Se ?isto strinjam, da ni zarote oziroma je zarota WV-ja proti vsem. To je ?ista in namenska goljufija brez opravi?ila zato je tudi Winterkorn odstopil. Kot ka?e se ne da tako enostavno narest ?isti izpuh in majhno porabo, da bi zadostila specifikacijam in okoljevarstvenim standardom.
?e bi bila cena goriv normalna in neobremenjena s toliko dajatvami bi dejasnko lahko naredili ?istej?e avtomobile, ki pa bi sicer ve? porabili.
Ampak danes je pa? na trgu vojna v najni?ji porabi, ki kot ka?e je skoraj enaka dopingu v kolesarstvu - kdor ne goljufa je nekonkuren?en.
?e se pogovarjamo o posledicah na avtomobilsko industrijo: downsizing o?itno nima samo prednosti, tudi slabosti. Downsizing pomeni vi?ja kompresijska razmerja - posledi?no vi?ji tlaki in vi?je temperature zgorevanja; torej idealni pogoji za tvorjenje NOx. Ve? du?ikovih oksidov pa pomeni ve?je stro?ke za njihovo odstranitev - VW se je odlo?il za "bli?njico".
Glede na to, da Mazda iz 2.2D motorja spravi najve? 175KM, VW pa iz 2.0 190KM sklepam, da bomo v bli?nji prihodnosti spet gledali motorje z ve?jo prostornino
Mazda pri 2.2D motorju z rekordno nizko kompresijo za dizla dosega zahteve EURO6 brez katalizatorja! Nikakor pa ne uspejo uravnote?iti zmogljivosti, porabe in izpustov za USA trg (stro?ja omejitev NOx); dvakrat so ?e napovedali prihod, dvakrat odlo?ili.
Posledice za VW? Izgubili bodo precej denarja, dvomim pa, da bodo kaj dosti izgubili na trgu. Dober ?lanek: KLIK
pa smo pri alexovih omembah....samo da je razlog pa so od?kodnine in zbijanje ugleda
VW ima manj kot 2% trga v ZDA, od tega dizelski motorji 25%, kak?en je dele? 3.0 in 2.0 ne vem, ampak ve? kot 0,5% trga Volkswagnovi dizli ne zasedajo. In teh 0,5% naj bi povzro?ilo ??itenje trga.
In kdo je VW prisilil, da so pisali dvojni program za krmilnik motorja? So v Wolsfsburg pri?li Ameri?ani, prepri?ali VW v goljufanje, zato da bi lahko "??itili trg"? VW se je sam ustrelil v koleno - nobene zarote ni.
Na?eloma ima? prav. ampak mene moti pri tej stvari samo eno in zato imam ?isto vest ?e se odpeljem z odstranjenim DPFjem. Dokler se mimo mene pripelje tovornjak ki zakadi celo dolino in je to dopustno, tudi jaz ne bom imel slabe vesti ?e nimam dpfja. Enako je s fabrkami. Vsaka lahko kadi po mili volji, mi smo pred leti bili bitko z enim navadnim malim spjem ki je za?igal odpadno pohi?tvo (ga jemal v ra?un ob nakupu novega). Noben mu ni mogel ni?, z ?upanom in?pektorjem in polovico vasi vred, cela vas pa je vohala njegov dim.
In mi imamo vedno vso zakonodajo odli?no napisano za tla?enje malega ?loveka. Pri velikih konglomeratih (in celo miniaturnih spjih) se pa ?e zatakne. In zato imamo nekateri ?isto vest ?e smo brez dpfja, ker eni lahko eni pa ne smejo. kao.
Kdo pa tebe preganja zaradi odstranjenega DPF-ja? Si na popolnoma istem nivoju, kot kr?itelji zaradi katerih nima? slabe vesti.
Meni logika, ?e lahko drugi, lahko tudi jaz, ne sede. Lahko tako relativizira? in si laj?a? vest, prav pa ne dela?.
A misli?, da Slovenija z svojimi odstranjenimi DPF vpliva na ?istot zraka na svetovni ravni? In da so avti najve?ji onesna?evalci? Aftertreatment naprave niso dolgoro?no re?itev, so pa draga in dobi?konosna kakor je vsa ta ekologija.
?istost zraka na svetovni ravni? Zagotovo ne. Saje niso nekaj, kar bi ?lo v vi?je plasti ozra?ja in vplivalo na planetarno klimo, kar domnevno po?ne CO2.
Bistveno bolj pa vpliva, ob "ugodnih" vremenskih pogojih, na, recimo, smog v Ljubljani - takrat se to najbolj?e ob?uti. Tudi brez smoga so saje precej nevarna zadeva, vpra?aj ljudi s te?avami na dihalih. Iz tega razloga (saje), morajo biti kuri??a na trdo gorivo v Nem?iji, Avstriji, ?vici... ?e dolgo opremljena z lambda sodo, saj sicer ne dosegajo emisij. In te tam merijo - tako, prav zares. Ne, kot pri nas, ko pride dimnikar malo posvinjat.
?e leta 1990 sem v ?vici videl pe? za centralno kurjavo, ki je bila lepo polepljena z nalepkami, ki so pri?ale o vsakoletni meritvi emisij in ustreznosti pe?i. Pri nas se gremo "ekologijo" tako, da se subvencije delijo za vsako kuri??e, ki je sposobno kuriti les.
Sicer sem malo za?el, ampak da - z vsakim odstranjenim DPF filtrom vsi skupaj dihamo slab?i zrak (na planet pa verjetno res ni vpliva - morda blagodejni, ker zni?uje ?love?ko populacijo)
Ameri?ane emisije CO2 bolj malo brigajo (kar si ?e pravilno ugotovil) in te emisije niso predmet goljufije Volkswagna.
Gre za du?ikove okside (NOx), ki so dokazano hudo rakotvorni. Pri tem je VW goljufal in pri teh emisijah, ki bistveno bolj vplivajo na zdravje ljudi kot CO2, in imajo v Ameriki precej stro?je omejitve.
?e enkrat: za NOx Ameri?ani dopu??ajo najve? 0,025g/km; EURO6 (za dizle) 0,08g/km (ne glede na prostornino motorja).
Te emisije se seveda da dose?i, vendar to vpliva na porabo goriva in/ali zmogljivosti in/ali porabo dodatka AdBlue (se?na kislina, ?e se ne motim). Ker je VW pri nazivnih podatkih emisije presegal, so spremenili program krmilnika motorja tako, da je zaznal, kdaj je avto na preskusu (odklop ABS, ni premikanja volana in ?e nekaj zadev, po katerih bi se dalo to ugotoviti). Ko je bil avto na merjenju emisij, je vbrizgaval ve? (ne prav poceni) AdBluja, ter spremenil dolo?ene parametre motorja, ki vplivajo na porabo in/ali zmogljivost. Ko je bil avto na cesti, so je zmogljivost vrnila na ra?un prekora?enih emisij.
Te zadeve dobro poznajo "tunerji" (tisti pravi, ne "?arobne" ?katlice). Poleg spremembe tlaka na turbini, spreminjajo tudi parametre vbrizga (predvsem ?as). S tem dose?ejo bolj?e zmogljivosti, tudi ni?jo porabo - ampak vse na ra?un emisij. Glede tunninga ni predpisov EU, vsaka dr?ava to (ne) re?uje po svoje.
V Nem?iji je predpisano, da je potrebno javiti pove?anje mo?i - temu primerno vi?je je zavarovanje. V primeru nesre? zavarovalnice preverjajo motorsko elektroniko. A tudi v Nem?iji (in Avstriji), ?eprav letno "cestnino" pla?ujejo tudi glede na emisijski razred (EURO) po spremembi motorske elektronike ne merijo izpu?nih plinov, ?eprav je vsem jasno, da naviti avtomobili tega ne dosegajo.
Pri nas je kaos ?e ve?ji, saj se lahko nekaznovano odstranjujejo katalizatorji, DPF-ji ipd - in zaradi takega po?etja vsi dihamo slab?i zrak. Splo?na zavest v Sloveniji je taka, da se znamo razburiti zaradi odvr?enega cigaretnega ogorka ali papir?ka (kar je prav), nato se usedemo v avto z odstranjenim katalizatorjem in/ali DPF-jem in se brez slabe vesti odpeljemo. Briga nas za saje, briga nas za rakotvorne NOx-e, svoj prispevek k ekologiji opravimo ?e s tem, da stresemo sveto jezo na ekolo?ko neosve??ene Ameri?ane.
Evropa ima standard 130g/km sedaj in plan da to spravi na 95g na kilometer do 2021
Amerika ima pa vsaj 7 razlicnih pravil, vecina jih je pod EPA medtem konima Kalifornija svojo, med drugim usa meri v 'pounds of carbon dioxide per megawatt-hour (lbs. CO2/MWhr)'
S tvojim cifram imamo vsi nove avte ki strogo ne smejo na cesto.....pretvori ameriske v eu
Meni odgovarja??
Me?a? vpra?ljivo ?kodljivi C02, ki ga forsira zelena mafija, z dokazljivo rakotvornimi du?ikovimi oksidi? Si preveril kaj glede (ne)osvin?enega bencina?
Ne vem kaj bi rad povedal s tem, ko pravi?, da imamo avtomobile, ki ne smejo na cesto? Na?i dizli prav gotovo v ZDA nebi ustrezali predpisom; to je dejstvo. Verjetno enako velja tudi za bencince, podatka za dovoljeno koncetracijo NOx pri bencincih v ZDA nisem niti iskal.
In ni? ni treba me?ati razli?ni stro?jih predpisov posami?nih zveznih dr?av; predpis EPA glede NOx velja za vse enako.
To z emisijami so vse bale. Glavni namen v tej "akciji" je da ?kodijo enemu najve?jih izvoznikov avtov v Ameriko (iz Evrope mora bit se ve) in da pokasirajo mastne ?olde in da padejo delnice le-tem na borzi. V glavnem jim to kar lepo uspeva.
Kako prosim? VW je v ZDA majhna, majhna ribica - s tr?nim dele?em okoli ali pod 2%. To je tako, kot bi v Evropi nekaj odkrili pri Mazdi in bi se ?li Japonci teorijo zarote, kot eden ve?jih(?) izvoznikov.
Poleg tega je dele? dizlov pri VW (po spominu) 25%, torej gre za 0,5% avtomobilskega trga v ZDA.
Drugace ima EU 3433533x strozje regulative ameri so na euro 3 standardu
Nekaj so miti, nekaj pa dejstva - vsaj na podro?ju ?kodljivih emisij v izpu?nih plinih. Malo preveri, kdaj so v ZDA uvedli neosvin?eno gorivo; prvi avto s katalizatorjem se je tam vozil leta 1975. Tako da EU na tem podro?ju zaostaja kak?nih 15 let.
EURO3?
Za dizelska goriva je v ZDA dovoljen izpust (rakotvornih) NOx: 0,025g/km; EURO5 (za dizle) dopu??a 0,18g/km, EURO 6 pa 0,08g/km; EURO5 in EURO6 za bencince sta v obeh primerih 0,06g/km
3433533x stro?je pravi?, da je v EU?
PS: s tem, da v ZDA avtomobilskih motorjev ne testirajo samo enkrat - ob prihodu trg
Upam, da nisem ?e kje zgre?il tele teme, zato odpiram novo.
Vsi ste gotovo ?e brali o tejle "aferi", ko je VW v 11 milijonov svojih dizelskih avtov vgrajeval programsko opremo, ki zazna testiranje izpu?nih plinov in motor vr?e v program, ki zni?a emisije. Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.
Kak?no je va?e mnenje? Ali to po?nejo tudi drugi? Kak?ne bodo posledice? Ali je VW dizel ?e svetinja (vsaj za nemalo ljudi...)? Jim privo??ite? Kaj bo storila Angela Merkel ? Bodo za re?itev te?av uporabili migrante kot poceni delovno silo itd.
Privo??im jim ne, ker jim nimam kaj privo??iti. Ne gre za smolo, ampak goljufijo. Ker gre za ZDA, ki ima stro?je okoljevarstvene standarde, kot EU, to nikakor ne bo poceni. ?e pade ?e kak?na to?ba, bo sploh veselo.
Tam je s temi zadevami manj heca. Kolikor se v?asih prijemamo za glavo nad butastimi to?bami (in razsodbami), imajo na podro?ju varstva potro?nikov in zdravja ljudi nekatere stvari pa? bolj?e.
Ujeli so ?e kar nekaj proizvajalcev avtomobilov, a je ?lo bolj za "upogibanje" meril pri izvedbi meritev - tu gre za naklepno goljufijo.
Moje mnenje - obesiti jih je treba za j..., tako da ne oni, ne kdorkoli drug ?e kdaj pomislil na kaj takega. Torej bi z njimi naredil popolnoma isto, kot bi naredil s tistimi, ki odstranjujejo DPF-je, katalizatorje itd. (v tem primeru naro?nike in izvajalce)
Meni VW nikoli ni bil svetinja, ?eprav je na dvori??u en. Ko sem kupoval Mazdo, je Passat zadnji odpadel. V primerjavi z drugimi delajo zelo kakovostne in uporabne avtomobile. Brez tega ne bi bili tako visoko. Niso pa samodejno niti najbolj?i, niti nepokvarljivi. Nisem niti fan, niti hater.
Dr?i, da je v tem delu Evrope VW mo?na blagovna znamka - haterji bodo u?ivali, fani trpeli... oboji pa ob tem blagovno znamko (zavest prisotnost....) hote ali nehote ?e bolj utrjevali.
Merklova ne bo naredila ni?, ker v ZDA nima vpliva, na nevladne okoljevarstvene organizacije, ki so to prve odkrila (in nato predale vladni), pa sploh ne.
Begunci s tem nimajo zveze, lahko samo zapacamo temo.
Gledam Turanzo na moji ?estki (225/45R19) in ne vem, ?e bi jih dal spomladi spet gor. Za sabo imajo 41000km, celo naslednjo sezono gotovo ne bodo zdr?ale. Ali kupiti nekaj premium v rangu 230-250 za gumo, ali Nexen/Kumho/Falken za pol cene? Ker nova guma (od omenjenih cenej?ih) verjetno dr?i kot Bridgestone/Continental... na polovici ?ivljenjske dobe - ali se motim?
Na drugi povezavi je letnik 2013, in ne 2014, kot si dal v naslov. Ne poznam trenutnih razmer na trgu, a se mi cena vseeno zdi malo pretirana - ?e posebej za avgust.
Sicer ne vem kak?no je stanje danes, ker se vedno peljem po AC, ampak njega dni sem cesto Razdrto-Podnanos znal skoraj na pamet; pa tudi naprej po Vipavski dolini je letelo
Oseba da oglas za isti avto v ve? medijih; ko ga morebitni kupec pokli?e, mu naj bi tako ?e povedal kje je oglas videl. ?e dobi? 10 klicev iz avtoneta, 3 iz Bolhe in 2 iz Salamona (se zmi?ljujem), je velika verjetnost, da bo? naslednji? spet ogla?eval na avtonetu...
To, kar ti omenja?, se uporabi v primeru, da so tovarni?ko kaj slabo nastavili, kar je redko. Ti ima? garancijo 3 leta in neomejeno kilometrov + jamstvo 4 in 5 leto oz. najve? 150.000 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e se pogovarjamo o posledicah na avtomobilsko industrijo: downsizing o?itno nima samo prednosti, tudi slabosti. Downsizing pomeni vi?ja kompresijska razmerja - posledi?no vi?ji tlaki in vi?je temperature zgorevanja; torej idealni pogoji za tvorjenje NOx. Ve? du?ikovih oksidov pa pomeni ve?je stro?ke za njihovo odstranitev - VW se je odlo?il za "bli?njico".
Glede na to, da Mazda iz 2.2D motorja spravi najve? 175KM, VW pa iz 2.0 190KM sklepam, da bomo v bli?nji prihodnosti spet gledali motorje z ve?jo prostornino
Mazda pri 2.2D motorju z rekordno nizko kompresijo za dizla dosega zahteve EURO6 brez katalizatorja! Nikakor pa ne uspejo uravnote?iti zmogljivosti, porabe in izpustov za USA trg (stro?ja omejitev NOx); dvakrat so ?e napovedali prihod, dvakrat odlo?ili.
Posledice za VW? Izgubili bodo precej denarja, dvomim pa, da bodo kaj dosti izgubili na trgu. Dober ?lanek: KLIK
Dober video:
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani