Tezava pri G150 (trenutno) je, da je oprema omejena ... v Nemciji recimo imata G120 in G150 isti nabor opreme, pri nas pa je G150 kar limitiran. Bi pa tudi sam sel na G150.
da bi pa te moje 18 feltne prodal ... ne vem ce bi kdo dal 50 eur, saj niso ravno kot nove
Do sedaj sem imel letne dvakrat goodyear eagle f1 pa so ok, samo cena je malo kruta
Zimske pa sem enkrat imel continental, sedaj imam pa dunlop in sem z dunlop precej bolj zadovoljen
Se pa na 18 avto res pelje kot po tracnicah in je konkretno bolj stabilen kot na 16. Ravno to me malo vlece da bi pustil 18 col, ampak bi dal Sava gor (ki po testih niso slabe)
Moje 18 col letne so fuc in sedaj se moram odlocit. Ali vzamem 18 ali 16 col za poletje. Nekako *2 ceno samo zato da imam 18 col ne bi dal zato se bolj nagibam k 16. Prav tako na 16 poraba kar precej pade.
AMPAK!!! Na gumax-u so 18 col Sava UHP2 - 79 eur po komadu, medtem ko recimo kake goodyear/continental 16 col so 85+ na kos.
Ko sem sam imel na testu CX-30 (G122 avtomatik) nisem opazil nobenega tresenja oz. ce nisem imel na ekranu prikazano kako dela tega ne bi opazil.
Je pa zanimivo, da se to pojavlja tako na 2.0 G122 kot tudi ameriskih 2.5 masinah. AMPAK!! Povsod pisejo, da ne na vseh. Se pravi to mora biti neka cudna napaka, da se nakljucno pojavlja pri nakteraih. Tezava pa je ... da je teh nekaterih obcutno prevec in bodo morali nekaj uredit.
Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.
Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.
Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.
Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.
sicem sem kodo gledal kot tele v nova vrata (koda je iz 2004), samo predvidevam da res racuna tako kot si napisal je pa res, da se tole kar hitro zravna ampak cist tocno pa res ni
bo treba mogoce enkrat v prihodnosti popravit .... tako kot cel portal
- Tema o 2020 modelu pravijo da naj bi modeli 2020 imeli vsi prilagodljivo dno v prtlaznjiku. Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).
- My Mazda App na telefonu je v USA precej bolj uporabna kot v EU (omogoca vzig recimo). Pa Japonskem pa se precej bolj saj omogoca precej vec (pregled podatkov recimo)
Potem pa zbirajo se napake, ki jih posiljajo uvozniku:
- pri vzratnem ogledalu vedno sveti bela led lucka "Passenger Airbag" in naj bi bila precej moteca. Zakaj ni narejeno obratno in sveti ce izkljucis airbag? Lahko kdo ki si lasti CX30 potrdi to?
- nekatere moti, da recimo mute ne ostane po tem ko ponovno vzges avto (je prejsna glasnost)
- izbira pesmi se vedno zacne na seznamu na crki A (in ne na trenutni pesmi)
- uravnavanje temperature (avtomatsko) dela precej slabo (prevroce) - to smo imeli ze napisano tukaj za mazdo 3 2019
- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat
- ce gres prehitro stran od vozila se ne zaklene
- nekateri pisejo da se jim prozi alarm ko zelijo odpreti prtlaznjik
Ker nikjer nisem zasledil ( tudi na YT ne)... me pa zanima princip delovanja. Bo ziher Boss kaj izvrtal. Pa ?e neki me zanima: kje delajo CX30 in M3? Mehika only?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
gledam sedaj konfigurator na uradni strani in ....
G122 je na voljo samo z rocnim menjalnikom
G150 je na voljo samo kot AWS
X pa je na voljo v vseh kombinacijah :|
po pravici povem upam da G122 umaknejo in ponudijo G150 v vseh kombinacijah
Povezava za deljenje
Deli na druge strani