Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

gledam sedaj konfigurator na uradni strani in ....

 

G122 je na voljo samo z rocnim menjalnikom

G150 je na voljo samo kot AWS

X pa je na voljo v vseh kombinacijah :|

 

po pravici povem upam da G122 umaknejo in ponudijo G150 v vseh kombinacijah

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Tezava pri G150 (trenutno) je, da je oprema omejena ... v Nemciji recimo imata G120 in G150 isti nabor opreme, pri nas pa je G150 kar limitiran. Bi pa tudi sam sel na G150.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

za videz mi je res popolnoma vseeno :)

 

da bi pa te moje 18 feltne prodal ... ne vem ce bi kdo dal 50 eur, saj niso ravno kot nove :)

 

Do sedaj sem imel letne dvakrat goodyear eagle f1 pa so ok, samo cena je malo kruta

Zimske pa sem enkrat imel continental, sedaj imam pa dunlop in sem z dunlop precej bolj zadovoljen

 

Se pa na 18 avto res pelje kot po tracnicah in je konkretno bolj stabilen kot na 16. Ravno to me malo vlece da bi pustil 18 col, ampak bi dal Sava gor (ki po testih niso slabe)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pocasi se priblizuje cas za menjavo na letne.

 

Moje 18 col letne so fuc in sedaj se moram odlocit. Ali vzamem 18 ali 16 col za poletje. Nekako *2 ceno samo zato da imam 18 col ne bi dal zato se bolj nagibam k 16. Prav tako na 16 poraba kar precej pade.

 

AMPAK!!! Na gumax-u so 18 col Sava UHP2 - 79 eur po komadu, medtem ko recimo kake goodyear/continental 16 col so 85+ na kos.

 

Kaksen nasvet?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ko sem sam imel na testu CX-30 (G122 avtomatik) nisem opazil nobenega tresenja oz. ce nisem imel na ekranu prikazano kako dela tega ne bi opazil.

 

Je pa zanimivo, da se to pojavlja tako na 2.0 G122 kot tudi ameriskih 2.5 masinah. AMPAK!! Povsod pisejo, da ne na vseh. Se pravi to mora biti neka cudna napaka, da se nakljucno pojavlja pri nakteraih. Tezava pa je ... da je teh nekaterih obcutno prevec in bodo morali nekaj uredit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Spogledujem se z obema (oz. ju imam na watch listi).

 

Sedaj ce pogledas uradni cenik ni benega dvoma in vzamem CX-30. Ko pa pogledas popuste in vse skupaj je pa stanje:

- Mazda CX-30 G122 Avtomatik Machine siva, SA + ST + SO + LU (se pravi vse) - 30.890 eur

- Kia XCeed 1.4 T-GDI Avtomatik Ex Stream - 24.290 (+barva) se pravi cca 24.600 eur (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14977277)

 

Opremi sta zelo primerljivi.

 

Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.

Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.

 

Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.

 

Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba.com
Napisano

mas prav

 

sicem sem kodo gledal kot tele v nova vrata (koda je iz 2004), samo predvidevam da res racuna tako kot si napisal :) je pa res, da se tole kar hitro zravna ampak cist tocno pa res ni

 

bo treba mogoce enkrat v prihodnosti popravit .... tako kot cel portal :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz ne ... mi ni do tega, da bi s seboj vla?il 4WD in s tem ve?jo te?o avta.

 

Pri nas je na voljo samo v AWD izvedbi. V nemciji je na voljo v vseh izvedbah 2WD, AWD, rocni, avtomatik

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Zelo pomembna informacija moram rect  -_-

 

Drugace pa malo spremljam nemski cx30 forum.

 

Nekaj opazk kaj pisejo:

- Tema o 2020 modelu pravijo da naj bi modeli 2020 imeli vsi prilagodljivo dno v prtlaznjiku. Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).

- My Mazda App na telefonu je v USA precej bolj uporabna kot v EU (omogoca vzig recimo). Pa Japonskem pa se precej bolj saj omogoca precej vec (pregled podatkov recimo)

 

Potem pa zbirajo se napake, ki jih posiljajo uvozniku:

- pri vzratnem ogledalu vedno sveti bela led lucka "Passenger Airbag" in naj bi bila precej moteca. Zakaj ni narejeno obratno in sveti ce izkljucis airbag? Lahko kdo ki si lasti CX30 potrdi to?

- nekatere moti, da recimo mute ne ostane po tem ko ponovno vzges avto (je prejsna glasnost)

- izbira pesmi se vedno zacne na seznamu na crki A (in ne na trenutni pesmi)

- uravnavanje temperature (avtomatsko) dela precej slabo (prevroce) - to smo imeli ze napisano tukaj za mazdo 3 2019

- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat

- ce gres prehitro stran od vozila se ne zaklene

- nekateri pisejo da se jim prozi alarm ko zelijo odpreti prtlaznjik

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

"Motor G150 je nova dodatna razli?ica, ki bo od marca 2020 na voljo v Mazdinih prodajnih salonih."

 

Zanimivo, je pa samo AWD in 1k drazja od G122

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ker nikjer nisem zasledil ( tudi na YT ne)... me pa zanima princip delovanja. Bo ziher Boss kaj izvrtal. Pa ?e neki me zanima: kje delajo CX30 in M3? Mehika only?

 

Trenutne CX30 so narejene na japonskem

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.