Amm... se mi zdi da pri mojem DRLji ne svetijo ?e so lu?i dane na AUTO in je avto v P. Je pa res da nisem nikoli 100% preverjal.
Tudi z moje strani ?estitke in hitro objavi kak?no sliko ne glede na to, da je malce umazan.
Moram pa dodati samo ?e tole, da je zna biti v mazdi 3 dobra izbira tudi 2.2 dizel, biturbo, ?e dela? malce ve? km in ima? rad hitro vo?njo po AC. Sam ga imam v ?estici in verjami da vle?e od okoli 1000 obratov naprej, tako da z optimizacijo po mojem mnenju trojkica prav leti. Mi je pa zanimivo, da ga ni vzel ?e noben foruma? in tudi na avto.netu ni nobene. Sem pa bral da pri?akujejo, da bodo prodali zgolj 5% dizlov pri trojkicah.
Se mi zdi da je tu bolj fora da so tile mazdini benz motorji brez turbota toliko bolj privla?ni s stali??a vzdr?evanja - brez turbin, DPFa in ostalih ob?utljivih delov in z dost dobro porabo so zelo privla?ni. Obenem pa tudi cenej?i.
(V mojem primeru recimo v ni bilo dizla z avtomatskim menjalnikom na voljo sploh.)
Ti verjetno mislis hill holder oz. samodejno rocno zavoro... tukaj pa je govora o ato hold funkciji pri avtomatskih menjalnikih, da ni treba pred semaforjem drzati pritisnjeno zavoro ali dajati v N...
Tako je - hill hold se na ravnini ne vklopi in mora? dr?ati bremzo dokler je menjalnik v D. ?e ma? auto-hold/elektronsko zavoro pritisne? tipko namesto tega.
- Po izklopu SS-a se mi je poraba pove?ala za 0.00%.
- V eni od tem tukaj smo ?e ugotavljali da po spritmonitorju prmerljivi dizlci M6 in pasata zmoreta v dlako enako porabo.
- V tej temi ugotavljamo da pri Mazdi SS precej manjkrat ugasne ma?ino kot pri vag.
?e pove?emo zgornja dejstva, pri Gas auto je prihranek s SS 0,0 pri Mazdi pa manj kot 0,0
Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja.
Jaz nimam pojma s kje ti te bedarije potegnil ("precej manjkrat" - a to si potegnil s tega da se nam avto ne uga?a pri obra?anju?!) in kaj to?no ima primerjava med Mazdo 6 in Passatom veze v pogovoru o Mazdi 3. Mislim wtf, a to vam pri VAG pla?ajo da karcenogene smrdljivce ogla?ujete po drugih forumih?
Pri bencinarjih je tole pri Mazdi kar dobro narejeno saj se pri S/S uporablja zaganja? samo za mali del?ek sekunde. Motor se ustavi pravilno v taktu in nato samo kresne sve?ko, ki zavergla motor, zaganja? pomaga le toliko, da je teko?i start brez stresanja motorja in posledi?no avtomobila.
Ampak vseeno mi je 50 ur v treh letih in pol blazno nizek rezultat. Pri dieslih je poraba brez dodatnih porabnikov cca 0,5l/h pri bencinarjih pa okoli 0,7l/h. Se pravi si teoreti?no prihranil na gorivu v 3,5 letih cca 45? ali 13?/leto oziroma dober evro na mesec. To zame ni prihranek, ki bi sploh bil omembe vreden in ?e vedno trdim, da je vsaj pri nas le marketin?ki trik in ?e ena zadeva ve?, ki se lahko pokvari.
Nekako iste zaklju?ke sem potegnil tudi jaz - nekega pametne prednosti stvari ni, me pa ne moti dost da bi se preve? ukvarjal z njo. V bistvu mene bolj zanima zakaj vsi proizvajalci to ponujajo (celo privzeto) glede na to da v praksi prinese tako malo plusa oz. prihranka in v resnici doda kar nekaj kompleksnosti na ma?ino. Mislim to so firme ki ti grejo dan shitty 200MHz kontroler za headunit da pri?parajo 4 EUR/avto, potem pa not tla?ijo SS... why?
Pri bencinarju se je lazje igrati valjda, saj rabis samo benz in iskro. Ni mazda edina, dizli so pa druga pesem in vsi proizvajalci zato dajejo notri AGM gel akuje.
Ze menjal. Nato pa izklopil
Drugi razlog je da je SS veliko bolj aktiven ce imas avtomatika saj se aktivira 1s po tem ko se ustavis. Torej vedno in ne samo v leru.
Ko parkiras in motas volan iz ene v drugo se je dogajalo da je stalno v momemtu ugasnil in se nazaj prizigal....
Ja, na avtomatiku je precej bolj pogosto. Je pa na Mazdi tako re?eno da se SS vklopi samo ko ?ez polovico pohodi? zavoro, tako da lahko kontrolira? kdaj se ti v kri?i??u/pri obra?anju ugasne.
ali ima trojka revolution top tudi radarski tempomat, tako kot ima ?estka?
lp
Ja, vse trojke od 2014 naprej v Revolution Top izvedbi imajo radarski tempomat. Do 2017 facelifta pa nimajo aktivnega dr?anja pasu (torej dobi? samo opozorilo ne bo pa se volan premaknil).
?e gleda? rabljeno poglej logo naprej - ?e je "flat" ?katlica s samo narisanim logotom ima radar. ?e logo izstopa potem ga nima.
Da se, to je poanta. Mrau?k m?k in jaz sva to naredila, na Mazdi se tega ne da.
All hail the mighty naziwagens! (Ne vem kako to OPju sicer pomaga.)
Sej, kako je s temi bencinskimi skyactive motorji? So kake te?ave? Kako je s porabo, ker navajajo dokaj nizke cifre?
Jaz trenutno do sedaj nekih te?av nisem zasledil - na?eloma zgledajo zelo zanesljivi (?e posebej ker ni problemati?nih komponent kot DPF/turbina ipd.) in nekih serijskih napak tudi ni bilo.
Napaka Mazde je torej da da v vse pakete navigacijo z zaslonom namesto da bi te prisilila da pla?a? jurja (za 200eur kos hardwara) kot recimo ?koda in ostala VAG grupa?
To jamranje nad ceno SD kartice mi je vedno zanimivo - prakti?no noben drug proizvajalec nima tako poceni navigacije. Morda bi morala Mazda zraven dat ?e eno plasti?no ?katlo da bi se ljudje po?utili da ni "samo SD kartica".
Zanima me ali je v novi Mazdi 3 Revolution Top opremi navigacija ?e serijsko vgrajena ali jo je potrebno dokupiti - posebej naro?iti.
SD kartico z zemljevidi mora? dokupiti. Povpra?aj prodajalca za "popust" oz. ?e jo dobi? zraven, pri teh najdra?jih paketih jo znajo dati zraven zastonj. Druga?e jo naro?i na eBayu
Opazi? lahko da je ve?ina problemov na modelih 2014, ki je prvo leto izdelave celega avtomobila v novi tovarni v Mehiki. Na ?alost se pri novih modelih in tovarnah take stvari dogajajo in se potem kasneje zrihtajo. (Npr. ?e gre? gledat imajo po 2015 Mazde 3 dejansko drug model HUD zaslona ker se prvi ni pravilno odpiral, popravili so te?ave z barvanjem okoli prtlja?nika, nekje okoli 2015 so menjali model boarda za radio in popravili probleme z wifijem, itd. itd.)
mene predvsem zanima ali je mo?no, da sam posodobi? (govorm seveda o uradnih posodobitvah) brez da mora? zaradi tega na servis?
LP
Uradno mora? iti na servis za posodobitev (dostop do posodobitev namre? imajo samo serviserji in se javno ne distribuira). Ne vem ?e za to ra?unajo, bo kdo drug povedal.
Lahko pa postopek naredi? sam in v resnici ni te?ek, ve? informacij na mazda3revolution ve?inoma
?al ne, ker so antene vgrajene v ohi?je. ?isto mo?no je da v tem avtu slab?e lovi GPS (dolo?ena vrsta stekel ima neke primesi zaradi ?esar smo ?e meli glavobole okoli GPS sprejema v enih avtih : ), bolj verjetno je pa da se je kaj zgodilo z GPS antenami ko ti je padel po tleh.
Jap, ?e posebej se ti spla?a vzeti zelo hitro SD kartico za kopijo ker se potem navigacija opazno hitreje nalo?i, i??e poti in manj ?teka (te original SD kartice so zelo po?asne).
Imajo pa pri Mazdi nekega g. Bizgeca. Takega, ta pravega Bizgeca. Ki pa velikokrat dela proti Mazdi, ne pa za Mazdo. In imam kar nekaj njegovih umotvorov na svojem ra?unalniku in se spra?ujem, kako bi Bizgec reagiral, ?e bi jih objavil na forumu. Ker mo?akarju ni povsem ?isto, kdo ga pla?uje in v ?igavo korist mora delati. In mi po?lje kak?ne take umotvore, kjer krepko blamira Mazdo.
In ko imam kdaj opravka z g. Bizgecom, ?e bolj cenim in spo?tujem g. Majesa, da kljub takim "strokovnjakom" v ekipi tako dobro vozi servis v BTCju, ki je, resnici na ljubo, zelo strokoven servis.
A je to slu?ajno en tip v BTC mazda salonu, ki je mene vpra?al a neb raje kupil Audija ko sem se zanimal za Mazdo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Amm... se mi zdi da pri mojem DRLji ne svetijo ?e so lu?i dane na AUTO in je avto v P. Je pa res da nisem nikoli 100% preverjal.
Se mi zdi da je tu bolj fora da so tile mazdini benz motorji brez turbota toliko bolj privla?ni s stali??a vzdr?evanja - brez turbin, DPFa in ostalih ob?utljivih delov in z dost dobro porabo so zelo privla?ni. Obenem pa tudi cenej?i.
(V mojem primeru recimo v ni bilo dizla z avtomatskim menjalnikom na voljo sploh.)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani