Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel.
To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.
Zanimivo da v omenjenem spotu glavno vlogo z Matizem, kateri je še manjši od legendarne Mazde 121 in večji od Toyote IQ, igra Martina Kajfež ; to je pa res ženski avtoček oziroma kot primarni družinski avto za skok v mesto
Ah, daewoo Matiz. Kolk smo pa mi prezurali v tem avtu...
Podobna škatlica je bil tudi hyundai Atos in njegova bolj nobel varianta "Atos prime", ki se je pri nas imenoval "Atos urban".
js sm tud še vse na našparan keš kupu rabljene , in tud grem na izlet za razliko v ceni ker ne kupim nikol novega, pa ni xsara ...kaj pa to
novega cliota si statistično gledano kupijo večinoma tisti ki niso premožni in si želijo vsaj enkrat v življenju domov pripeljat nov avto iz salona.... nič narobe, samo povem .. jaz mam pač raje avto ki stane nov 3 cliote, in kupm malo rablenga ... smo si razlicni
nimam nič proti tebi nejc in xsari, sam povem da so za male pare tud drugi avti itd... cliota si 'napadu' kok je drag in kok je vredna pol tvoja kišta... pa sem pač povedu da dam raj 5K za cliota kot xsaro 1K... pr obeh ti ostane za izlet
Saj vem. Nisem napadel cliota. Daleč od tega. Clio se mi nasploh zdi super price/performance in če bi obstajal karavan bi ga gledal za svoj naslednji avto. Ampak za tega doticnega pa sem izpostavil smešno visoko postavljeno ceno. Samo to.
Kar se tice postavljanja cene za mojo rabljeno xsaro sem se seveda šalil. Uporabil sem enako razmišljanje kot jo je (v mojih očeh) uporabil tisti ki je postavil ceno tistemu doticnemu rabljenemu cliu. Nebi dal niti 5jurjev zanj, niti 6jurjev za 11let staro xsaro.
No, in ko si napisal kdo po tvojem mnenju kupi novega clia... Nekaj takega se je meni podilo po glavi ko sem kupil novo xsaro. Poceni, prostorno, novo, zanesljivo.
pred 1 uro je Alex napisal:
Dobro, xara ni glih nek biser oblikovanja prav tako kot ne golf. Zame sta v isti ligi.
Ni sarkasticno ampak meni je xsara letnik 97 (navadna in ne Picasso) lepša kot golf 3 iz istega leta.
al pa una.... pa to je japonc, to nima kj crknt sam voziš... zumm zuum
nejc tista xsara je tok grda pa kištasta da več k 500 € neb dau , se raj z ax- om vozm...
omenjeni clijo je mal drag, ampak čist ok avtič .. bi ga imel brez sramu
Tista grda xsara je pri meni že zdavnaj odplacana in za tisto razliko v ceni do kakšnega manj grdega in novejšega avta gre Nejc lepo kadarkoli na izlet ali dopust in tank v tej isti grdi xsari je vedno poln
Me pa vedno nasmejejo tele izjave - vozilo je kot novo. Ne ni, je pač recimo dobro ohranjeno, ampak večina stvari je pač stara 11 let in tudi blizu ni novim zadevam. Si pa upam trditi, da bodo našli idiota, ki bo tole kupil.
V najboljšem primeru je dobro ohranjeno. Verjetno je pa zgolj naspricano z maxibrillom , na števcu je všečna številka o prevoznih kilometrih in nek vajenec ga je poliral cel dan (avto). Nov je pa bil recimo 9jurjev (avto, ne vajenec) ...
Koliko bi potem moja xsara Picasso bila vredna. 2009letnik... 1rang do dva višje od clia bi recimo izničila razliko, ker jih moj ima 170.000.km, ampak ima pa lpg (dodajmo dobrega jurja) pa prvi lastnik sem pa slovenski je (avto, lastnik niti ne), pa obnovljena servo pumpa me je prišla 200eur... Ja, jebemu da nekje 6000bi pa se dalo dobiti.. Ok, naj bo 5700. Čudaki so tisti ki enake xsare prodajajo (in prodajo) za 1600eur...
Toyota Auris 1.6 Valvematic Style, letnik:2015,12000 EUR :: www.Avto.net ::
No, sj tole je isto. Ampak ga pa je uporabljal samo za v službo. Kot da mi je važno a je vozil otroke na pevske vaje, ženo na smučanje ali pa sebe v službo...
Ena bi mogla bit pa obvezna... prižiganje luči iz dnevnih na običajne v tunelu. To bi moralo bit pri vseh, ki imajo dnevne luči, ker ogromno jih ne ve kaj sploh imajo prižgano in tukaj je avtomatika popolnoma na mestu.
Točno to. Ali pa da tudi zadnje luči nonstop gorijo.
Nobena stvar v avtu konec koncev ne bi smela biti brez nadzora voznika.....
V popolnem svetu v popolnih okoliščinah bi vsak moral takoj vklopiti smernike ob močnem zaviranju, ampak je pa prav da sodobna tehnologija včasih malo "odnese rit" uporabniku.
Meni se zdi ta varianta da se avtomatsko vklopijo čisto ok. Konec koncev, ob res močnem zaviranju in hkratnem zavijanju, boš imel roke in misli kje drugje kot na stikalu za zmigovce.
Je pa res... Tanka je meja med tem da tehnologija daje potuho in rešuje rit človeku ki je v danem trenutku samo malo nezbran.
Boss ti si dal predlog za meeteing (če se ne motim) , pomojem je fer da ti izbereš datum... Mi lahko zgolj napišemo kdaj bi nam pasalo, ampak saj vemo kako je ponavadi na koncu s temi planiranji...
Meni je vseeno kdaj, sem prilagodljiv, če bom frei v službi (kar si lahko uredim, če izvem datum pravi čas).
velja... razmišljam še a bi dal anketo za datum, al bi kr tko avtokratsko določil enega. Glede da je to drugo zadnje čase zelo popularen način odločanja se kr malo nagibam k temu. Hehe 🤪
Daj anketo če smo za anketo ali za avtokratsko odločitev
Ok, to da se avto ustavi mi je jasno ampak glede žmigavcev pa nisem trolal... To je tisto kar sem par postov nazaj napisal... Bolj smotrno bi bilo, da bi se zmigavci prižgali ob močnem zaviranju in bi potem ostali prižgani dokler jih voznik nebi sam ugasnil.
Situacija je bila sledeča: sobota popoldan - AC Lj.-Mb. odsek čez Trojane popoldan, snežilo je kot sredi zime ... in na avtu se nabere snega in ledu na sprednjem delu kar nekaj, vetr. sreklo pa le mokro, saj se sneg sproti topi AMPAK na armaturo prileti opozorilo, da naj vozim na izi, ker elektonska pomagala trenutno niso v funkciji ... in res: ni tempomata, ni ohranjanja voznega pasu, ni "pametnih" luči in radio utihne ... in ker je bila temperatura okoli 0 st.C led ni odpadel ali se stalil do g.hiše v Celju. No tam se je potem le toliko ogrel, da je bilo na poti domov vse ok.
Pa mi pride na misel: kako bi se v tem vremenu "izkazal" samovozeč avto?
Zato je pa mazda ženskega spola... Ne zna vozit v snegu ali dezju..
Ja. Ko se kolona nenadoma ali sunkovito zaustavi tudi obvezno prižgem vse štiri žmigavci In potem samo gledam v vzvratno ogledalo, da ni kak tovornjak za mano. In v njem kak šofer, ki gleda tv ali piše sporočilo na telefonu.😳
Jaz se (če se le da in ob zadostni preglednosti) ustavim par dolžin za zadnjim avtom. In potem gledam v ogledalo in čim se mi nekdo začne približevati, takoj urno speljem do vozila pred seboj. Tako si zagotovim nekaj prostora (če bi videl da je za menoj kamnionar ki bo zgazil vse pred seboj) pa tudi vozilo za menoj bo verjetno hvaležno za dodatnih 15m prostora.
Nevarno je tudi če naletiš na kolono v desnem ovinku in stojiš v vrhu ovinka. Če ne vidiš bližajočega se vozila v ogledalu, potem tudi on ne vidi tebe.
Jaz sem do sedaj opazil samo hitro utripanje zavornih luči (ki prenehajo hitro utripati ob prenehanju zaviranja). Da bi pa smerokazi kaj hitreje utripali kot sicer, pa še nisem opazil.
Enako. Tudi meni je pri#lo to v navadi, da vklopi vse štiri žmigavce kjer zna bit kaka gneča, ko greš rikverc. Drugje pa načeloma ne. Sem pa sem navajen od vekomaj, da vedno vključim žmigavce. Mi gre strašno na živce, ko folk tega ne dela, oziroma zelo poredko ob izhodih iz krožišč.
Tudi meni. Je pa včasih pri vzvratni vožnji tudi fajn uporabiti samo desne/leve smernike, da okolici sporočiš kam se umikas. Če okolica to dojame seveda...
Poleg tega... Obvezno vklopiti vse 4zmigavce ko se močneje zavira ali ko si zadnji v koloni. Nekateri avti iz PSA so imeli svoj čas (mogoče še sedaj in verjetno še kakšen drug?) malo čudno narejeno, da so se avtomatično vklopili ob nenadnem zaviranju in tudi potem izklopili ko se je avto zopet začel premikati... Zoprno. Če se začnes premikati z 5kmh, še ni rečeno da je nevarnost naleta mimo. Pa tudi manj nenadno zaviranje kot tisto z abs je zadosten razlog za vklop vseh 4ih smerokazov.
, žal je to prekršek, če jih ne daješ, mene je enkrat na primorki sledila provida in med drugim sem dobil tudi za to kazen, ko sem ga prijazno vprašal ali moram res za vsak izhod/vračanje dati žmigavc mi je pojasnil da ja, kot tudi da se moraš stalno vračati na desni pas, četudi je 300m pred tabo kamion, za katerega veš, da ga boš prehitel čez 5 sekund....kr neki :), ampak nimaš kaj, od takrat sem se nekako navadil na to tipkanje žmigavca
Tudi jaz imam že pomojem kar malo bolestno navado prižiganja žmigavcev.
Predvsem delam to zato, da mi ostane v navadi (ko sem 2leti nazaj delal izpit za C kategorijo je bilo fajn da se nisem odvadil tega).
Pa fajn je pri počasni vožnji na neosvetljenih parkingih, da mi luč osvetli ovinek še preden zapeljem vanj.
Pa ti izpolniš mesečno kvoto žmigavcev še za voznike audijev in bmw-jev. 🤪🙂
Pa saj zadnje čase tudi oni uporabljajo zmigovce. Mogoče sicer zato ker jim na ročico obešena smrde.. Eee... Dišeča smrecica sproži tisto 3kratno zmiganje. Sodobna tehnologija pa to...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa te je zmotilo? Mi smo imeli take in je bil super oprijem, ampak res ogromna obraba. Čigumi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani