Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

3k motor in turbo BREZ vgradnje. Turbo je ca. 800 EUR, seveda obnovljen ne nov. Tudi nov motor je bistveno ve?, jaz sem napisal rabljen s pol manj kilometri.

 

Alex: dovolj je takih, ki izven garancije ne servisirajo ve? na uradnem. Ali pa ?e hitreje ne ve?, ?e te recimo v tujini mali servis pride 400 EUR+ (olje, 2 filtra), mnogokrat tudi skoraj novi avti uradnega vidijo samo enkrat. Neuradni pa ne vna?ajo v servisno knjigo (ki je pri mazdi itak ni), ?e manj pa ne v Mazdino bazo. Tu je potem prilo?nost za diler?ke prevrtevalce. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Nov (bi)turbo in rabljen motor s pol manj kilometri prideta ca. 3k EUR + vgradnja... v primeru, da bi se stari motor odlo?il, da no?e ve?.

 

?e nekaj podobnega: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=278166909&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&action=eyeCatcher&searchId=d91e3834-e015-8485-32a3-c79ba5c36eb4

 

Koliko kilometrov in ceno bi imela taka po morebitnem uvozu v SLO? Stavim na 112.000 in 17.980 EUR :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Klimo le uporabljaj tudi sedaj, dokler ni ve?inoma pod nulo. Potem se itak kompresor ne bo ve? pri?gala, tudi ?e bo svetilo AC. Denarnica ti bo hvale?na.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pri takih kilometrih in starosti je verjetno 99 % ?asa bila na AC, ohranjenost je verjetno top za tako kilometrino. Raje 4 leta in 250 k, kot pa 10 let in 150k (premalo vo?en avto).

 

edit: 65k na leto... ne bi bil rad na mestu tega voznika, verjetno niti hodit ne zna ve?. :) Vsak dan 180 kilometrov, ker so zraven dopusti, bolni?ke, prazniki, verjetno torej bli?je 250 km na delovni dan. Me prav zanima koliko izrednih stro?kov je bilo, zelo verjetno bistveno manj kot pri VWjih in derivatih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

?e kdo i??e poceni ?estico zadnje generacije FL 2015 in ga ne moti ?tevilo prevo?enih kilometrov: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-mazda6-mazda-6-sport-combi-cd175-revolution-top-339050742/

 

p.s. pohitite, da je prej ne kupi Alex, ?e bo kdaj potreboval kak?en del, vejetno je ?e karoserija te barve vredna vsaj toliko. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Boss: se itak strinjam s tabo. Vsekakor pa je tako, da forum nekateri jemljemo kot zabavo, zato vsega kar napi?em ni treba preve? resno jemati. :)

 

Vsaka motorizacija ima svoje prednosti in slabosti. ?e bi bil v Evropi 2.5 turbo, nam verjetno spet ne bi bilo prav, da porabi 10 litrov, da ima samo 6 stopenjski menalnik, ?e ima konkurenca 8 ali 9 prestav itd. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Temu nih?e ne oporeka. Enostavno so to hru?ke jn jabolka. Kaj ?e vi bencinarju dodali dve turbini? ?e z eno ima 250 konjev in enako navora kot dizel. :) Pa? obstajajo ljudje, ki zaradi tega ali onega razloga dizla ne rabijo oz. no?ejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Hmm, ja ?e bere? prospekte in ne v ?ivo izvedenih testov.

 

Mazda 6 dizel 2019 avtomatik 184KM

 

Mazda 6 bencin 2019  avtomatik 194KM

 

 

Pa ?e grafa iz katerih se nekateri delajo norca, ampak to sta najbolj?a pokazatelja dejanskega zna?aja enega in drugega motorja.

 

dizel 184KM

attachicon.gifMazda 6 184KM.JPG

 

bencin194KM

attachicon.gifMazda 6 194KM.JPG

 

 

To pomeni, da sta 1 oz. 2 meritvi sta reprezentativni, da ve? da je claimed podatek napa?en? So bili vsi pogoji testa enaki? Gume, trakcija, temperatura, voznik, itd., itd. :)

Bej? od bencinarja...krivulja je premalo zavita...

 

Hvala, made my day! :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Jest je ?e parkrat pisal, sicer v CX-5. Je itak eden redkih tu gor, ki imajo G194, pa ?e en ali dva imata novo ?estico G194, potem se po mojem kon?a. Sicer pa v primerjavi s "staro" 192 ni neke razlike, 2 konjev ve? ne ?uti?, izklapljanje cilindrov pa kakor ima? sre?o, avto je bolje zvo?no izoliran...

 

Butne pa seveda ne, ker nima T. :)

 

Edit: 0-100 ima za sekundo bolj?i od 184 dizla z AT (8 vs 9), dobrih 100 kg razlike se o?itno mora nekje poznati, kljub temu da ima dizel baje navor od 0 do 5500 obratov ravno ?rto. Seveda posledi?no tudi bolj?a vodljivost in lega na cesti v primerjavi z D, toliko ve? mase na prednji osi ni malo.

 

Moral sem... :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-30
Napisano

Dr?i, subvencija v Avstriji je 3k EUR, prej nisem pisal o tem, ker ni relevantno za SI trg. Polnilnica s postavitvijo vred je verjetno kar okrog tiso?aka, vsaj po avstrijski urni postavki za ?tromarje (beri 150 EUR). V Avstriji je razred manj?i (v notranjosti sicer verjetno MX-30 ni ve?ja) polno opremljen novi ZOE ca. tiso?aka dra?ji, res pa da ima 52 kW baterijo, torej to?no pol ve?jo.

 

In ja, v SLO ni ne duha ne sluha o mo?nosti rezervacije, spet se vidi kako pomemben trg je Slovenija. Ampak kdo jo bo hotel, jo BP naro?i v Avstriji ali Nem?iji, DMV ni, edino vi?ji DDV pri nas malce pokvari ra?unico, je pa zato subvencija pri nas (?e) zelo visoka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda MX-30
Napisano

Tudi v Avstriji sprejemajo prednaro?ila, 34.990 EUR + gratis postavitev polnilnice doma. Ker bo cena v SLO verjetno taka kot v Nem?iji oz. morda celo malenkost ni?ja, ugibam da bo vklju?no s subvencijo 26k EUR. Dobra cena za tiste ki res dobro zaslu?ijo, bo lahko drugi avto pri hi?i. Za prvega ima premalo dosega in seveda ostale te?ave, ki pestijo elektro avte: kje ga polnit, kar naredit ?e ne poti polnilnica ne deluje, huda izguba vrednosti po preteku garancije itd. Lepo da se zadeve premikajo v smer elektrifikacije, ampak pot je ?e dolga in zelo te?avna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik
Napisano

165 je v kombinaciji z avt. menjalnikom zelo anemi?en, poudarek na zelo. ?e si ga peljal in ti ustreza, super, a ?e ?e benz AT, naj bo 192(194). Zudi ?e je servisiran na uradnih servisih, to ni zagotovilo, da bo avto ?e vrsto let slu?il. Vsekakor pa je motor neproblemati?en in 180k ni ni?. Osebno bi mel bolj skrbel AT menjalnik. Je bilo olje ?e kdaj menjano?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Za mazde od 2012 naprej te nima kaj preve? skrbeti glede rje. Povpr?inska rja na podvozju je pa? normalna za dele, ki niso iz ALU. Nem?ka nadvozila npr. golf 6, audi a3, a4 pa tudi letniki med 2010-2014 prav lepo rjavijo. Dvomim, da se v SLO uva?a vse te premium avte razbite iz njema?ke in slabo popravljene ali pa je problem splo?en. Bi rekel da slednje, ker tudi v Avstriji videvam enako, pa so vozila od prvih lastnikov...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.