Skoči na vsebino
Prihaja nova CX-5 (2023)
Napisano

Saj tudi 6valjni dizel bi naj prišel, ampak kot je dvorjan napisal bo bolj, "problem" cena, ki bo verjetno v rangu 50k €.

Kar pa je za kupce kr visoka cifra in verjetno se večina kupcev v tem cenovnem rangu raje odloča za nemške znamke kot pa za Mazdo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

Ni švoh. Naslednjič se lahko lotiš sam programiranja in čipiranja. 😛

Programiram pa ponavadi  v službi kakega Mercedesa, ko je treba uparit posamezen modul recimo za airbage z glavnim računalnikom. 

Za Mazdo pa sem se nazadnje igral in M3 sprogramiral BCM da se avtomatsko vklopijo luči. 

Tudi čipiral sem že samo ne Mazde😉, ker ima Denso Ecu. Čipiral pa sem Hondo Accord dizla pa ene par VWjev z Boschevim Ecujem  do EDC16. 

Sem mel zelo dobre veze z angleškim EliteRemaps zato sem dokaj ugodno dobil od njih tuning mape. 

Tak da nekaj malega izkušenj že imam. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 59 minutami je NevLado napisal:

Pokliči pa vprašaj :) Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice. :D 

Hehe, ja to je Premium Retro Design🙄😁😁😁

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

Meu bencinarja s turbino ( bravo 150 hp). Šlo k pr norcih, ampak, ko je turbina shodila je blo pa drago k pr norcih. Zato je prišla odločitev za mazdo in teh težav in skrbi ni🙂. Samo moja izkušnja. Vi si pa kr dajte duška magar v 6ti😉

 

Saj pa turbina pri neki normalni uporabi drži brez problema 200.000+ km, pa tudi ko crkne ni nujno dat originalne ampak lahko daš obnovljeno za kakih 300-400€.

Tudi na naših službenih Renaultih turbine dolgo držijo, pa je dosti različnih uporabnikov vozila in jih noben ne čuva. Ponavadi crkne vse drugo prej kot turbina.

To je pretiravanje da turbine kr tak crkujejo ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

@Shrek 

Nisem rekel da je nenormalen avto z nenormalnimi pospeški. Preberi še enkrat kaj sem napisal v čem meni atmosferski bencinarjo ne sedejo. 

Tudi moj način vožnje ni divjanje, ni pa mi vščeč da avto ne da nič od sebe če hočem pospešit ali zvišat hitrost. 

In ja tudi delo z menjalnikom mi je že postalo malce odveč zato bi naslednji avto naj bil Turbo+Avtomat ali pa mogoče Električar. 

Vsak ima svoj okus in pričakovanja od avta, zato je brezveze prepričevat eden drugega, meni osebno pač NA ne sede. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ja saj zato pa je tudi pri družinskih avtih NA bencinar bolj bogi, če hočeš normalno pospešit na potovalno hitrost ga moraš gnat v višje obrate pri tem zmotiš spanec otroka na zadnjih sedežih.... V 6.prestavi je G165 pri pospeševanju  iz 80-130 prav pogreb.

Zato je turbo motor boljši lepše pospeši brez prestavljanja in nabijanja obratov. 

Kot bi v avtorevijah napislai atmosferskim motorjem manjka elastičnosti. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 8 minutami je J.J. napisal:

Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?

 

Ja se strinjam da so to bolj športne različice, samo če je govora o najbolj odzivnih in najboljših NA motorjih je Honda dosti boljša od Mazde. Tudi v nizkih obratih jih Skyactive ne poje ker se ti motorji noro radi vrtijo in so kombinirani z menjalniki z krajšimi razmerji, posledično si takoj na 7-8000rpm.

V civiliziranem avtu pa so NA motorji žalost, kot sem napisal ko sem mel testno G165, najbolj me moti to da če recimo znižaš hitrost na kaki cestninski in pol če ne prešaltaš prestavo ali dve dol rabi celo večnost da spet prideš na potovalno hitrost, pri turbo motorjih pa samo pritisneš gas in je to to. Pač stvar okusa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 8 urami je J.J. napisal:

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

 

Honda K20 (Civic TypeR), F20C (S2000), tudi B18 (Integra TypeR) ta je sicer 1.8 ampak vleče bolj od Mazde. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 urami je J.J. napisal:

Sej ma dost navora, ne rabs turbota. Ze 2.0 ga ma dost, vleče k zmešana....

 

Hmh, če tebi 2.0 vleče k zmešana pol nevem kake avte si do zdaj vozil.

2.0 G165 sem mel testno in je bila bolj žalost, še posebej ko nas je blo 5 v avtu, stisneš gas do konca in se dogaja bore malo žal.

Vsak ima sicer svoje veselje ampak, meni atmosferski bencinarji ne sedejo, ker ne vlečejo ;)

Edini NA bencinarji ki bi jih imel in še to za drug avto so Hondini VTI, TypeR motorji.

Tak da ko bom kupoval drug avto bo ziher spet Turbo (dizel ali bencin).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ja manjka turbo, ker so atmosferci malo leni. 

Črn avto pa zame odpade, sem mel 2 črna in sem si rekel nikoli več.

Vsaka praska se pozna gor, vedno je umazan, črna je za ljudi ki imajo preveč časa, da lahko pol avto glancajo vsak dan. 🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rabljene original alu paltišča
Napisano (urejeno)

Ma pri nas boš težko sploh dobil 400€ za njih, po moje je bolj realno med 200-300€.

Originalna platišča pašejo samo na Mazdo (no fizično pašejo še na Hyundaie ampak jih pol ne moreš homologirat) in tako si omejen pri prodaji samo na lastnike Mazd, teh pa tudi ni dosti. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@Alex naj bi pasalo samo nisem 100%, bi bilo treba prvo malo premerit razmake kjer pridejo vijaki čeljusti na pesto. Sicer sem v eni temi omenil če bi kdo z novejšo M6 premeril ta razmak pa ni bilo odziva. Po parih informacijah z neta pa bi naj pasalo. 

 

@Gelipter hmh CX-5, mogoče, bi blo treba premerit isto kot sem Alexu napisal. 

 

@dvorjan ja malo težje je dobit za neko normalno ceno, sem takrat mel srečo da sem naletel na ta komplet od MPS, pa čeprav sem takrat glih pred 1000km menjal originalne prednje diske in ploščice.

Spremljaj A.net če naletiš na kako razbito M6 MPS, ali pa Ebay, samo na ebayu majo ponavadi tudi malo višje cene. 

Drgač pa na 2.gen M6 paše vse plug&play, zavorni učinek je pa dosti dosti boljši. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je dvorjan napisal:

@Alex:

Ja, če ne bi diskov in ploščic menjal ravno 10k km nazaj, bi res gledal v tej smeri.

 

Saj ne, da sem v življenju vozil same hude avte, ampak Mazda ima med primerljivimi (Accord, C5) pač slabše zavore - in to očitno.

 

Vsaj 20-25 mm večji premer diskov bi rabila ...

 

Montiraj zavorne čeljusti od M6 MPS in 320mm diske, kot sem jaz naredo, pa ne boš več mel problemov z slabimi zavorami 😉😎🤘

https://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/

 

 

post-5522-0-09362000-1533653593.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ma mene Toyo ni prepričal, sicer je res da sem mel bolj touring model  toyo gume, ampak v dežju so bile porazne.

Zdajšnja Sava UHP2 je v dežju svetlobna leta boljša. 

Nevem pa kakose obnesejo bolj športni toyo modeli. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

serviserji-šalabajzerji
Napisano

Hmh, zakaj pa nisi takoj homologiral?? 

No ok, načeloma se da rešit tudi to, rabiš homologacijske papirje od vite(TUV) in potrdilo o strokovni vgradnji.

Če že imaš homologacijske papirje (TUV) od vitle si že na pol zmagal, če jih nimaš lahko zaprosiš pri proizvajalcu vitle, če ni kako kitajska vitla. 

Glede potrdila o strokovni vgradnji pa prvo povprašaj če mora to izdati firma ki se ukvarja s tovrstnimi montažami vitel ali lahko to izda bilokateri servis ali mehanik z registrirano dejavnostjo. Pokliči na LPP ali na RTI. 

Pol pa zapelješ do teh ki vgrajujejo oz do mehanika in mu plačaš da ti izda potrdilo, verjetno bo hotel v živo videt če je ok vgrajeno preden ti da potrdilo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DAB je ok kar se kvalitete zvoka tiče, ampak mislim da je prihodnost v online storitvah (online radijih).

Prek neta lahko poslušaš bilokateri radijo bilokje, v odlični kvaliteti, edini pogoj je internetna povezava, ki pa jo prek gsm omrežja imaš tako rekoč vsepovsod. 

Jaz v avtu poslušam online radije prek TuneIn appa, če pa mi ni do radija pa muziko prek Spotifyja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Znanega je že par novosti ja, vendar za EU so pa nekatere te novosti  pod velikim vprašajem npr. 6valjni motorji (dizel in benc), 2.5turbo...to bo v EU bolj težko izvedljivo, upajmo da se motim. 

Sodelovanje z Toyoto je zaradi hybrid-elektro modelov, moje mnenje da bodo za EU namenjeni prav ti modeli. 

Spodaj sem prilepil par info iz Mazdinega finančnega poročila, kjer so predstavili tudi načrte za prihodnost. 

 

Aja, btw za M3 prihaja v bližnji 2.5turbo motor z 227HP in 420Nm, na voljo bo samo z AWD in 6speed automatiko. Baje samo za USA🙄

 

Screenshot_20200706_204422_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20200706_204330_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20200706_204244_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20200707_190434_com.android.chrome.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda AS Built data
Napisano

@mazdaman uradno od Mazde ni nikjer nič zapisano, zaenkrat ni prišlo nič v javnost.

Neuradno pa se po raznih forumih najdejo določeni podatki ki jih je folk ugotovil in sprobal na določenih modelih Mazd, kaj se da spremeniti. 

Mogoče bom kdaj zbral skup info ki jih mam pa objavim tukaj, samo verjetno ne bo tak hitro ker nimam časa zbrat na kup vse to. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

@50keda ok, mogoče bi moral mal kasneje odpisat na forum, sem bil mal razpi... tisti trenutek in sem mogoče vzel preresno. 😉

Saj ni panike je ok če se tudi pošalimo. 🤠

 

Glede RX8, pa je res škoda da je wankel tak problematičen, ker či motor dalj držal bi zagotovo bile cene dosti višje ja. 

Aja ena varianta je da kupiš poceni Rx8 in swapaš noter kak Toyotin motor. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.