Jp se popolnoma strinjam..... in to razli?ico V56 so pripravljali 1 leto!!!
In da MZD potrebuje 5 minut, da se pove?e prek BT je tak FAIL, da ve?jega ?e nisem videl. Pa tudi kljub temu,da ro?no izberem najden telefon mi javi, da se ne more povezat.... potem pa po 5 minutah se kar sam pove?e....
Skratka - ni nekega bistvenega napredka iz V33 na V56, ?eprav se je obljubljalo marsikaj (od Androidauto do cloud spomina, kamor si bo? lahko shranil svoje to?ke v navigaciji, imenik, postaje, dodatne aplikacije v MZD itd...).
Zanimivo - ravno japonci so bili vedno znani po "svetu zabave in elektronike", pa tukaj kar zaostajajo (jih je ?e prehitel marsikdo: BMW, Audi, VW, Kia in celo Hyundai.... - govorim za enthertaiment v vozilu).
Nekateri imajo ?e Androidauto, ostali online zemljevide (kar v praksi pomeni bolj?a in novej?a pokritost pri navigaciji, saj se zemljevidi nalagajo in neta...).
Je pa res, da je ?e veliko manevrskega prostora pri MZD in lahko nas presenetijo z naslednjimi nadgradnjami. Ampak mislim, da je to to kar omogo?a in bo omogo?al MZD. ?e sem prav razumel je celo tako, da se je menjal lastnik MZD sistema oziroma so ga prodali ?e pred ?asom nekomu drugemu....
robertos664 - V56 imam name??en ?e 1 teden in ti povem, da popolnoma ni? ni bolje od V33, kot sem jo imel prej. Nekaj manj?ih napak je odpravljenih, a hitrost delovanja je ?e vedno zelo po?asna.... poleg tega sedaj potrebuje dlje ?asa, da se pove?e z mojim telefonom prek BT (prej na V33 se je takoj povezal torej nekje 20 sekund po zagonu vozila, sedaj pa rabi tudi 5 minut!).
Kar mi je v?e? je edino to, da si sedaj MZD zapomni, kje si ostal pri mp3 na USB in vedno nadaljuje naprej predvajanje (prej na V33 je zmeraj predvajal od za?etka USB).
ppresing - funkcijo Follow me home imajo tako kot si napisal vse Mazde 3 od maja 2015 naprej. Lahko pa tudi sam preveri? v MZD, ?e ima za nastavljat dol?ino (30, 60, 120 sekund) delovanja lu?i po temu, ko ugasne? avto. ?e tega nima v nastavitvah pomeni, da je starej?a Mazda 3.
Te funkcije za samodejno zaklepanje vozila ob startu Mazda 3 nima (niti EU in niti USA trg). Baje da je ta funkcija bila prisotna na starej?ih sistemih torej od V33 dol, ampak so jo pri V33 odstranili. Zakaj? Samo pri Mazdi vejo...
HUD prikazuje navigacijo, aktivni tempomat in tvojo trenutno hitrost. RMV opozorila ne prikzuje.
Na?eloma me ta "nagubanost" ob straneh sede?a niti ne moti toliko. Bolj me moti in skrbijo te "lise" na sovoznikovem sede?u saj zgleda, kot da po?asi "poka" usnje.
Bom ?e malo opazoval ampak mislim, da tega garancija ne krije.
Pri meni pa se je pri 40.000 km za?elo usnje na voznikovem sede?u "me?kati" ob straneh, na sovoznikovem (?eprav se zelo redko kdo pelje) pa nastajajo take "ravne lise" kar na sredini sede?a in ker gre za be? barvo usnja se takoj opazi.
Res je lep ta body-kit za Mazdo 3, ampak ?e vedno je 1080 EUR predrago
Ra?unaj ?e po?tnino (okoli 100 EUR) + barvanje (okoli 100 EUR) in si ?e na taki ceni, kot da bi original body-kit kupil (s tem, da original ni treba homologirat ?e sem prav razumel na servisu, ker gre za original dodatno opremo vozila); medtem ko pa ta body-kit iz Rusije bo? te?ko homologiral pri nas (oziroma se bo? moral ukvarjati ?e s tem pa spet dodatni stro?ki...).
Vsa dodatna oprema je res pretirano drage.
Res ne razumem, zakaj je potrebno imeti ceno 400 EUR za 1m ukrivljene plastike (zadnji prtlja?ni spojler za sedan)?
?e bi bile cene normalne, bi se ve? strank odlo?ilo za nakup ve?ino dodatne opreme in bi imeli ve?ji prodajni promet, pa ?e lep?e Mazde bi se peljale po "svetu" in bi s tem ?e bolj konkurirale ostalim znamkam.
Tako pa dvomim, da so v Sloveniji prodali 1 samcat zadnji prtlja?ni spojler (?e pa so - je ?e to veliko). Normalna cena bi bila z monta?o recimo okoli 100 EUR!
Poglejmo recimo Hondino dodatno opremo (konkretno kamera za vzvratno vo?njo) - skoraj 800 EUR - bolano!
Mislim, da morejo biti izpolnjeni naslednji pogoji:
- Android vsaj 5.0
- iOS vsaj 8.1
- SW razli?ica na MZD vsaj 55
Za EU ?e ni na voljo SW 55 in tudi vpra?anje, kdaj bo. Nekaj je bilo govora za jesen, ?eprav imajo ameri?ani 55 ?e od februarja ?e se ne motim (ampak je ?e veliko bug-ov, zato po mojem ne pustijo v EU te razli?ice).
Jaz imam Android z 5.0 in SW 33 in mi v MZD prika?e E-mail mo?nost. Lahko jo tudi izberem ampak potem mi napi?e: "Loading e-mails" in se krogec samo vrti in vrti..... po 5 minutah pa napi?e ERROR.
Tako da mislim, da bomo morali po?akati na vsaj 55 ali novej?i SW razli?ico za MZD. Gre pa seveda vse to prepo?asi naprej.....(da ne pi?em o zemljevidih na navigaciji, kateri so vedno stari 1 leto).
Mene nekaj zanima pri teh modulih (recimo iz eBaya, kateri so "univerzalni").
Jasno mi je, da se zadevo priklopi na 12V. Jasno mi je tudi to, da se nanj priklopi senzor svetlobe, katerega se postavi nekam na "vidno" mesto, tako da bo funkcionalnost uporabna. Jasno mi je tudi to, da se na samem modulu nasatvi dol?ina (10, 20, 30, 40 sekund itd...).
Ni mi pa jasno, kaj temu modulu "pove", da naj ob odklepu vozila pono?i vklopi lu?i? Torej ko z daljincem odklenem vozilo - kaj mu pove? Se kaj na ta modul priklopi? Kaj to?no? Dela na podlagi smerokazov, saj ko se vozilo odklene 2x utripnejo, ko pa zaklene 1x utripnejo?
Res ne vidim logike, da zaradi nekaterih "nesre?", katere so se zgodilo "namerno", tako funkcijo postopoma ukinjajo...
Kdo je kriv, ?e je otrok dr?al roko/prst iz vozila skozi odprto okno takrat, kadar je "o?e" dr?al na daljincu gumb za zaklep vozila in so se posledi?no vsa okna zaprla? Kdo? Uporabnik (otrok, o?e) sam in nih?e drug. Vsi dobro vemo (in tudi ta "o?e"), kaj se zgodi, ?e dr?i? na gumb za zaklep vozila na daljincu..... ?e pa ni vedel, pa bi si moral prebrati navodila za uporabo vozila, sicer ga ne zna uporabljat.
?e smo ?e tako pravno "natan?ni", potem bi morali ukiniti tudi funkcijo, da ob pritisku na gumb (v vozilu - na vratih) za zapiranje ?ipe, se ne bi smela samodejno zapreti do konca, saj se tudi v takih primerih lahko nekdo "u??ipne". Gre za popolnoma enako funkcijo, s tem da se slednja upravlja z gumbom na vratih (prva pa z gumbom na daljincu).
V?eraj sem govoril z enim avtoelektri?arjem in naknadno se ne da vgradit te funkcije, da bi z original klju?em odpiral in zapiral okna v vozilu. Lahko bi se sicer dogradilo z nekim dodatnim daljincem, ampak je poseg v elektroniko preve? velik, pa tudi vpra?anje je, kako bi/?e bi pravilno delovalo (pa ?e en daljinec bi moral imeti s sabo poleg klju?a, kar se meni osebno zdi povsem odve?).
Pi?e, da je to USB to HDMI konverter. Mislim, da bi potrebovali ravno obratno torej HDMI to USB? Morda pa je to eno in isto (se ne spoznam na te zadeve).
Sicer imam doma Google Chromecast priklopljen prek HDMI na TV. ?e bi imel ta HDMI to USB konverter, bi lahko poskusil v avtu, ?e bi USB vhod sploh zaznalo na MZD ekranu
Na ta Chromecast lahko dela? Mirror ekrana svojega telefona (potem lahko gleda? ?e Youtube, Filme itd...).
Ima kdo ta konverter, da bi testirali z mojim Chrome-castom? Ne bi pla?eval 50 EUR za nekaj, kar lahko sploh ne deluje na MZD.
Jest - saj nisem rekel, da bi moralo biti brezpla?no (sicer bi bilo super ampak vemo, da tako ?al ne gre).
Napisal sem, da sem bil pripravljen dopla?at za to dodatno opremo, vendar se mi cena zdi pretirano visoka za tako zadevo
Pisal sem na MMS in jih vpra?al, kako se ta zadeva po vgradnji kontrolira (?e se sploh) in ali se v meniju na MZD prika?ejo dodatne nastavitve ter kako je sedaj s tem nepravilnim delovanjem
Sicer pa ne more? primerjati tvoje in nove facelift ?estice (saj nista enaka modela) ter moje in nove trojke (saj gre isti model, samo datum proizvodnje je druga?en).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jp se popolnoma strinjam..... in to razli?ico V56 so pripravljali 1 leto!!!
In da MZD potrebuje 5 minut, da se pove?e prek BT je tak FAIL, da ve?jega ?e nisem videl. Pa tudi kljub temu,da ro?no izberem najden telefon mi javi, da se ne more povezat.... potem pa po 5 minutah se kar sam pove?e....
Skratka - ni nekega bistvenega napredka iz V33 na V56, ?eprav se je obljubljalo marsikaj (od Androidauto do cloud spomina, kamor si bo? lahko shranil svoje to?ke v navigaciji, imenik, postaje, dodatne aplikacije v MZD itd...).
Zanimivo - ravno japonci so bili vedno znani po "svetu zabave in elektronike", pa tukaj kar zaostajajo (jih je ?e prehitel marsikdo: BMW, Audi, VW, Kia in celo Hyundai.... - govorim za enthertaiment v vozilu).
Nekateri imajo ?e Androidauto, ostali online zemljevide (kar v praksi pomeni bolj?a in novej?a pokritost pri navigaciji, saj se zemljevidi nalagajo in neta...).
Je pa res, da je ?e veliko manevrskega prostora pri MZD in lahko nas presenetijo z naslednjimi nadgradnjami. Ampak mislim, da je to to kar omogo?a in bo omogo?al MZD. ?e sem prav razumel je celo tako, da se je menjal lastnik MZD sistema oziroma so ga prodali ?e pred ?asom nekomu drugemu....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani