Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.
Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....
Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....
Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot ta 2.5 motor.
Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor.
Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten.
Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.
Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.
186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.
Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.
Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.
Nr mešaj zdaj iztrošenih vozil, to vsi vemo, da niso nič vredna. Govorim o vozilih 15k +. Če vem, da bom avto zvozil do konca potem ga sigurno ne bom peljal na uradni servis, če ga pa mislim prodat ko je še kaj vreden, potem pa ga bom.
Aja pa te švercerji ti ne bodo ponudili samo 1k manj ampak kar malo več manj.
Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.
Se strinjam tudi s tabo. Sam vozim svojo mazdo na uradni servis samo zaradi digitalnega zapisa. Mogoče se motim, vendar predvidevam, da je uradni servis za veliko kupcev eden od pogojev da vozilo kupijo. Mazde se že tako ne prodajajo kot vroče žemljice in takšna stvar lahko odloča o tem a boš vozilo prodal ali ne.
S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.
Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.
Včeraj sem si dopisoval s Slovencem, ki živi v Luxemburgu in je kupil novega PHEV CX60 z vsemi paketi in panoramsko streho za 53k. Pri nas po ceniku to stane 65k. Toliko o cenah pri nas.
Dvomim, da kdo računa kako bo nategnil davkoplačevalce ampak računa kaj se mu bolj izplača. Možnosti za takšen "nateg" imaš tudi ti. Delovati po principu privoščljivosti ni lepa čednost.
Uff, po tem kar si napisal, si verjetno eden redkih s takšnimi specifičnimi željami. Pač prodajalci so ugotovili, da je bolj ucinkovito in profitno prodajat vozila z vnaprej določenimi paketi opreme, kot pa se prilagajat individualnim potrebam posameznika. Tudi sam bi sigurno raje izbral točno tisto opremo, ki jo potrebujem ampak žal tako ne gre. Moral se bos prilogiti situaciji takšni kot je in sprejeti, da so avtomatski brisalci del vsakdana, npr. meni so všeč, po drugi strani pa ne rabim radarskega tempomata ker je preagresiven zame. Ampak tako to je, kot je rekel @Jest idealnega ni.
Ja nekaj ti morejo prodati. Drugače pa lahko kupis osnovno opremo pa se izogneš vsaj delu teh "nepotrebnih" dodatkov oz. se boljse, golf III osnova, pa ne boš imel nič kar bi delalo namesto tebe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj pa ga ne bi prodajal? Mogoče rabi denar ali pa bo kupil manjši ali pa večji avtomobil....razlogov kokr hočeš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani