Hmmm, a to je to... Meni je pa zanimivo saj sem doma te rde?e pike imeli le na serijskih gumah in to pri vseh avtih Tako na obeh Mazdah 6, kot na Clarusu in Lantri. Nobena aftermarkt guma, na zimska , ne letna tega ni imela :ne vem: Kaj to pomeni da so aftermarket gume toliko bolj?e in enakomerneje izdelane, da je veliko bolj vseeno kje le?i ventil?ek. :ne vem:
Sej je v bistvu vseeno, nkam pride ventil, ker se itak porazdeli masa gume ze med transportom...
Druga stvar je ta, da majo te pikice ponavadi samo "vzhodnjaki"
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
To so gume, ki jih proizvajlci ponavadi delajo posebej za prvo vgradnjo (?e se ne motim imajo tudi eno tako rde?o piko na boku) in karakteristike teh gum so precej razli?ne od tistih univerzalnih za vse avtomobile.
Rdece pikice so tam, ker ti povejo kam je treba namestit ventil (zaradi boljsega centriranja).
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Nekako logicno...ce si kdaj mel kolo in pumpal gume je isto tudi tukaj
Aja se to: veliko gumi eksplozij se zgodi ravno zaradi tega, ker so gume premalo napihnjene, pride do veliko deformacij guma se segreje, pregreje in pufff
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
V zadnih 20letih sem se "znebil" po en komplet gum v povpre?ju na malenkost ve? kot eno leto. Razen tistih, ki jih kot prva vgradnja dobi? na novem avtomobilu, so bile vse zgornji cenovni/kakovostni razred. In ?ment glej ga - razli?ni avti, razli?ne gume amak prav vse mi je mo?no pobiralo po robovih. A to pomeni, da proizvajalci avtomobilov ve?inoma la?ejo o priporo?ljivem tlaku v pnevmatikah ne vem. Priznam, da se nisem prav zelo poglobil v ta problem, pri mehankarjih in vulkanizerjih sem dobil edino ta nasvet: "Nogo dol z gasa".
Lp M
Stvar je taka, da proizvajalci hocejo, da je avto cim bolj udoben in zato vedno pri vratih je nalepka za spodnji tlak...
Ce mal pogledas po navodilih bos opazil, da pise "co vozite hitreje kot 160km/h povecajte tlak za 0.3bar" tko nekak...
2.2bar za mazdo 6 je meni smesno.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No mazdin dizel je odlicen...
Ta isti blok se uporablja tudi pri 6-ki.
Mogoce je bolj robate sorte ampak tudi potegne lepo.
Sam bi pogledal tisto rdeco 323F, ker je novejsa.
Td in DITD je ena in ista stvar, v bistvu DITD je pravilno.
Poraba gotovo ne bo 5 litrov ampak kaksen liter vec.
Ce je v redu vzdrzevan (jermeni naj bi bili menjani) potem je to zanesljiv avto. Deli so redkost in dragi.
Se pa recimo Golf IV lepse pelje kot ta mazda (zame mal pretrda in "zivcna" pri hitri voznji
Aja se to: zdaj vidim da ima ta rdeca 323F nemske zacasne tablice...tko da je treba mal z rezervo vzet tiste kilometre.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani