Boss, se podpi?em, mi je v?e? razmi?ljanje, oziroma sem istega mnenja.
Jures, druga?nih re?itev ni, oziroma so nenormalno dra?je: tretji vozni pas, ki roko na srce ne bi re?il veliko, saj pri nas znamo voziti samo na levem, pa ?e imamo kje slu?ajno ?e tri, se jih vsi izogibajo, kot da bi bilo tam vse posuto z ?eblji.
Pocenitev pono?i in podra?itev v prometnih konicah = enaka cena skozi ves dan, ?e se mene vpra?a. Vpra?anje je kaj tukaj naredimo s hrupom, saj npr avstrija omejuje no?no vo?njo, mi pa bi jo motivirali = to se malo tepe. Kakorkoli, menim, da bi se dosti prihranilo v nevidnih podro?jih: folk bi pri?el mirneje v slu?bo, ne pa da si ?e zjutraj ves razpizden, preden sploh outlook odpre?. kje je onesna?evanje avtov ki stojijo in ?e je gotovo dosti drugih aspektov.
Javni prevoz bi bla ena od opcij, ?al tudi absolutno predraga, poleg tega ni interesa, ?al. Jaz bi ?el takoj na vlak a napram avtu izgubim 3 dodatne ure ve? dnevno ob trenutnem voznem redu.
Zadnja je morda iskanje parterjev za prevoze tukaj podpiram akcijo www.peljimo.se, portal za iskanje partnerjev v vo?nji. ?al pa ugotavljam, da ljudje enostavno no?ejo minute prej rit dvignit zjutraj ali pa morda se kakorkoli mal prilagodit.
Zjutraj je ?al vse ve?ji kaos na cestah, kar ugotavljamo vsi: gorenjski krak, ?tajerski krak in primorski krak. Skrajni ?as je, da se kaj spremeni na tem podro?ju, dr?avo seveda boli ku** ker od tega nima neposredne koristi, noben od teh kravatarjev pa ne pomisli, da se na delo vozijo njihovi sponzorji - davkopla?evalci.
Moje skromno mnenje oziroma ideja je, da bi bila med 06.00 - 08.00 in 15.00 - 17.00 dvojna ali trojna cestnina za kamione. ?e se tolk mudi, da bi jim blo vredno, naj pla?ajo, sicer naj pustijo folk, da se v miru pelje v slu?bo. Ker tole zjutraj ni nikomur ve? podobno.
Seveda bi bil gospod Klobasa spet pameten in verjetno bi zaparkirali parlment ampak res ne vidim ve? druge mo?nosti kot pospravit kamione s cest. Ostalo je vse ?e manj mogo?e.
Glede na to, kak?en avto imam, je verjetno jasno, za kaj bom navijal. Res je, drsna vrata (otroci na ozkem parkiri??u - ni? ve? udarjanja z vrati po sosednjih avtomobilih), sploh, ?e so na elektri?ni pogon, so zakon!
Pri 143KM lahko z "dizla?kimi" obrati mirno pelje?, brez te?av z navorom, 110KM pa niti posku?al nisem in ne morem podati ocene.
Hm, poraba: pri moji vo?nji (dnevno 50%AC, 30% lokalne ceste in 20% Ljubljana v najve?ji gne?i) je okoli 5,6 l/100km. Veliko?
In minus: ta ***** DPF! Ja, me moti, ker je edina prepreka do tega, da bi bil avto IDEALEN (my point of view)!
Pa veliko sre?e pri nakupu!
No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.
Sej ti no?em pamet solit sam 15 je kar precej previsoka cena... realno je tvoja vredna dobrih 10k? mrbit 11k? pa ?e kakega evra ?ez, ?e je res lepa pa manj kot 100kkm.
Ko sem bil jaz prisiljen svojo prodajat konec avgusta 2008, ko je bil avto star slabe 3 leta in 9 mesecev sem zanjga komaj po pogajanjih dobil 10,5k? pa je bila oprema Evo II 138.000km in ohranjena v nulo + nadgradnja webasta in daljinski vklop le tega.
tvoj je sicer cca leto mlaj?i samo v tem ?asu se je zgodila recesija/kriza pa ?e nov model je ?e nekaj ?asa na trgu tako, da starim cena ?e dodatno pade in pa? s tem se je za sprijaznit. Je pa najbolje ni? prodajat pa vozit kar ima?, ker to je v tem trenutku najmanj?a zguba.
se popolnoma strinjam s tabo in nekako tudi s ceno. Ampak pri pu?ioni 4K? v letu in pol, kar je realna ?etrtina vrednosti avta, ki je nil nov itak 27 k? mi naj folk ne pametuje da M6 dr?i ceno, ker je ne. 6 7 8 let stare jo morda dr?ijo, ker cena ne pada ve? tok eksponentno. V danem trenutku je cenej?e v SLO ni bilo mogo?e kupit, napram novi je bla res poceni ?al pa zamenjava modela naredi svoj udarec. Ko sem jo kupoval, priznam ,da sem jo ra?unal imet cca 5 6 let, vendar mi je ?al vzdr?evanje enostavno predrago. 400 ? za filtre in olje.... ?e ne 2 let nazaj sem dal za jermen tolk za Stilota in to na poobla??encu pa so menjali vse s pumpo vred.
Edina opcija mi je, da jo ?raufam pri popoldancu, kateremu res zaupam in vem da ve, kaj dela, vendar pa se potem lahko kar poslovim od dobre prodaje, pa naj bo to ?ez leto, dve ali sedem.
moja je avgust 2007. Takrat, ko sem kupoval jih ni bilo. Imel so eno crno brez vse opreme za 18 k, potem jo je imel pa se avtorent za 17500. Pa se ene dve nesprejemljivi sta bili na voljo. V GER sem jo dobil pa za 16300, plus davek, pa smo bili nekje na 17500.
jst to neb tko formuliral.... v danem trenutku je bila za 2500? cenej?a kot so bile slovenske z manj opreme. So pa jasno da, cene padle v tem ?asu in to drasti?no. Celo golfom. ne mor? verjet.
Tisti dobri uvo?eni iz leasing hi? imajo skoraj isto ceno kot pri nas, s tem da je avto dosti bolje opremljen. Ajde, nekaj ?e zaslu?i. Tiste stare, uni?ene razsute gare, pa itak najcenej?e kupijo, spolirajo,prevrtijo kilometre, tako da bodo pa? sedaj 10% manj zaslu?ili in to je to.
?akaj malo.... 7 % ali pa 26% je pa bistvena razlika se ti ne zdi? S tem da smo v isti gospodarski skupnosti TOREJ SO DAVKI ?E PLA?ANI PREKLETA BANDA PAHORSKA.... in tega s prevrtavanjem kilometrov ne dobis zlepa notri. No kakorkoli, se vedno bomo tiho in pac kupili... .druge ni.
Morda pozen odgovor... pa vseeno A to morda pomeni, da so stem prakti?no ustavili sivi uvoz? Npr. Moja M6, ki sem si jo sam pripeljal iz DE me je stala 7%. Po tej glupi lestvici pa 18%? S tem da smo vsi EU amppak o?itno slovenclji vemo spet ve? od npr nemcev...
Da ne govorim, da bi 2.0 benz ko?tala celih 26%...
Kako pa ?ivijo sedaj dilerji rabljenih in tistga masovnega uvoza vseh mogo?ih lizing avtov iz italije?
Pa ?e to so se potemtakem pri nas kaj dvignile cene rabljenih?
Naftni derivati se bodo jutri rahlo podra?ili, vendar rekorda (?e) ne bodo dosegli. Cena za liter 95-oktanskega bencina se bo zvi?ala za 0,4 centa, cena za liter dizla pa za en cent.
da ko avto prodaja? ni nobenega interesa in ga na koncu dobesedno podari? potentne?u ki ti zbija za jurja vsako pikico na prednji havbi i pri?akuje nov avto.
Ko pa kupuje? je pa seveda vse oh in sploh, take so cene to je dobr avto itd. Na kozlanje mi gre. ?e posebej pa malikovanje VW grupe. Jajc od jajc ampak cena je pa ubijalska.
No ja kakorkol, dejansko se teh avtov ne spla?a ve? uvozit in konc. Verjetno niti 2.0 litrske bencinarke ne. Pa?, smo spet lepo podra?ili zadeve, k mamo ravno tok fajne pla?e.
Najraj? bi zahteval transparenten dokument, ki bi dokazoval, da gre ta denar res za ekologijo in ne za razne bedarije Pahorja & Co. Ampak to je pa ?e politika a nede?
Sedaj malo gledam nove DMV ?tevilke in ?e ho?e? pripeljat rabljeno 6 ali pa kaj drugega npr enoprostorca z bencinskim motorjem pride? lahko hitro na 23 do 33 procentov DMV halooo
nekdo bo spet slu?il in uva?ali se bodo spet smo dizli ker je to dobro za zdravje.
Lahko bi ti nekaj upo?tevali kot olaj?avo ?e se odlo?i? predelat bencin v plin a ne?
npr
Mazda 6 Sport Kombi 2.3 4WD Top co2 250g/km cena 6000 ?
DMV 28 % + 5% za euro 3 skupaj 33 %
Prej 2 %
Kje se sedaj najdejo te tabele davcnih stopenj? Ima kdo link?
Pobje, ne gre. Na dveh servisih so mi tumbali da dajo ?tempelj samo ?e je vse njihovo al pa ni?, da je to izrecno navodilo MMS. Morda je druga?e ko ni ve? garancije ampak meni ni uspelo. Zato em pa idiot pla?al skor 400? za redni servis, pa ni blo ni? razen filtrov in olja. Katastrofa.
Moja skrb je v eni stvari: Ker je v karterju me?anica olja in nafte, se bojim, da se bo za?ela ob dotrajanem motorju nafta spodaj v?igati in bojo motorji noreli. To se mi je dogajalo na Daihatsuju samo zaradi tega, ker je kompresija uhajala v spodnji del motorja, pa ni bilo tam ni? nafte. Torej v hlastanju po hitrem zaslu?ku dvomim, da je kdo razmi?ljal kaj veliko kako bodo avti ?pilali ko bodo ?e "utrujeni". Seveda se da vse popravit ampak za kak denar.
Dr?i, ampak ni vse samo v tem... ni problem CO2 (?eprav nas oblastniki/zakonodajalci in mediji prepri?ujejo v to) ampak je ve?ji problem onasne?evanja s trdimi delci in temu je namenjem DPF in tukaj se dogaja ta ekolo?ki moment.
Vsekakor. Toplarne, cementarne in stari kamioni, tisto je pa v redu a ne? Ne me je*at z ekologijo. Smisel vsega je le in samo cuzanje ? iz posameznika, ker se to?no ve, da se ne more branit. Me zanima, kdo si upa stopit eni toplarni lj na parkle.
Jaz dosedaj v dobrih 50.000 prevozenih kilometrih se nisem imel z DPFjem... sploh se lucke nisem videl prizgane (razen od vzigu, ko se kontrolno prizgejo vse lucke ... ). Sicer je res poraba zaradi DPFja malo visja, odpade pa tisti znacilen dizelsk crn dim, ko splejujes, pospesujes ali ko vozis v klanec ...
Hja kje je ?e ve?ja poraba - jaz npr ga imam komot pol tanka na 6,2 litra, ko pa se regeneracija dela mi sko?i na 6,7 ali ?e ve?.
In, da seveda dela, saj je avto v garanciji, tud meni dela pa imam 59 000 km. Mene skrbi kaj bo pri 150 ali 200 kkm, ker si pa? avta nisem kupil samo za eno leto.
Naj se ?e tako ?udno sli?i ampak odpoklic se po SSKJ resni?no uporablja to?no za ta primer oziroma je celo naveden
odpoklíc -a m (i) glagolnik od odpoklicati: predlagati odpoklic
delegata; izvolitev in odpoklic ?lanov upravnega odbora; odpoklic
diplomatskega predstavnika / odpoklic ?e prodanih avtomobilov nazaj v
servisne delavnice
Kakorkol, men se gabi beseda odpoklicati in SSKJ gor ali dol, ne sli?i se prav. Odpokli?e se diplomata z neke funkcije ne pa avta iz prometa al kako se ?e tem re?e. Avto se vpokli?e v servisno delavnico in se ga ne odpokli?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poslano. ?akamo, da stvar skozi spusti moderator, potem dodam link. Pri?akuejm ?imve?jo udele?bo!!!
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani