3k motor in turbo BREZ vgradnje. Turbo je ca. 800 EUR, seveda obnovljen ne nov. Tudi nov motor je bistveno ve?, jaz sem napisal rabljen s pol manj kilometri.
Alex: dovolj je takih, ki izven garancije ne servisirajo ve? na uradnem. Ali pa ?e hitreje ne ve?, ?e te recimo v tujini mali servis pride 400 EUR+ (olje, 2 filtra), mnogokrat tudi skoraj novi avti uradnega vidijo samo enkrat. Neuradni pa ne vna?ajo v servisno knjigo (ki je pri mazdi itak ni), ?e manj pa ne v Mazdino bazo. Tu je potem prilo?nost za diler?ke prevrtevalce.
Klimo le uporabljaj tudi sedaj, dokler ni ve?inoma pod nulo. Potem se itak kompresor ne bo ve? pri?gala, tudi ?e bo svetilo AC. Denarnica ti bo hvale?na.
Pri takih kilometrih in starosti je verjetno 99 % ?asa bila na AC, ohranjenost je verjetno top za tako kilometrino. Raje 4 leta in 250 k, kot pa 10 let in 150k (premalo vo?en avto).
edit: 65k na leto... ne bi bil rad na mestu tega voznika, verjetno niti hodit ne zna ve?. Vsak dan 180 kilometrov, ker so zraven dopusti, bolni?ke, prazniki, verjetno torej bli?je 250 km na delovni dan. Me prav zanima koliko izrednih stro?kov je bilo, zelo verjetno bistveno manj kot pri VWjih in derivatih.
Boss: se itak strinjam s tabo. Vsekakor pa je tako, da forum nekateri jemljemo kot zabavo, zato vsega kar napi?em ni treba preve? resno jemati.
Vsaka motorizacija ima svoje prednosti in slabosti. ?e bi bil v Evropi 2.5 turbo, nam verjetno spet ne bi bilo prav, da porabi 10 litrov, da ima samo 6 stopenjski menalnik, ?e ima konkurenca 8 ali 9 prestav itd.
Temu nih?e ne oporeka. Enostavno so to hru?ke jn jabolka. Kaj ?e vi bencinarju dodali dve turbini? ?e z eno ima 250 konjev in enako navora kot dizel. Pa? obstajajo ljudje, ki zaradi tega ali onega razloga dizla ne rabijo oz. no?ejo.
To pomeni, da sta 1 oz. 2 meritvi sta reprezentativni, da ve? da je claimed podatek napa?en? So bili vsi pogoji testa enaki? Gume, trakcija, temperatura, voznik, itd., itd.
Bej? od bencinarja...krivulja je premalo zavita...
Jest je ?e parkrat pisal, sicer v CX-5. Je itak eden redkih tu gor, ki imajo G194, pa ?e en ali dva imata novo ?estico G194, potem se po mojem kon?a. Sicer pa v primerjavi s "staro" 192 ni neke razlike, 2 konjev ve? ne ?uti?, izklapljanje cilindrov pa kakor ima? sre?o, avto je bolje zvo?no izoliran...
Butne pa seveda ne, ker nima T.
Edit: 0-100 ima za sekundo bolj?i od 184 dizla z AT (8 vs 9), dobrih 100 kg razlike se o?itno mora nekje poznati, kljub temu da ima dizel baje navor od 0 do 5500 obratov ravno ?rto. Seveda posledi?no tudi bolj?a vodljivost in lega na cesti v primerjavi z D, toliko ve? mase na prednji osi ni malo.
Dr?i, subvencija v Avstriji je 3k EUR, prej nisem pisal o tem, ker ni relevantno za SI trg. Polnilnica s postavitvijo vred je verjetno kar okrog tiso?aka, vsaj po avstrijski urni postavki za ?tromarje (beri 150 EUR). V Avstriji je razred manj?i (v notranjosti sicer verjetno MX-30 ni ve?ja) polno opremljen novi ZOE ca. tiso?aka dra?ji, res pa da ima 52 kW baterijo, torej to?no pol ve?jo.
In ja, v SLO ni ne duha ne sluha o mo?nosti rezervacije, spet se vidi kako pomemben trg je Slovenija. Ampak kdo jo bo hotel, jo BP naro?i v Avstriji ali Nem?iji, DMV ni, edino vi?ji DDV pri nas malce pokvari ra?unico, je pa zato subvencija pri nas (?e) zelo visoka.
Tudi v Avstriji sprejemajo prednaro?ila, 34.990 EUR + gratis postavitev polnilnice doma. Ker bo cena v SLO verjetno taka kot v Nem?iji oz. morda celo malenkost ni?ja, ugibam da bo vklju?no s subvencijo 26k EUR. Dobra cena za tiste ki res dobro zaslu?ijo, bo lahko drugi avto pri hi?i. Za prvega ima premalo dosega in seveda ostale te?ave, ki pestijo elektro avte: kje ga polnit, kar naredit ?e ne poti polnilnica ne deluje, huda izguba vrednosti po preteku garancije itd. Lepo da se zadeve premikajo v smer elektrifikacije, ampak pot je ?e dolga in zelo te?avna.
165 je v kombinaciji z avt. menjalnikom zelo anemi?en, poudarek na zelo. ?e si ga peljal in ti ustreza, super, a ?e ?e benz AT, naj bo 192(194). Zudi ?e je servisiran na uradnih servisih, to ni zagotovilo, da bo avto ?e vrsto let slu?il. Vsekakor pa je motor neproblemati?en in 180k ni ni?. Osebno bi mel bolj skrbel AT menjalnik. Je bilo olje ?e kdaj menjano?
Za mazde od 2012 naprej te nima kaj preve? skrbeti glede rje. Povpr?inska rja na podvozju je pa? normalna za dele, ki niso iz ALU. Nem?ka nadvozila npr. golf 6, audi a3, a4 pa tudi letniki med 2010-2014 prav lepo rjavijo. Dvomim, da se v SLO uva?a vse te premium avte razbite iz njema?ke in slabo popravljene ali pa je problem splo?en. Bi rekel da slednje, ker tudi v Avstriji videvam enako, pa so vozila od prvih lastnikov...
Saj verjetno ne i??e neke poceni gare s 150.000 km, ?e i??e bencinarko 2015 ali mlaj?o. SD so zelo redke, ta ima ?e nekaj dodatkov. Ni pa ravno najcenej?i avto za uvoz s tem motorjem, dr?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
3k motor in turbo BREZ vgradnje. Turbo je ca. 800 EUR, seveda obnovljen ne nov. Tudi nov motor je bistveno ve?, jaz sem napisal rabljen s pol manj kilometri.
Alex: dovolj je takih, ki izven garancije ne servisirajo ve? na uradnem. Ali pa ?e hitreje ne ve?, ?e te recimo v tujini mali servis pride 400 EUR+ (olje, 2 filtra), mnogokrat tudi skoraj novi avti uradnega vidijo samo enkrat. Neuradni pa ne vna?ajo v servisno knjigo (ki je pri mazdi itak ni), ?e manj pa ne v Mazdino bazo. Tu je potem prilo?nost za diler?ke prevrtevalce.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani