Regulirana cena 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocestnega omrežja se bo opolnoči dvignila za 1,8 centa na 1,560 evra za liter. Liter dizla bo medtem cenejši za 1,5 centa, nova regulirana cena pa bo 1,527 evra za liter.
Prebiram tale članek in se zataknem pri tej razpredelnici:
Za 100 km poti je cena od 7,2 do 14,2 €. Za dizelaša to pomeni porabo od 4,66 do 9,2 litra na 100 km. Glede na omenjeno porabo 18kWh bi to morala biti malo bolj umirjena vožnja. In z umirjeno vožnjo sem staro in zgon... se pravi zvoženo Mazdo 5 z dvolitrskim turbo dizlom brez težav spravil na porabo blizu 4,5 litra na 100 km - če sem se res potrudil, se je poraba spustila celo na 4,4, ampak to je bil že kar napor...
Zakaj se mi je tu zataknilo? Ker vedno in povsod poslušam, kako se na elektriko voziš SKORAJ zastonj. No, ja, je pa res, da sem tudi jaz Donalda Trumpa enkrat SKORAJ na gobec usekal - pa so me varnostniki ustavili kakšnih 100 metrov pred njim...
Kakorkoli... Ce pri teh dveh avtih najdes neke podobnosti, si pa res car ...
Mogoče pa ti moraš k okulistu, če ne vidiš podobnosti med njima.
Oba imata štiri gume, pet vrat, spredaj bele luči, zadaj rdeče luči, oba imata po en volan, oba imata tako spredaj kot tudi zadaj okvir za tablico,... Pa če vsega tega ne opaziš, moraš pa ja videti, da se kolesa privijajo s po petimi vijaki - to se pa ja na daleč vidi... Pločevina in plastika sta pa malo drugače sprešani, to je pa tudi vse... Mislim, če sta parkirana v dolini drug zraven drugega in s hribov gledaš dol, ne boš ločil, kateri je kateri, čeprav ima Mach-e črna ogledala, CX-60 pa bela...
Sem šel prav prepisat. Če bo kdo kaj raziskoval. Imajo gorilnik na železo moči 100 kW. Noter pa sipajo prah.
Nisem pa dobro razumel kako pridejo do železovega prahu. Kolikor sem razumel, naj bi železo najprej stalili, nato ga spustijo v komoro pod pečjo, v kateri šprica voda. Ta zdrobi in ohladi železo in tako dobijo železni prah. Ko ga posušijo, ga lahko uporabijo za sežiganje.
Mi pa pri tej zgodbi tri stvari ne gredo skupaj. Mogoče so kakšno malenkost zamolčali...
1.) Namreč, tekoče železo ima temperaturo 1500°C. Če vodo pošpricaš po taki temperaturi, voda ne utegne izhlapet ampak razpade na vodik in kisik - recept za ka-bum...
2.) Moker železov prah je, po mojem mnenju, zelo dovzeten za rjavenje. Torej po tem postopku, če prej ne eksplodira, dobiš rjo v prahu ne pa železo v prahu.
3.) Koliko je to rentabilno? Mislim, potrebne je precej energije, da se železo stopi, potem ga pa uporabijo kot gorivo. Mar ne bi bilo bolje kot vir toplote uporabit kar energijo, s katero topijo železo, da iz njega naredijo gorivo?
Papir delajo iz slabega lesa, ki ni za drugo kot za celulozo.
Slabega lesa imam ogromno.
Denarja vseeno nimam... Mislim, dat za avto toliko kot za kakšno garsonjero... Dat petletni zaslužek za avto, ki bo zdržal deset, mogoče petnajst let... Meni se to zdi daleč preveč...
Na slovenske ceste smo pospremili zastavonošo serije tourneo, model tourneo custom, ki je naredil še korak naprej v udobju in meri tudi na zahtevne stranke. Pri Fordu v velikoprostorcu ponujajo razkošje...
Diski že mejo nekaj roba, pa tudi občutek imam kot, da je vse "zmatrano". Zdej sem imel nadomestna jajca od megana pa se mi zdi, da je boljše bremzalo 😅
Mi smo na Mazdi 5 menjali sprednje diske pri 300.000 km, zadnji so bili ob prodaji (360.000 km) še originalni.
Je pa res, da je bil avto vožen v glavnem po hribih...
Ej, fantje, ... ... ... Nisem nek hud expert v angleščini, v bistvu samo malo nekaj kolcam po angleško, ampak Nizozemci so v Eindhovnu začeli z ... ... ... s čudežem...
Če jaz prav razumem te modele, so začeli namesto premoga sežigat železo. Ogljikovega dioksida nimajo, ampak samo "železov oksid".
Poleg tega imajo pa "povratno funkcijo". V bližini so vetrne elektrarne. Ko je proizvodnja večja od porabe, z viškom s pomočjo elektrolize pridobivajo vodik. Ta vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo, ki ga lahko spet kurijo...
Imajo pa tudi "zalogovnik energije": sod železa. Ko potrebujejo vodik, ga poškropijo z vodno paro. Kisik se veže na železo, vodik zgoraj lovijo v epruveto...
Ugotavljam, da so največji strokovnjaki za zimske pnevmatike tisti, ki živijo pol metra nad morsko gladino in jim močnejša plima z južnim vetrom soli ceste. Še dobro, da potem oni solijo pamet tistim, do katerih plima in južni veter ne prideta, ker živijo kakšen kilometerček nad morsko gladino...
Zato se pa jaz samo učim od strokovnjakov, berem in se čudim v svoji nevednosti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Trenutno je za mene najboljša letna pnevmatika Veriga Lesce...
Baje, da konec tedna pa lahko naredim "premontažo"...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani