Dirkalniki so imeli menda celo ventilator, ki jih je dodatno pritiskal na tla (isto lastnost bi dobil z njihovo večjo težo, a potem bi bilo počasnejše pospeševanje).
Govorimo o Brabhamu BT46. Ventilator je vlekel zrak ven s spodnje strani dirkalnika, da je bil ground effect čimvečji. Žal je ta mojstrovina trajala zgolj 1 dirko (če mi spomin služi).
In ne, ne bi bila ista lastnost z večjo težo
pred 30 minutami je godlike napisal:
In še to, ja dirkalnikom so celo drsno podlago dali, da je bila večja sila lepenja.
Drsna podlaga je bila za to, ker so dirkalniki v časih ground effecta postali prenizki in prenevarni. Prenizek dirkalnik = obrabljena plošča = diskvalifikacija. Sej piše:
Iz Leclerca Sumex Plasma Ultrawhite. Pomoje nič poznanega, ampak sem že v prejšne avte dajal in bil vedno zadovoljen. Lepa bela barva in dolgo zdržijo. Definitivno dlje kot Osram Nightbreakerce.
''Jebe*ti in te Japonce'', je stavek, ki ga največ slišiš od mene, ko menjam žarnice.
Na sovoznikovi strani še gre, voznikova je pa zaradi škatle varovalk pasja, ko ne vem kaj. Jaz sem lih nekje na meji med tankimi in debelimi rokamicami tako da je skoraj ratalo, a sem vseeno mogel sneti pol koloteka
Na voznikovi strani je ubistvu še delala (na sovoznikovi je crknila)...ampak mi niso ble všeč te rumenkaste barve, zato sem zamenjal obe. Vem, rad se mučim ja.
Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu.
8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.
To se, kar se tiče državnih cest kar redno ureja. Res pa, da je veliko birokracije vmes, preden pride do dejanske realizacije.
Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno moram še sam kot MX-5 owner prliti vode na ogenj zdele 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani