten menjalnik fuč. In kaj je bilo? Oring je pocil pod pokrovom duple sklopke in ko je spojilo sklopko ni stisnilo lamelic ampak jih je odrinlo na pokrov. Ok zaradi poskusanja je zažgalo lamelice, torej menjava sklopk in o ringa, strosek cca 300€ + servis.
Kolk km pa je mel ta avto za sabo? Jaz mam službenega 6speed DSG k gre proti 300kkm pa zgleda čist ok... še
280000km in do sedaj dva servisa, moral bi pa imet že 4 servise za sabo in petega na vidiku. Ring ki drzi ohišje sklopke na mestu je odneslo, zdaj pa ko je sklopko vklopilo je lamelice ven porinilo.
Na mizo dobil dsg 6speed z mokro sklopko od vag koncerna. Poden od menjalnika. Ventilčki v mehatroniki kot repa, vzmeti v ventilčkih napokane, kanali zadelani hjaoooooo. Vsi vozniki z dsg od vag good luck, see you soon 🙂
O wow, za ta krom pa sploh nisem vedel, da imajo tanove.
Na testni mazdi cx5 je bil ampak je bila revolution top oprema, nižje opreme koliko gledam ga nimajo. V eni opremi se pojavi ampak nwm pri kateri definitivno visje od revolution.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moram slikat material na kupu, ko dobim vse
Povezava za deljenje
Deli na druge strani