Naredil komplet servis na M6 vsi filtri in vsa olja. Z endoskopsko kamero pregledal sito oljne črpalke v karterju. Resetiral servisni interval in skalibriral injektorje. 😎
Pokliči pa vprašaj Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice.
Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉
Saj pa turbina pri neki normalni uporabi drži brez problema 200.000+ km, pa tudi ko crkne ni nujno dat originalne ampak lahko daš obnovljeno za kakih 300-400€.
Tudi na naših službenih Renaultih turbine dolgo držijo, pa je dosti različnih uporabnikov vozila in jih noben ne čuva. Ponavadi crkne vse drugo prej kot turbina.
Ja saj zato pa je tudi pri družinskih avtih NA bencinar bolj bogi, če hočeš normalno pospešit na potovalno hitrost ga moraš gnat v višje obrate pri tem zmotiš spanec otroka na zadnjih sedežih.... V 6.prestavi je G165 pri pospeševanju iz 80-130 prav pogreb.
Zato je turbo motor boljši lepše pospeši brez prestavljanja in nabijanja obratov.
Kot bi v avtorevijah napislai atmosferskim motorjem manjka elastičnosti. 😉
Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?
Ja se strinjam da so to bolj športne različice, samo če je govora o najbolj odzivnih in najboljših NA motorjih je Honda dosti boljša od Mazde. Tudi v nizkih obratih jih Skyactive ne poje ker se ti motorji noro radi vrtijo in so kombinirani z menjalniki z krajšimi razmerji, posledično si takoj na 7-8000rpm.
V civiliziranem avtu pa so NA motorji žalost, kot sem napisal ko sem mel testno G165, najbolj me moti to da če recimo znižaš hitrost na kaki cestninski in pol če ne prešaltaš prestavo ali dve dol rabi celo večnost da spet prideš na potovalno hitrost, pri turbo motorjih pa samo pritisneš gas in je to to. Pač stvar okusa.
Ma pri nas boš težko sploh dobil 400€ za njih, po moje je bolj realno med 200-300€.
Originalna platišča pašejo samo na Mazdo (no fizično pašejo še na Hyundaie ampak jih pol ne moreš homologirat) in tako si omejen pri prodaji samo na lastnike Mazd, teh pa tudi ni dosti.
@Alex naj bi pasalo samo nisem 100%, bi bilo treba prvo malo premerit razmake kjer pridejo vijaki čeljusti na pesto. Sicer sem v eni temi omenil če bi kdo z novejšo M6 premeril ta razmak pa ni bilo odziva. Po parih informacijah z neta pa bi naj pasalo.
@Gelipter hmh CX-5, mogoče, bi blo treba premerit isto kot sem Alexu napisal.
@dvorjan ja malo težje je dobit za neko normalno ceno, sem takrat mel srečo da sem naletel na ta komplet od MPS, pa čeprav sem takrat glih pred 1000km menjal originalne prednje diske in ploščice.
Spremljaj A.net če naletiš na kako razbito M6 MPS, ali pa Ebay, samo na ebayu majo ponavadi tudi malo višje cene.
Drgač pa na 2.gen M6 paše vse plug&play, zavorni učinek je pa dosti dosti boljši.
No ok, načeloma se da rešit tudi to, rabiš homologacijske papirje od vite(TUV) in potrdilo o strokovni vgradnji.
Če že imaš homologacijske papirje (TUV) od vitle si že na pol zmagal, če jih nimaš lahko zaprosiš pri proizvajalcu vitle, če ni kako kitajska vitla.
Glede potrdila o strokovni vgradnji pa prvo povprašaj če mora to izdati firma ki se ukvarja s tovrstnimi montažami vitel ali lahko to izda bilokateri servis ali mehanik z registrirano dejavnostjo. Pokliči na LPP ali na RTI.
Pol pa zapelješ do teh ki vgrajujejo oz do mehanika in mu plačaš da ti izda potrdilo, verjetno bo hotel v živo videt če je ok vgrajeno preden ti da potrdilo.
DAB je ok kar se kvalitete zvoka tiče, ampak mislim da je prihodnost v online storitvah (online radijih).
Prek neta lahko poslušaš bilokateri radijo bilokje, v odlični kvaliteti, edini pogoj je internetna povezava, ki pa jo prek gsm omrežja imaš tako rekoč vsepovsod.
Jaz v avtu poslušam online radije prek TuneIn appa, če pa mi ni do radija pa muziko prek Spotifyja.
Znanega je že par novosti ja, vendar za EU so pa nekatere te novosti pod velikim vprašajem npr. 6valjni motorji (dizel in benc), 2.5turbo...to bo v EU bolj težko izvedljivo, upajmo da se motim.
Sodelovanje z Toyoto je zaradi hybrid-elektro modelov, moje mnenje da bodo za EU namenjeni prav ti modeli.
Spodaj sem prilepil par info iz Mazdinega finančnega poročila, kjer so predstavili tudi načrte za prihodnost.
Aja, btw za M3 prihaja v bližnji 2.5turbo motor z 227HP in 420Nm, na voljo bo samo z AWD in 6speed automatiko. Baje samo za USA🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali pa bomo počakali da bo avto star 10let, bo za drobiž 😁😁😁
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani