Mogoče je voznik tovornjaka najprej na 112 poklicov, preden je šel ven. Jest osebno bi poklicov, in počakov tm, da letim preverjat če so vredu, bi imeli dela samo še z enim človekom več.
za tole žensko pa, vzet vozniško, pa nikol več vrnt, samo še avtobus pa vlak za njo
Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega. Če bo hotu stalno olje preverjat, pa razmišljat če bom mel dost olja od A do B, pol bi bil še kar na oplu
Ne mene gledat haha... se uspešno branim teh napadov. Edinega SUV-a sem vozil Juresovega (še predno ga je prodal Bojču) CX-7 2,5 turbo, ker je šlo za stavo, da se ga da z dinamično vožnjo v okviru omejitev spravit pod 10 litrov na 100km. V glavnem, stavo sem dobil.
Ampak to so bili še tisti časi, ko so proizvajalci imeli široko ponudbo vozil in enega do maksimalno dva SUV-a na roosterju. Takrat nisem imel takega odpora do njih, dokler me niso začeli posiljevati samo s SUV-i na vsakem koraku, da mi je ratala ta oblika najbolj brezvezna od vseh. Ok ja bel Sprinter al pa Trafic še malenkostno slabše zgledata, da ne bom preveč kritičen. 😜
Te čist razumem. Sem gledov da bi si limuzino kupu, pa je ne najdem. Mislim, sej jih še delajo, samo Škode zihr ne bom naštimov, na francoska jajca niti ne pomislm, corolla je mal majhna, pol jih pa zmanjka počas.
Tudi če je po njihovem "starem" sistemu, maš v krožnem večinoma stop znak, vsaj v Atenah so to tudi označili, je pa tam to ostalo večinoma samo še v krožnih, kjer so v krožnih notri prehodi za pešce.
Mogoče bo mal bolš ko bo obvoznica, ampak pomoje bojo vseeno gužve, ker priključek gradijo čisto preblizu Bleda. Če mene vprašaš, bi se mogla cesta razdelit takoj ko prideš iz avtoceste
Kar sem jest gledov. CX-5 ki je meni vsec je par jurjov drazja od tuscona, ki mi je vsec. Sta pa paketa opreme neprimerljiva da bi reku, da je isti razred, ker je tuscon najvisji paket, ki se ni n line, cx5 je pa najvisji kjer te ne posiljo z usnenimi sedezi.
Glede voznje pa tuscona ne morm primerjat z cx5, ker je nisem vozu, ampak, naprimer je za lagano voznjo dost bl udoben kt moja 3ka, ni pa to avto da ga bos tisov po ovinkih in uzivov, kar je za SUVa logicno.
Ja to že, saj so mi tudi že v tej temi priporočali 140km verzijo tunano na 165. Samo je rekel tako, kot da so mu ga zaklenili podobno kot najstnikom motor.
Počutim se že tko
Sem razmišljov da bi šel to delat, samo ker mam plan v roku kakšnega leta menjat, se mi ne da s tem ukvarjat, pol pa nazaj dajat za prodajo.
Lithium polymer (tega uporablja alice), solid state, lifepo4, ... to da bi pa kej podobnga kokr 747 al pa a300 vidl na elektriko in v vsakodnevni uporabi bo pa vrjetno še kr neki časa trajal
Ampak, litij-ionska je še kr najbolj učinkovita od vseh. Valjda se bo to premaknil, ampak največji problem bo masa.
V baterijah je velik problem energy density, proti bencinu, za 1kg bencina, rabiš 13kg baterije (samo del kjer je dejansko energija shranjena, brez ohišja etc...). Zanimivo, vodika rabiš nekaj manj kot 0.5kg
reaktivci glih ne . sam sej tud klasična civilna letala niso nadzvočna. Je pa narejen prototip letala, ki uporablja hibrid med turbojet in RAMJET poimenovan Chaimera za prototip letala quaterhorse. Hitrost mach5, z možnostjo aplikacije za komercialo.
Ionski in plasma so prešvoh za uporabo na zemlji, smislna aplikacija je samo v vesolju
Lahko bi pa uporabljali zračne ladije . te bi kamot šibale na baterije, bi pa potovajnja trajala dalj časa.
Samo ni električen.
Je pa litij-ionska baterija ena bl nevarnih stvari ki jih lahko daš na avion. Dokler se bo zadeva spontano vžigala to sigurno ne bo šlo na komercialna letala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče je voznik tovornjaka najprej na 112 poklicov, preden je šel ven. Jest osebno bi poklicov, in počakov tm, da letim preverjat če so vredu, bi imeli dela samo še z enim človekom več.
za tole žensko pa, vzet vozniško, pa nikol več vrnt, samo še avtobus pa vlak za njo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani